Hayes Stroker Ace tárcsafék

15 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.7]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.8]
  • Modellév:
    2010
    (frissítve: 2010.03.)
  • Listaár: 37.000 Ft

HASONLÓ tárcsafék TERMÉKEK



1-15 (15 vélemény)
Rendezés

tökös avatar
12 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, csak kipróbáltam, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Könnyű

Állítható holtjáték..

Nem melegszik

Megbízható

 

Hátrány

Hátránya hogy nem új...

Tapasztalat

Használtan vettem a fékeket, nyílván az új más kategória, de azért elmondom a véleményem hát ha segít...

Hayes tárcsák vannak rajta, 180 elől, 160 cm hátul

Van rajta egy állító csavar, ezzel lehet a holtjátékot kivenni...

Jelenleg gyantás betétek vannak benne, de ha elkopik, fémet teszek bele a kopásállóság miatt,..

Melegedést nem tapasztaltam, ezt a kérdést nem is értem, minek fékezni ?  ( mosolygok )

A vásárlás előtt lett légtelenítve úgy hogy várni kell legalább fél évet arra mikor jön a következő olajcsere...

A tapasztalatom hogy nincs nagy különbség a hidraulikus fékek között, ha karban tartod ( tisztitod ) akkor nem szabad hogy cserben hadjon

Ha a fékkar deformálódik, ki kell cserélni...

 

Terepen, városban használtam, nem tudom hogy szakadékban hogy áll meg, de akkor már minek is...   arról számoljanak be a DH-sok..

 

150 kilométert használtam...
A fékbetétek minősége nagyon nem mindegy oda kell figyelni...

Erre ajánlom

Város, és terephasználatra...

Ennyiért vettem
A kerékpárral vettem
Mért tömeg
10000 g
Csatolt képek
Hayes Stroker Ace  2012 tárcsafék
9 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

RuSSeLL avatar
218 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 86%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, csak kipróbáltam, dirt/street gyerekként
Előny

nagyon erős és brutális a Stroker Ace megjelenése. a fékereje könnyn adagolható, nem fogsz benne csalódni, mert a két dugattyú megfog. a gyári pofáfval kb 2 évig tudsz menni, vagy még több, ha nem vagy brutális :D

 melegszik, de nem vészes, a fékhatás hőre sem változik, mert ugyebár ez 4 dugattyús :D

Hátrány

a súly, persze akinek ilyene van annak nem számít a súly

Csatolt képek
Hayes Stroker Ace  2011 tárcsafék
7 olvasó 86%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Bajke avatar
7 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, 6 hónapig, 2000-4000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Helló!

Kb 4 hónapja van nálam a Stroker Ace fék és valami hihetetlen a fékereje és strapabírósága!!!

Pontos és állandó nyomáspont és fékerő valamint jó adagolhatóság !!

 

Hátrány

Esetleg a súlya kicsit nehezebb a Shimano-hoz képest de ez nem is 80000-ft os fék...

Tapasztalat

bármire amire csak akarod ha elg ügyesen bánsz vele akkor még városban is lehet használni de csak óvatosan mert harap :D

Erre ajánlom

DH/FR leginkább de akármire!!

Ennyiért vettem
40000
Csatolt képek
Hayes Stroker Ace  2011 tárcsafék
7 olvasó 71%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Benitro avatar
28 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Jó fék, bitang jól néz ki, elég erős, könnyű az olajcsere speciális szerszám nélkül is.

Hátrány

Nem a legpontosabb az adagolhatósága (persze azért nem rossz)

Tapasztalat

Dh/Fr-ra használtam gyári v8 tárcsákkal egy évig, és meg voltam vele elégedve, komolyabb problémám nem volt vele, erős megbízható és szép fék a Hayes Stroker Ace, csak ajánlani tudom. Egyszer felfőtt az olaj a hátsó fékben, és elment a fékerő, de egy sima olajcsere, és légtelenítés megoldotta, amit otthon csináltam, gyógyszertári fecskendővel, és sima benzincsővel, fél liter dot4 olajjal nem volt 1000 Ft, és mindkét féket megcsináltam, és még 10-20 alkalommal meg is tudnám csinálni.

Erre ajánlom

DH/FR, illetve bármi, ha a súly nem számít, de a fékerő igen.

Ennyiért vettem
bringán volt
Csatolt képek
Hayes Stroker Ace  2010 tárcsafék
5 olvasó 80%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

madmike avatar
32 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
[ az olvasók 83%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, 6 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny

jó fékerő,finoman adagolható,tartós kis darab ez a Hayes tárcsafék! kb fél éve nyúzom mikor megvettem belőttem az volt a könnyű fele a hátrány sorba folyataom :) tapasztalataim szerint eléggé nehezen levegősödik és eléggé könnyű légteleníteni okosan megoldották :) esztétikailag sem egy utolsó darab nekem nagyon tetszik...

Hátrány

megvettem légtelenítettem új pofa... 2 napig minden ok... utána jött a bansai mert elkezdett morogni nézem biztos olajos kb fél flakon ipari alcoholt elhasználtam a végére... de ugyan az XD fogtam felcsiszoltam a tárcsát és a fékpofát majd felszaladtam Budára kicsit beégetni 2 hétig király volt mert fogott mint ha kényszerítenék... utána megint 1 hétig ciripelt a Hayes Stroker Ace és azóta síri csend....

Erre ajánlom

bárhoa ha megakarsz álni :) fog mintt a küllő közé dugott fadarab :)

6 olvasó 83%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Mr Tibcsike avatar
7 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

a fékereje brutális mert ugye ez egy 4 dugattyús fék oda szögel a betonba ha kell vagy megálsz egy fán lefelé is vele :D

a fék kar nem gyenge estem keltem már vele és még mindig egyben van

szépen személyre szabható kényelmes fék kar beállítási lehetőséggel

203 aligátor tárcsákat használok nem mondhatnám hogy melegszik

a fék pofák cseréje relatív mert attól függ ugyemennyit használod

nem folyik nem nyikorog a Hayes Stroker Ace minden úgy jó rajta ahogy van

Hátrány

hogy nem ajándékba kaptamkb ennyi

Tapasztalat

nem hasonlítgatnám semmihez nálam 5*

Erre ajánlom

akik meg gondolják magukat öngyilkosság közben és mégis meg szeretnének álni a szakadék szélén

Ennyiért vettem
40000
Csatolt képek
Hayes Stroker Ace  2009 tárcsafék
12 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

super-t avatar
6 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Mivel 224-es tárcsával használom elől.hátúl pedig 203-al így a fékerőről csak annyit,hogy nagyon ovatosan kell adagolni,hogy ne csapjon a talajhoz ez a Hayes tárcsafék.Valójában szerintem 185 tárcsával lenne a legjobb ahol még érezhető.Szerencsére semmi negatí dolgot nem vettem észre eddig.

Hátrány

Hártánykén ha lehet ezt mondani csak azt irnám,hogy elég hosszúak az olaj vezetékei és egy kicsit kalandos volt elvezetni úgy,hogy ne legyen annyira feltűnő

Tapasztalat

Szép a kidolgozása,hogy egy darabból van a féknyereg.Nekem a fekete/arany eloxált verzió van.Mióta előszőr láttam tetszett a Hayes Stroker Ace és nem is nagyon számitottam,hogy egyszer ilyenenm lesz.Mint mindent gondolom ezt is meg lehet ölni de az a véleményem aki vigyáz rá annak örök darab.

Erre ajánlom

mint az előttem szólók már irták DH freeride-re stb re ajánlják.Én városban nyomulok vele:)

Ennyiért vettem
50000
Csatolt képek
Hayes Stroker Ace  2011 tárcsafék
Hayes Stroker Ace  2011 tárcsafék
3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

codyka avatar
5 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, több mint 1 évig, dirt/street gyerekként használtam
Előny

Én aligator starlite tárcsával használom, de a fékereje brutális. Jobb bármilyen avidnál. A bérházak melletti lejárókon simán meg állsz anélkül hogy megmozdulnál(15-20 fokos leejtők). De ennél meredekebben is biztos megáll. Azonnal fog ha kell, és nem csúszik. Elég 1 újjal húzni minden esetben a kart. A lehető leg finomabban adagolható, miután megszoktad. A beállítása nagyon nagyon könnyű. Elég 1 szer és utánna akárhányszor is veszed ki a kerekedet nem kell utánna állítgatni soha. Az pedig főleg nagyon jó és hasznos dolog hogy a fékkartávolságot állíthatod. Sokszor nagyon jól jön. Egyáltalán nem melegszik, és a fékerejéből sem veszít soha sem. Pedig kapott már egy két nagyon nagyon húzós helyzetet. Folyása nincs, pedig már több mint 1 éve minden nap használva van elég rendesen. A gyári pofák igen tartósak, most kezdem csak érezni hogy kopva van belőle több mint 1 év elteltével, de alig. Lassacskán olajat is kell benne cserélnem, de még nem sürgős. Még 1 évet kibírna ha muszály lenne. Az olajcsere házilag elvégezhető, és igen könnyen légteleníthető, csak egy szettet kell hozzá venni 900 ft-ért, és bármikor megcsinálod magad is. Hangtalan, és nem is csavarja a villát sem. Én suntour xcr villát és 180-as tárcsát használok, de egyáltalán nem csavarja, még ha stopizok is akkor sem. És ha fejre állok vele akkor sem. Pedig volt már ilyen is. Igen sok helyzetben meg tud menteni. A fékkar gyengének tűnik, de ne izgulj nem az. Volt már több érdekes helyzet is, mikor azt hittem hogy vagy én töröm le, mert olyan hirtelen berántottam, vagy azt hittem 6 darabban találom mert akkorát estem vele ( 3 métert repültem a kormány felett és a bicóm majdnem rám esett, de a nyomokat a mai napig is viselem :-( ), de meg sem nyikkant a karnak. Nem recseg,ropog ha behúzom, nincs még megsérülve sem ,nincs felesleges mozgása, és a festése még mindig ha most vettem volna ki a csomagolásból.

Hátrány

Ilyet én nem tapasztaltam. Pedig elég sokat kapott már.

Tapasztalat

Ha vennem kellene megint, akkor tuti hogy ezt választanám egyből. Nem próbálnék ki annyi félét, és nem is gondolkoznék rajta. Mined haverom még most is ilyet szertne, és nagyon magasról tesz a többire, mert tudják és tapasztalták hogy mit tud, és bír. Én csak ajánlani tudom bárkinek aki venni akar ilyet. Az ára ne rettentsen meg, mert töbszörösen visszahozza. Mind tudásban, mind élményben, mind abban hogy nem kell rá sokat költeni, van hozzá minden alkatrész ha véletlen kellene. olyan mintha törhetetlen lenne. Ha teheted minden féle képpen vedd meg. Nem fogsz csalódni benne. Szerintem a designe sem elhanyagolható. Mindenki megbámulja a városban,és sokan egyből cserélni akarnak velem. Nagyon eltalálták ezt a Hayes-nél. Igaz nekem is csak pirosban tetszik.

Erre ajánlom

amire csak akarod. Én már Dh, dirt, xc, városi rutálfutár, és haros ként is kipróbáltam, és sehol nem csalóddtam benne. Azt meg felejtsd el hogy városban egyáltalán nem. Ha megszokod akkor olyan pontosan, és finman adagolható, hogy megszégyenít mindenkit a városban. Sőt városban nagyon jól jön néha ha hirtelen tudsz egy satut vágni :-)

Ennyiért vettem
35.000FT
Csatolt képek
Hayes Stroker Ace  2010 tárcsafék
csomagból kivéve
Hayes Stroker Ace  2010 tárcsafék
brutális. nem hiába 4 dugattyús
Hayes Stroker Ace  2010 tárcsafék
elöl. de hátul is ez van
5 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

BF2 hungarolada avatar
140 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, csak kipróbáltam, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
  • erős fék
  • egydarabból készűlt féktest(szerintem a sima is uo. jó, de mind1)
  • ára lehet szerintem a legcsábítóbb és a fék is korrekt(saint jobban bejön :D)
Hátrány

Nekem nem jönnek be a hayes fékek. A rég stroker rydeomat nem tudták a szervízben légteleníteni és ezt is többször kellett...

még a fékkar is ropi, meg takarítani kell

Tapasztalat

Szerintem ez egy harapós fék, de nem vennék ilyet, maximum az ára miat... egy napig használtam és nem tudtam rendesen felrakni mert hozzáért az adapterhez, ezért alátételeztem, de úgyse volt az igazi... azért adtam el, mert inkább vettem 1 slx-et, ami egy gyantás pofával jól beállítva szerintem majdnem olyan erős lenne

Erre ajánlom

dh,fr

Ennyiért vettem
15000
Csatolt képek
Hayes Stroker Ace  2008 tárcsafék
Hayes Stroker Ace  2008 tárcsafék
recsegett a kosztól a kar :/
7 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Strech007 avatar
25 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

-ha nincs megpiszkalva akkor nagyon jool fog, haraop rendesen

-szerintem szepen lehet adagolni

-parktikus a kis csavar amivel lehet allitani kezzel a fekkar tavolsagot, zsenialis!!!

-hosszabb ido utana lehet hogy melegedik de nem veszit az erejebol

-szinterezett fekpofak, tartosak

-idonkent kell legteleniteni, de nem veszes

 

Hátrány

annak ellenere hogy kurvara bejon nekem a fekkar formaja, elegge gyenge, ha nem vigyazol letorik onnan mint a takony, epp ezert nem szoritom ra teljesen a fekkart a kormanyra hogy esetleges eseseknel el tudjon fordulni elosegitve azt hogy ne torjon el...hat annyi hatranya azer meg van az hogy en haszanltan vettem de bajos volt, ezert tulattam rajta, egyresz ezert, masreszt azert mert nagy a penzhiany nalam...

Tapasztalat

osszegzesbe nagyon fasza cucc, megeri a penzt, ha lesz penzem veszek egy ugyan ilyet csak mar zsiir ujan!

Ennyiért vettem
occccsoo
7 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Polarisext avatar
3 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny

- Jó fék! és nagyon szép.

- erős fékhatás, nincs olyan lejtő ahol nem tudsz megálni:D (na jó ha függöleges talán:D)

- szerintem nem drágább mint a hason szőrű társai

- Dh vázakhoz elég hosszú a cső (szerencsére nem kellett toldani bele)

 

Hátrány

- a kar: Baromi gyengusz. Ez alatt azt értem, hogy recseg néha ha húzod. Nem túl bizalomgerjesztő:D Eséseknél mindig fosok mikor lesz 6 darabba.

- egy 6-7 kilóméteres kemény Dh menet után nálam már elkezd nyígni melegedni. De nem veszít erejéből csak hangos:D

- brutál hülye hangja van sokszor.. (olyan mint egy aqvarium levegőztetője:D)

Tapasztalat
Jó fék, nem bántam meg, hogy megvettem!
Erre ajánlom
DH, Freeride, amire írja a gyártó
Ennyiért vettem
már nem emlékszem:D
4 olvasó 75%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Runner avatar
14 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, 3 hónapig, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Design-ra szerintem az egyik legszebb fék a piacon hozzáteszem nekem az ezüst színű van nem a fekete mert úgy nem tetszene ennyire. Szerintem feketében nem néz ki annyira jól. Szóval 203-as tárcsával használom és fog faszán, egy újjal megállít bárhol,  nincs vele gond. Mivel hidraulikus fékről van szó az adagolhatósága nyilván sokkal jobb mint a mechanikus fékeknek. A szerszám nélküli fékkartávolság állítás ezen is nagyon jó dolog. A fékbetéte jóval nagyobb mint a 2 dugattyús fékeknek, ez is csak előnyére válik.

 

Na most, hogy rendesen bekopott, azt kell mondjam valami brutális a fékerő. Nem tudok elképzelni olyan szituációt ahova ennél nagyobb fékerőre lenne szükség egy kerékpáron!

Hátrány
Nem tapasztaltam.
Erre ajánlom
Fr/DH egyértelműen. CC-re még 160-as tárcsával sem mert túl erős és egy nem átütős villát szerintem úgy elcsavar mint a szart!
Ennyiért vettem
40000
4 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Brollybike avatar
208 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, csak kipróbáltam, DH/Freeride arcként
Előny

A legerősebb 4 dugattyús féke a stroker családnak.

A trailhez képest még erősebb fékhatást és jobb adagolhatóságot produkál.

Ahhoz képest hogy a legjobb stroker fék remek ár/teljesítmény értékkel rendelkezik.

Egy ujjal is simán blokkolható a kerék.

A féktest kialakítása szerintem nagyon tetszetősre sikeredett.

A szerszámmentes fékkar távolság állítás természetesen ezen a modellen is megtalálható okos megoldás. 

Hátrány
Ennek a féknek nem nagyon vannak hátrányai, ha azt nem vesszük hogy általában túl hosszúak a fékcsövei. (Ez a trail esetében is igaz nekem abból 20cm-t kellett vágnom) Ez lehet hátrány és előny is. Előny ha hosszú fékcső kell a vázkialakítás miatt, hátrány ha túl hosszú és el kell vinned a szervízbe hogy plusz pénzért vágják méretre.   
Tapasztalat
Nagyon jó fék, nagyon jó árban. Nekem személy szerint a fékkar kialakítása kevésbé tetszik, de ez csak az én szubjektív véleményem. 
Erre ajánlom

DH, FR, Enduro, AM, 4X

 

1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Stuki avatar
2 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, 6 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny

-Iszonyat fékerő az első métertől,ami idővel még durvább lesz (juicy 5 elbújhat mellette)...

-Könnyen állítható

-Jól adagolható

-Királyul néz ki

Hátrány

Talán annyi,hogy gyárilag nekem elég hosszú volt a fékvezeték- BÁR EZT NEM NEVEZNÉM IGAZI HÁTRÁNYNAK (kb 25cm-t kellet belőle levágni).

No és nem tudom miért,de néha elég fura hangokat ad a tárcsa ami bemelegedés után eltűnik.

Tapasztalat

Nekem is sikerült jó áron beszereznem bikemarketről.

Én hátul használom 203-as tárcsával lassan fél éve, eddig maximálisan elégedett vagyok vele,max csak a hangja zavaró néha,de nem vészes.

Melegedéssel még nem volt gondom.

 

Erre ajánlom
Mindenkinek aki brutál erős féket akar.
Ennyiért vettem
35000
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

dk001 avatar
16 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Hayes , nagy a fékbetét, erős 4 dugattyú, iszonyú fékhatás, nagyon tud harapni h úgy állítod be, szép.
Hátrány
az soha nem lesz.
Tapasztalat
Hát egyrészt nem 60.000, hanem 35000 az xfactorneten a 160mm-es tárcsával, de legolcsóbban a bikemarketnél lehet kapni cuccokat, ez a fék 26000 feketében van csak, 6000ért vettem mellé 224mm V9-es tárcsát és 2000ért egy PM adaptert, így kijöttem 35000 forintból. és iszonyú fékereje van, jah és csak akkor használj ilyen tárcsát ha van elég  erős telód. Nekem Marzocchi 55R van és egyáltalán nem csavarodik tőle. Nagyjából ennyit tudok elmonani róla. Ez egy életre szóló fék sztem.
Erre ajánlom
mindenkinek akinek van pénze rá, de ha valaki ilyet vesz annak örökéletű darab.
Ennyiért vettem
32000
4 olvasó 75%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-15 (15 vélemény)
Rendezés
 
típus:

hidraulikus


 
fékkar anyaga:

alu


 
féktest anyaga:

alu


 
fékpofa típusa:

fémes


 
olaj típusa:

DOT


 
féktárcsa mérete:

a féktárcsa nem tartozék


 
szín:

szürke


 
dugattyúk száma:

4


 
állítási lehetőség:

fékkar elérés


 
fékbetétcsere:

szerszám nélkül


 
fékpofa utánállítás:

automatikus


 
féktárcsa felfogatás:

6 csavaros


 
tartozék adapter típusa:

az adapter nem tartozék


tömeg:

440 (160mm); 488 (180mm); 520 (203mm)


Hayes logó

Hayes márka bemutatás

A Hayes márkanevet tárcsafékjeiről ismerhetjük. Elődje, a H&H Products Company 1946-ban alapult. Később a Kelsey-Hayes Company divíziója lett, végül 1984-ben vette fel a Hayes Brake nevet.

A cég nem csak kerékpárokhoz készít tárcsafékeket, hanem ipari alkalmazásokra is, illetve olyan járműipari cégek beszállítója, mint a quad-okat és hójárókat gyártó Polaris, vagy a mindenki számára ismerős Harley Davidson. Az első, 4 dugattyús Kelsey-Hayes fékekkel felszerelt autók 1964-ben gördültek le az összeszerelő szalagokról. 1968-ban a H&H mint verseny-részleg funkcionált a cégnél, dragsterekre és TransAm versenyautókra is készítettek fékrendszereket. 1970. október 23-án a Hayes fékekkel szerelt Blue Flame versenyautó új, 1008,6 km/órás sebességrekordot állított fel. Egy korábbi, félresikerült kísérlet során, a fékezőernyők hibája miatt, a fékeknek 880 km/óráról kellett lelassítaniuk az autót.

A sikerei eredményeként olyan gyártók beszállítója lett a cég, mint a John Deere, JCB, Caterpillar, vagy a Volvo. A kerékpár fékeken 1992-ben kezdett el dolgozni a cég, 1993-ban piacra dobva első ilyen féküket.

A Hayes cégcsoporthoz tartozik több kerékpáros márka is, úgymint a kerékalkatrészeket gyártó SunRims, vagy a teleszkópgyártó Manitou. A cég szponzoráltjai közt rengeteg kerékpáros csapat megtalálható, többek közt a magyar Cube-Csömör KSK.

1-4 (4 kérdés)

Kérdések Statisztika
Hayes Stroker Ace
1 válasz
utolsó: 2021. márc.
Hayes Stroker Ace "recseg", nem fog, mi lehet a baja?
4 válasz
utolsó: 2012. ápr.
Hayes Stroker Ace fékeim nem fognak a hideg után, mi lehet a baj?
7 válasz
utolsó: 2012. feb.
Van nyomásállítás a Hayes Stroker Trailen?
6 válasz
utolsó: 2016. nov.
1-4 (4 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Hayes Stroker Ace termékkel kapcsolatban: