-Jó fékerő
-iszonyat jól néz ki az a carbon fékkar
-fékkartávolságot szerszám nélkül lehet állítani
-fékkar kicsit kotyogott nekem
-a fékpofa tartó "pöcök" elhajlott
-könnyen fellevegősödött
DH, de akárhol megállja a helyét.
-Jó fékerő
-iszonyat jól néz ki az a carbon fékkar
-fékkartávolságot szerszám nélkül lehet állítani
-fékkar kicsit kotyogott nekem
-a fékpofa tartó "pöcök" elhajlott
-könnyen fellevegősödött
DH, de akárhol megállja a helyét.
nagyon erős és nagyon harap a Stroker Carbon. vigyázni kell, hogy ne állj fejre vele.
pontosan és precízen állítható, nem ereszti az olajat, nem megy tönkre, ez nem a ryde.
melegszik, de melyik tárcsa fék nem.
nem levegősödik, mert több mint egy éve megvan haveromnak és hibátlanul működik
a carbon fékkar eltörhet, ha nem megfelelően esel vele, ezen kívül csak előnye van
Fékereje pont elég nekem amire én használom !(dirt)
Fékcső hosszúságát nemis találhatták el volna jobban kb 2kp fér ki nekem !
a fékkar egy nagyon dizájnos darab talán a féknek ez a legszebb darabaja !
állitási lehetőségek nem tul sok habár ez nemis baj mivel minnél kevesebb az állithatóság annál kevesebb az elromlási esélye ! fékkar távolság állitható ennél többet nemnagyon tudok mondani bisztos van de én nem kisérletezem vele mert ugyis megbánom.. xD
nincs! az elején megiedtem amikor beégett és alig fogott a Stroker Carbon, aztán felcsiszoltam és mindjárt más lett!
dirt,enyhébb dh fr
-álítható fékkar távolság
-rengeteg alkatrész lelő hely van, bármi elromlik van hozzá minden ami kell.
-könnyen szerelhető a Hayes Stroker Carbon
-carbon szálas fékkar (gyönyörű)
-megfog minden helyzetben bárhol
-70km/h-ról 4 mp. alatt 0-n vagy de ezzel be is égnek a pofák és csiszolhatod fel
-dh-n elég gyorsan melegszik
-ennyi pénzért nem is kivánhat jobbat az ember
-vigyázni kell rá ennyi a titka
bármire
-Egész jól fog bár az én vékony gumijaimat nehezen állítja meg
-Eddig 160-as hayes tárcsákkal használtam és most KCNC Razor tárcsákkal, semmi különbséget nem érzek fékerőben
-Lehet rajta fékkar távolságot állítani
-Nem tapasztaltam melegedést, de XC-n érdekes is lenne
-Ha nem nyúzod a féket akár 1-2 évig is jók a pofák
-Nekem nem levegősödik el a Stroker Carbon
Nincs hátránya
Ennyi pénzt megért amennyiért szereztem :)
XC-re meg oylan helyekre ahova kevesebb fékerő kell oda megfelel viszon zúzósabb DH-ra szerintem már inkább egy Elixir
ár-érték arányban ettől jobb nincs szerintem.
nincs
Nagyon jol fog, nekem hátul volt egy 203as tárcsával. Lehet állitani a fékkartávolságot. A fékhatás esőben szárazon télen nyáron nagyon jo. Teljesen meg vagyok elégedve vele.
DH, FR, de amugy akármi
A súlya mellett a fékereje nagyon jó.203 az V8-al használom eddig hibátlanul.
Vigyázni kell rá ez a titok
elötte is Hayesem volt Nine 2006 ban vettem azzal sem volt gond remélem ezzel sem lesz
szerintem mindenre jó
Brutálisan erősen fog
Durva kinézet
állítható fékkar távolság és nyomáspont
Nem melegszik fel olyan gyorsan 203 mas tárcsával
Ciripel a tárcsa ha fékezek :)
vigyázni kell hogy a szikláknak nem neki csapni mert elpattanhat benne a szénszál és eltörik a fékar :)
Kell hozzá egy villa amit nem csavar....
Mindenre
de itt a táblázat :)
http://www.hayesdiscbrake.com/products_lookupchart.shtml
Brutál a fékerő, könnyű, de kell hozzá egy jó agy meg teló hogy ne csavarja. Naon gyoran bekopik, hayes fékek közül ennek van a legnagyobb fékbetéte. Iszonyú jó!!!
fekete
420 (160mm-es tárcsával)
A Hayes márkanevet tárcsafékjeiről ismerhetjük. Elődje, a H&H Products Company 1946-ban alapult. Később a Kelsey-Hayes Company divíziója lett, végül 1984-ben vette fel a Hayes Brake nevet.
A cég nem csak kerékpárokhoz készít tárcsafékeket, hanem ipari alkalmazásokra is, illetve olyan járműipari cégek beszállítója, mint a quad-okat és hójárókat gyártó Polaris, vagy a mindenki számára ismerős Harley Davidson. Az első, 4 dugattyús Kelsey-Hayes fékekkel felszerelt autók 1964-ben gördültek le az összeszerelő szalagokról. 1968-ban a H&H mint verseny-részleg funkcionált a cégnél, dragsterekre és TransAm versenyautókra is készítettek fékrendszereket. 1970. október 23-án a Hayes fékekkel szerelt Blue Flame versenyautó új, 1008,6 km/órás sebességrekordot állított fel. Egy korábbi, félresikerült kísérlet során, a fékezőernyők hibája miatt, a fékeknek 880 km/óráról kellett lelassítaniuk az autót.
A sikerei eredményeként olyan gyártók beszállítója lett a cég, mint a John Deere, JCB, Caterpillar, vagy a Volvo. A kerékpár fékeken 1992-ben kezdett el dolgozni a cég, 1993-ban piacra dobva első ilyen féküket.
A Hayes cégcsoporthoz tartozik több kerékpáros márka is, úgymint a kerékalkatrészeket gyártó SunRims, vagy a teleszkópgyártó Manitou. A cég szponzoráltjai közt rengeteg kerékpáros csapat megtalálható, többek közt a magyar Cube-Csömör KSK.
Kérdések | Statisztika |
---|---|
Hayes Stroker Carbon Avid tárcsával. Gond? |
2 válasz
utolsó: 2012. jan.
|