Magura MT2 tárcsafék

11 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.1]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
  • Modellév: 2012 (frissítve: 2012.03.)
  • Listaár: 37.000 Ft

HASONLÓ tárcsafék TERMÉKEK



1-11 (11 vélemény)
Rendezés

flottatelefon avatar
1 vélemény
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2019, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

3 éve használom. Nagyon sokat kibír!! A fékkar törhetetlen, pedig már egy párszor esett☺ DH zunk. Nekem már más soha többé nem kellene.

Hátrány

Nincs! Az hogy az alkatrészek nagy része műanyag, az nem baj.

Erre ajánlom

DH BMX

Ennyiért vettem
75000
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ataegina avatar
1 vélemény
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2014, több mint 1 évig, sima XC-sként használtam
Előny
  • Szeretem, hogy 3 ujjas, így beljebb lehet tenni, ami viszi magával a váltót is, de nekem így kényelmes.
  • Jó a fékereje
  • Jól adagolható
  • Ha bekopott, akkor halk
  • Nekem hosszú ujjaim vannak, így nem is állítottam rajta semmit.
  • Mágneses dugattyúk (könnyű szerelés)
  • A gyári féktárcsa és a fékpofa eléggé tartós
  • Magura féknyereg adapter kompatibilis Shimano fékekkel
Hátrány

Szerintem elbaszott egy konstrukció, mert

  • olcsó műanyag hatása van a karnak, esésnél nem bíznék benne hogy egye maradna
  • az olajtartály el van rejtve okos német módra, de annak a lezárását egy műanyag genyóra (?) bízták (ott szigetel, ahol felfekszik a kormányra). Ennél a résznél előfordulhat olajfolyás. Nálam ez van a hátsó féknél.
    Eleinte azt éreztem (1 év után), hogy csökken a fékerő, majd láttam, hogy menthetetlen az egész... De az első féknél semmi probléma nincsen
  • Állandóan elmászik az első féknyereg...egyszer nem tudtam beállítani úgy, hogy tartotta is volna a pozíciót
Tapasztalat

Bringán volt, 2 évet használtam.

Összességében szerettem, sajnáltam lecserélni, mert erős fék és pont jó az ujjaim hosszához.

 

 

Erre ajánlom

XC, de meg lehet próbálkozni extrémebb műfajjal is nagyobb tárcsákkal. Városba túl sok ez a fék.

Ennyiért vettem
bringán volt
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Balika avatar
9 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2015, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
  • Jó fékerő 180-as tárcsákkal és organikus betéttel
  • Gyári Magura Storm tárcsákkal brutális fékerő
  • Nem engedi az olajat
  • Nem hajlamos levegősödni
  • Jól adagolható a fékerő
  • Német
  • Vizesen sem hangos
  • Könnyű a légtelenítése
  • Jól bírják a gyári betétek
Hátrány

Sajnos ez az MT2 nem sikerült túl jól a magurának. 3 év használat után a hátrányok a következők:

  • Nagyon kopik a festék a fékkaron (mindig kesztyűvel volt használva)
  • A dugattyú szimplán kb kiugrik a helyéről a fékkarnál, hiába állítod be hogy mekkora legyen a fékkartávolság. Ez az elején még teljesen jól működik úgy 1 év használat után kezd előjönni. Rettentő idegesítő és egy szervízben sem tudják megmondani, hogy mi okozza. Valószínűleg kikopik a dugattyúba csatlakozó csavar gömb feje, de ennek köszönhetően nagyon nyújtózni kell a fékkarhoz. Megoldás, hogy rendelsz új fékkarokat németországból horror áron (kb 30k+ szállítással együtt egy pár) vagy cseréled az egész féket ahogy én is tettem.
  • Beállítási lehetőség nem nagyon van. Csak a fékkartávolságot lehet állítani a karon ami mint írtam 1 év után úgyis megadja magát.
  • A fékkar felfogató csavarjai hajlamosak "begyógyulni" + vigyázni kell hogy csakis a gyári nyomattékkal húzzuk meg ezeket a csavarokat, mert a carbotexture anyag eléggé úgy néz ki mint ami hajlamos a repedésre (elég műanyag hatású)
  • 3 ujjas, ez nyilván nem hátrány, de jobb lenne ha 2 ujjasban is kapható lenne, mert így nagyon bentre kell rakni a fékkarokat a kormányon, ami miatt a váltó is beljebb kerül.
  • A gyári vezeték megtört 3 év után, még nem lyukadt ki, de ahogy látom már nem sok kell hozzá
Tapasztalat

Amíg együtt tudsz élni a bajajival vagy nem jönnek elő egyáltalán, mert szerencsés darabot sikerül kifognod addig tökéletes. Én megelégeltem és inkább shimanora váltottam amihez egyszerűbb az alkatrészeket beszerezni.

Erre ajánlom

XC, túra, városba, igazából kb mindenre jó, mert a fékerő fantasztikus.

Ennyiért vettem
25000
Csatolt képek
Magura MT2  2015 tárcsafék
8 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Tucana avatar
122 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2015, 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Szintetikus olajat igényel.

Én organikus betétekkel használom és elég jó fékereje van, plusz emiatt picit hangja is van, ami nekem nagyon tetszik.

Ha normálisan van beállítva, akkor jó, de amint hozzá kell nyúlni már jönnek a bajok.

Hátrány

-Akárhogy húzom meg a csavart, az első fékkar mindig kilazul és forog a kormányon (ez a nyomáspont állítós kar).

És ha már nyomáspont.. Ez a "fejlesztés", hogy ide oda tudod állítani ez egy baromság.. fölösleges helyet foglal, és a rendes dugattyúállytási lehetőség emiatt nem került bele.. Tekergetem ide oda azt a csavart és tudom állítani atom rossz, és - nagy jószívűséggel - a normális közt, olyan beállítási pont, hogy "na most jó, ennél jobb nem lehet" nincsen, mindig van egy hatalmas holtjátéka a fékkarnak. (Személy szerint azt a beállítási pontot szeretem ahol csak nagyon kicsit kell behúzni a kart, és már tépi a betont.) Ezzel a csavarral igazából egy rugót tudok előfeszíteni ami a holtjáték nagyságát adja meg, de holtjátéknak alapból nem szabad lennie, tehát innentől már full felesleges.

-Szervizelése nehézkes, és külön figyelmet igényel, nem úgy mint egy szokványos hidraulikus fék..

Ez alatt annyit értek, hogy nincs benne egy rendes légtelenítő csavar sem, se túlfolyótartály, ám utóbbi talán elnézhető. Viszont lent a féknyeregnél csak egy hernyócsavar zárja a kört. (What?!) Legyártják a féket, oké, fel kell tölteni olajjal, oké, de mikor készen vannak a légtelenítéssel, hogy zárják le úgy, hogy egy csepp se folyjon ki? Tanulmányoztam a gyári Magura által feltöltött videót, ahol ennél a résznél azt mondták, hogy vegyük ki a beletekert légtelenítő csövet, majd legyünk gyorsak, és csavarjuk be a gyári csavart.. De az a "gyors" idő alatt már van olajveszteség, tehát amit fentebb írtam: nem lehet normálisan beállítani.

-Túl sok alkatrésze műanyag, ami egy nem túl szívós anyag, főleg ha csavarokat készítünk belőle

Tapasztalat

Nem is tudom, attól, hogy Magura nem vagyok elájulva tőle. Mikor megvettem a bringát, nézegettem, gondoltam biztos jó lehet, ha már Magura, de így használat után inkább azt mondanám rá, hogy egy tipikus újfajta műanyag világba született cserélhető termék.

Nem akarom nagyon lehúzni szegény kis féket, de azért láttam már kezesebb darabot is.

Erre ajánlom

Aki inkább szervizbe viszi a bringát és nem szórakozik vele otthon. Használatra meg.. város, túrázgatás, nagy terepre már érdemes egy komolyabb darabot választani.

Ennyiért vettem
bringán volt
Csatolt képek
Magura MT2  2015 tárcsafék
Magura MT2  2015 tárcsafék
Magura MT2  2015 tárcsafék
5 olvasó 80%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

norman81 avatar
29 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2015, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

A bekopási idő után elég jó a fékereje, annak ellenére hogy kb 110kg körül vagyok simán megfogott eddig bárhol,ami nálam annyit jelent ,hogy 60 kmh lejtőzésnél is simán megállitot szinte pillanatok alatt. A vizet a gyári fémes pofa nem komálja, kicsit rozsdásodik is,visit is tőle ,de jelentős fékerő gyengülést nem tapasztaltam. Szárazon olyan magurás hangja van. Adagolhatósága elég jónak mondható,a fogáspont nem vándorol.

Acor 160-as tárcsa elől hátul.

 

Update:2016.03.27 A fékerő még mindig tökéletes,semmi panasz nem lehet rá,szépen teszi a dolgát.

 

Hátrány

A hátsón mintha gyengülne a nyomás, és mivel nem magura adapteren van a hátsó,igy alig lehet beállitani párhuzamosra a pofákat a tárcsával,és folyamatosan beleér,a szervizes szerint majd bekopás után megszünik,sajna nem szünt meg,bár sokat halkult. Már többször próbáltam finomitani a beállitásán,de nem sikerül. Biztos vagyok benne ,hogy gyári tárcsával és gyári adapterrel nem lehet gond.

UPDATE 2016.03.27 Remélem csak nálam jelentkezett a következő probléma,a mai napon lejtőzés közben nagyjából 50km/h sebességről lassítva majdnem a kezemben maradt a jobbos fékkar.... először azt hittem le van lazulva...,de nem... el volt repedve a rögzítőbilincs,alig mertem "fix"-re huzni, de éppen sikerült,ebből nagyon könnyen baleset lehetett volna... 

Tapasztalat

A bekopási idő alatt vigyázni kell rá, ez idő alatt nekem hajlamos volt ciceregni,visitozni és hasonlók. (főleg a hátsó) ajánlatos gyári vagy ahoz mérhető minőségü tárcsákkal,gyári adapterrrel felrakatni,és ha csak egy kicsit is beleér bárhol,akkor addig nem szabad átvenni a kerékpárt mig tökéletesen hangtalan nem lesz, gyak. kaptam egy nagyon jól teljesítő féket,idegőrlő visitozással.  

update:2016.05.30 Eddig birták az Acor 160-as tárcsák. Cserélve lett BBB Powerstop 85/84 180/160mm Az elsö tárcsa Shimano 7" adapterrel. Kapot új pofákat is: A2Z  AZ-160 organic.

Erre ajánlom

160 tárcsákkal 70-80kg ig DH kivül bármire, a fölött csak max  túrázni,város és max közepes lejtőzés,bár oda már 180-as tárcsa dukál.

Ennyiért vettem
44.000 tárcsákkal előre hátra
12 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

jogerős avatar
10 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, 6 hónapig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Határozott fékpont, egyszerűen beállítható, könnyen adagolható fékerő. Nem nyúlik, nem nyikorog, egyszerűen teszi a dolgát.

Hátrány

Nem tapasztaltam.

Tapasztalat

Magura Julie-t váltottam le erre a szériára, nem bántam meg a döntést.

Erre ajánlom

Szerintem mindenhol megállja a helyét (bár a DH-t nem próbáltam).

Csatolt képek
Magura MT2  2012 tárcsafék
5 olvasó 80%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

olius avatar
2 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Erős, jól összepakolt gépezet a Magura MT2

Viszonylag olcsó

Hóban, jégben, földön, vizen, levegőben, akármiben megfog

Egyszerű felpakolni

Nincs szivárgás, levegősödés

Ásványi olaj kell neki, szóval nem rohad ki a környezeted 1 csepptől

Nincs túl nagy karbantartási igénye

Hátrány

A fékkar kicsit rozogának tűnik, de nem az!

Tapasztalat

160 as tárcsával használom elől hátul, nagyon jól fog a Magura MT2.

Gyári készlettel használom, szóval a kar és a csövek is azok amit adtak hozzá, a csövekből vágni kellet mert giga hosszu volt, ez szerszámmal nem porbléma, sőtt ha nagyobb a bringád nyilván kell is. A fékkaroktól elősször kicsit féltem, kicsit rozogának tűnt, de tökéletesen működi, pedig már kapott betont és földet is.

Városba 1 ujjal is simán el lehet kavirnyászni, jól szabályozható, én essőben, fagyban, hóban sem éreztem nagyobb fékerő csökkenést.

Nagyon jól van összerakva az MT2, nincs szivárgás, szutykolódás, természeresen időnként kell neki adni egy kis Royal Blood-ot, de ritkán, edditg kb 1000 km lehet benne, pofák még egyben vannak, de főleg városban használom.

A fék a pofák kopását korrigálja önállító hengerekkel, és a fékre csatolakoztatott csövet is lehet állítani, így rá lehet fogatni szépen a vázra a csövet.

Összeségében csak ajánlani tudom, teljesen korrekt szerkezet, és itthon több online piacról is be lehet szerezni alacson áron

Erre ajánlom

Minden, talán gleccserről lefelé már nem elég

Ennyiért vettem
18000
7 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

r00r1 avatar
4 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 95%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, több mint 1 évig, sima XC-sként használtam
Előny

- Árához képest könnyű

- Ergonómikus fékkar kialakítás

- A melegedés nem befolyásolja az MT2-t

-  Jó fékerő

- Jó moduláció

- Nem nyúlik

- Viszonylag olcsó az MT2

 

Hátrány

- Gyárilag kevés benne az olaj

- Gyárilag a fékcső hossza a "Barátság" kőolajvezetékével vetekszik :)

Tapasztalat

Nos: új bicóról bontva vettem a féket (hibrid, vagyis custom - MT2 fékkar, MT4 féknyereg), így használtam kb egy hónapot. Először a kábelhosszból lett elegem, így visszavágtam. Ez nem egy nagy "was ist", a gyári videó elég jól elmagyarázza, ja: és ha jól csinálja az ember, akkor még légteleníteni sem kell (én legalábbis az eset után semmiféle változást nem vettem észre a fék viselkedésén). Viszont kicsit furcsálltam a nyomáspontot, ami elég puha érzést keltett. Mivel nem volt kéznél az a légtelenítő pöcök, így a Shimano BR-M575 légtelenítő szelepét használtam (vissza kellett vágni a hosszából 4mm-t, így tökéletesen ellátta a funkcióját). Alul fecske rátol a légtelenítő csöcsre, felül a T25-ös EBT csavar kicsavar, helyére ugyancsak fecske, dugattyú nélkül, némi olajjal. A fékkar legyen a legmagasabb ponton. Először tolok bele olajat, annyit, hogy az egész rendszert "átmossa", aztán visszaszívom alulra. Utána 90 fokkal elforgatom a féktestet, úgy, hogy a dugattyúk egymás felett legyenek, itt ugyancsak nyomás, szívás.Ha már garantáltan nem jön több bubi (ebből a 0 bubis a legjobb változat), felül kihúzom a fecskét.ha ez megvan, nyomok még egy kis olajat, hogy az EBT csavaron éppen kibuggyanjon, utána visszacsavar. Ha ez megvan, akkor a féknyeregnél is el lehet távolítani a fecskét, arra ügyelve, hogy egy magasságban legyen a fékkar, és a féktest (így nem fog kicsordulni, sem visszaesni a fékfolyadék szintje). Ha ez is megtörtént, akkor lassan el lehet kezdeni emelni a féktestet, és kis idő után látni, ahogy esik vissza a folyadékszint. Ezt megelőzendő, folyamatosan cseppenként után kell tölteni. Ezt egészen addig javasolt játszani, amíg a fékkar a padlón, a féktest a lehető legmagasabban (hátsó fék esetén én a végén már a létrán voltam - nem vicc, nevezhet bárki bárminek, de évi 1x ezt az "aprólékosságot ki lehet bírni). Ha már abszolút nem esik vissza semmit a folyadékszint, még egy csepp, és vissza lehet csavarni az alsó csavart.

A legfontosabb: szerintem szarul van méretezve a féktartály, mert ha teljesen visszanyomja az ember a dugattyúkat alaphelyzetben, ugyanolyan szar lesz, mint előtte. Tehát az egész légtelenítési folyamat előtt kicsit pumpálni kell pofák nélkül a féket, hogy kb 1 mm- el kintebb álljon a dugattyú a féktest belső síkjától. Remélem érthető voltam, ha nem, akkor kövezzetek... :)

Erre ajánlom

Xc- Cc- Maraton, nagyobb tárcsával talán AM/ Enduro

Ennyiért vettem
25k
37 olvasó 95%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Platthy avatar
5 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, 3 hónapig, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

3 hónapja használom a Magura MT2 a fékket egyenlőre nagyon meg vagyok vele elégedve. Fékereje nagyon jó és könyen adagolható. én jelenleg 160-as Avid G2 tárcsával tolom.  Beálítani nagyon egyszerű :D Olajfolyást levegősödést egyenlőre nem tapasztaltam , remélem nem is lesz.

Hátrány

egyenlőre még nem találtam .  Talán anyi h nekem a hátsó enyhén nyikorog de csak néha és megszokható .

Erre ajánlom

Mindenre ki lehet próbálni .

5 olvasó 60%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Smoky2011 avatar
6 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 89%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Hát Magura.

MT-széria

Németek tudnak valamit.

Fékereje kegyetlen,amint bekoptak  apofák áá kegyetlenül fog,eddig maximálisan megvagyok vele elégedve.

Tárcsa felmelegedése mellet is tökéletes fékerö.

 

 

Hátrány

Mér van:O???

Ha meg nagyon max mondani kell valamit akkor a gyári tárcsával ciripel,de ez semmi meglehet szokni.

Tapasztalat

Anno Avid J 3-at használtam de az nyomába se ér az MT2-esnek.

Nagyon jo választás akki ilyen féken gondolkozik.

Egy 203-as Tárcsa és szágulthatsz a lejtön.

Erre ajánlom

Én azt mondom,hogy Bármire.Én Dirt s DH-ra használom de eddig csak pozitiv vélemény.

Ennyiért vettem
18990
Mért tömeg
395 g
Csatolt képek
Magura MT2  2012 tárcsafék
9 olvasó 89%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

halhy avatar
14 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 94%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

A  fékerelje nagyon jó, 160 avid tárcsával is !  bár 180-as magurákkal fogom tolni.

Előző fékem avid bb5 volt ehhez tudom csak viszonyítani,de fényévekkel jobban fogott az MT2 ugyanazzal a tárcsával.

Rendesen adagolható,egy újjal is megállít a Magura MT2.

Beállitása pofon egyszerű.

Hő elvezetése jó,bár ez inkább tárcsa függő ,nincs köze a fékhez .

Fékbetét tartosságáról majd késöbbiekben írok,mert egy hét elteltével nem tudok nyilatkozni.

  Olajfolyást levegősödést nem vettem észre,remélem ez igy is marad!

Eddig semmilyen zavaró hangot nem adott ki ez a Magura tárcsafék,remélem ez is igy marad!

Hátrány

még nem tudok!

Erre ajánlom

xc,cc,am-re bőven megállja a helyét,szerintem dh ra is ki lehet próbáni,nem hinném hogy cserben hagy.

Ennyiért vettem
nevetséges áron
Csatolt képek
Magura MT2  2012 tárcsafék
Magura MT2  2012 tárcsafék
Magura MT2  2012 tárcsafék
16 olvasó 94%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-11 (11 vélemény)
Rendezés
 
típus:

Hidraulikus


 
fékkar anyaga:

Alumínium


 
féktest anyaga:

Carbotexture


 
féktárcsa mérete:

a féktárcsa nem tartozék


 
szín:

Fekete


 
dugattyúk száma:

2


 
állítási lehetőség:

Fékkar elérés


 
szimmetrikus fékkar:

Nem


 
fékbetétcsere:

Szerszámmal


 
fékpofa utánállítás:

Automatikus


 
féktárcsa felfogatás:

6 csavaros


 
tartozék adapter típusa:

IS


tömeg:

345 g


 
további információk:
  • Elektromotor kapcsoló előkészítés.
  • EBT légtelenítő csatlakozás
  • Storm rotor.
  • 160 mm 180 mm és 203 mm-es tárcsákhoz
  • PM és IS felfogatáshoz.

Magura logó

Magura márka bemutatás

„Magura – ahol a technológia és a stílus találkozik”

A Magura egy betűszó, az alapító nevének Gustav Magenwirth, és az alapítás helyének Bad Urach betűiből. Magenwirth az első automobil megalkotója Karl Benz mellett dolgozott. A cég az 1800-as évek végén alakult, szőlő és gyümölcs préseket készített, csupán az 1900-as évek elején kezd el az autó- és motor iparnak fékeket és egyéb alkatrészeket gyártani. Vállalat azóta is a BMW egyik fő fékbeszállítója.

A német motoripar hanyatlásának idején, az 1970-es években merült fel kiegészítő tevékenységként a kerékpár alkatrészek gyártásának ötlete. Ez az ág aztán szépen kinőtte magát, egészen addig, hogy manapság Sabine Spitz Durin SL villával és Magura Marta fékekkel sorra nyeri a világversenyeket, több más Magura támogatott mellett.

A Magura a hidraulikus kerékpár fékek fejlesztésének élharcosa, már 1987 óta. Az első tapasztalatok még a 60-as évekből származnak, a BMW motorkerékpár fékrendszereket révén. A cég mai fékcsaládjai már a legfrisebb karbon technológiára épülnek. A teleszkópok fejlesztésére is nagy hangsúlyt fektetnek, hiszen a fék és az első teleszkóp szervesen kapcsolódik egymáshoz.

A gyártás még mindig teljes egészében Németországban zajlik, és a termékekre 5 év „Leekproof” garancia érvényes, tehát ha 5 éven belül bármelyik tömítés átengedi a fékfolyadékot, akkor az garanciális kérdés.

1-7 (7 kérdés)

Kérdések Statisztika
Magura MT2 nem fog úgy ahogy kellene. Mi lehet a baj?
2 válasz
utolsó: 2015. aug.
Magura MT2 Storm tárcsa csere
20 válasz
utolsó: 2014. júl.
Magura MT2 -t debrecen környékén hol tudják légteleníteni?
6 válasz
utolsó: 2013. szept.
Magura MT2-n lehet cserélni a fékkart?
3 válasz
utolsó: 2013. ápr.
A Shimano SLX vagy a Magura MT2 tárcsaféket ajánljátok jobban?
2 válasz
utolsó: 2012. dec.
Magura MT2 légtelenítés után nem működik rendesen.Mi lehet a gond?
11 válasz
utolsó: 2013. máj.
Magura mt-2 vélemények?
60 válasz
utolsó: 2014. nov.
1-7 (7 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Magura MT2 termékkel kapcsolatban: