hát kezdem a legjobbal fékerő na ebben mindent ver .(aszfalton a jánoshegyen 73.5 km/h -ra felgyorsultam és ugy meg áltam mint ha falnak repültem volna szóval brútális fékerő ) hoszú fékezések után nem érdemes tapogatni a tárcsát de a fékerő változatlan (én az avid elixir cr -tárcsáival használom ami jobb mint az eredeti de sztem azzal is király.A harmadik 5 csillagos rész a súly . Sokkan mondják fékerő/súly-ba a formula a legjobb most már én is elhiszem.nem utólsó sorban jól néz ki . akik ki próbálták elsö kérdésü: ez négy dugatyús ?alig birták elhinni hogy kettő.
A beálitást picit nehéz belőni de ha egyszer eltalálod onantól király.
verseny xc-re főleg de am mindenhol megálja a helyét mivel látam már ilyet dh bicón csak elöl 203 hátul 185 tárcsával sztem oda is jó csak nem a legjobbaknak xd