- Nagyon erős fékhatást lehet vele elérni
- Jól néz ki
- Csendes (megfelelő beállítás mellett)
- Nem lehet finoman állítani, csak imbusz kulccsal, így a tökéletes beállításhoz sokat kell foglalkozni vele, vagy kell egy kis szerencse...
- Mechanikus fékek klasszikus betegségéhez hűen ezen is csak az egyik fékbetét mozog, ami a másik álló betétre nyomja rá a tárcsát meghajlítva azt
- Gyakran kell állítani (én kb 2 hetente beállítom)
A gyári fékbetétek is elég jók, de a pótlásuk egy vagyon. Én BBB betéttel pótoltam és lényegesen jobb fékerőt sikerült vele elérnem.
Egész csendes, amíg megfelelően be van állítva, viszont viszonylag gyakran kell állítani.
Kapott már sokat az élettől, mégis tartja magát és megbízhatóan működik.
Egyszer hosszú intenzív fékezésnél cserben hagyott, mert túlhevült a tárcsa és a fékbetét. Akkor olyan volt, mintha olaj került volna a tárcsa és a betét közé... Szerencsére nem jött semmi, de tanulságos eset volt, mindenkinek ajánlom, hogy ismerje meg biztonságos körülmények közt a fék felső határát!
Városban biztonságos közlekedéshez bármilyen időjárási körülmények közt.