Magura Gustav M tárcsafék

6 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.8]
  • Modellév:
    2010
    (frissítve: 2010.03.)
  • Listaár: 62.000 Ft

HASONLÓ tárcsafék TERMÉKEK




riska avatar
riska
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 91%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, több mint 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Nagyon strapabiró,erős fék!Jok a tömitései hoszú élettartalmú,sztem 5évnél többet fog birni!Volt egy régebi modelem ami több mint 10évet birt!Hihetetlen a fékhatása,bármilyen tárcsánál minél nagyobb tárcsával használod anál jobb az adagolhatosága,de a gyári 190 mindenre jó!A hömörséklet különbség nem nagyon viselimeg,jol elvezeti a höt a betétröl!ÉS sok fajta betétett lehet hozá kapni és lehet válogatni!Én jelenleg jagwire-vel használom és nagyon tuti!Ezt egyszer megveszed és utána nem kell hosszú éveken át hozzá nyulni!
Hátrány
A gyári betét elég gáz,nem nagyon fog és gyorsan kopik!A fékkarja kicsit gyengécske sztem hajlamos eltörni ha ugy essel vele!A nagy fékeerő miatt nem lehet mindenre felteni mert eltépi a villákat!
Tapasztalat
Hát nagyon sok fékem volt már,pl:sram 9.0,louise,Hope DH4, de ez a legjobb!Sztem a Hope M6-ot is veri valamilyen szinten de ezt a két fékket nem lehet öszehasonlitani! Gustav Mre inkább rá biznám az életem!
Erre ajánlom
Hát a súlya miat nem xc fék!Dh-ra freeride-ra tökéletes meg aki szereti a lefelé száguldást és könyen meg akar állni!És a tartosága miatt meg éri az árát!
Ennyiért vettem
47000
11 olvasó 91%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

 
típus:

hidraulikus


 
fékkar anyaga:

alu


 
féktest anyaga:

alu


 
fékpofa típusa:

fémes


 
olaj típusa:

ásványi


 
féktárcsa mérete:
  • 160

  • 190

  • 210


 
szín:

fekete


 
dugattyúk száma:

4


 
állítási lehetőség:

fékkar elérés


 
fékbetétcsere:

szerszámmal


 
fékpofa utánállítás:

automatikus


 
féktárcsa felfogatás:

6 csavaros


 
tartozék adapter típusa:

IS


tömeg:

640(első/190mm-es tárcsával)


Magura logó

Magura márka bemutatás

„Magura – ahol a technológia és a stílus találkozik”

A Magura egy betűszó, az alapító nevének Gustav Magenwirth, és az alapítás helyének Bad Urach betűiből. Magenwirth az első automobil megalkotója Karl Benz mellett dolgozott. A cég az 1800-as évek végén alakult, szőlő és gyümölcs préseket készített, csupán az 1900-as évek elején kezd el az autó- és motor iparnak fékeket és egyéb alkatrészeket gyártani. Vállalat azóta is a BMW egyik fő fékbeszállítója.

A német motoripar hanyatlásának idején, az 1970-es években merült fel kiegészítő tevékenységként a kerékpár alkatrészek gyártásának ötlete. Ez az ág aztán szépen kinőtte magát, egészen addig, hogy manapság Sabine Spitz Durin SL villával és Magura Marta fékekkel sorra nyeri a világversenyeket, több más Magura támogatott mellett.

A Magura a hidraulikus kerékpár fékek fejlesztésének élharcosa, már 1987 óta. Az első tapasztalatok még a 60-as évekből származnak, a BMW motorkerékpár fékrendszereket révén. A cég mai fékcsaládjai már a legfrisebb karbon technológiára épülnek. A teleszkópok fejlesztésére is nagy hangsúlyt fektetnek, hiszen a fék és az első teleszkóp szervesen kapcsolódik egymáshoz.

A gyártás még mindig teljes egészében Németországban zajlik, és a termékekre 5 év „Leekproof” garancia érvényes, tehát ha 5 éven belül bármelyik tömítés átengedi a fékfolyadékot, akkor az garanciális kérdés.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Magura Gustav M termékkel kapcsolatban: