Magura Gustav M tárcsafék

6 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.8]
  • Modellév:
    2010
    (frissítve: 2010.03.)
  • Listaár: 62.000 Ft

HASONLÓ tárcsafék TERMÉKEK




Pumpkin avatar
29 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

A gyári cuccokkal használom, a fékbetéteket kivéve mert nem értek sokat. Próblémák nincsenek vele, pedig már több mint 10 éve megvan a Magura Gustav M :D Jól fog, kinézetre is megfelel ez a Magura tárcsafék, mert lehet bármit mondani néha az is számít :D 

Hátrány

Érkezésnél furcsa koppanó-csörgő hangot ad ki. Ez hosszas vizsgálgatás után kiderült, hogy a régi tárcsafékek jellemzője mivel csak az egyik oldal fogja a tárcsát fékezéskor, míg a mostaniak mindkét fele. Ezen kívül ez is csak a fülnek lehet zavaró semmi extra :D Ja, és ottvannak még a gyári betétek amik igen érdekesen fogtak, de egy cserével ez megoldható..

Tapasztalat

Már szerintem csak használtan lelni itt-ott. Ez nem is baj mivel a mostani fékek jobbak mivel mint írtam mindkét oldalon fogják a tácsát :D Ettől függetlenül szép darab volt a maga idejében a Magura Gustav M. Szinte lehetetlen bele fékpofát találni, így leis kellett váltanom :/ Minden esetre nagyon pofás kis fék :D

Erre ajánlom

ultra komoly Downhill arcoknak , netán utcai használatra

Ennyiért vettem
bringával járt
5 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

 
típus:

hidraulikus


 
fékkar anyaga:

alu


 
féktest anyaga:

alu


 
fékpofa típusa:

fémes


 
olaj típusa:

ásványi


 
féktárcsa mérete:
  • 160

  • 190

  • 210


 
szín:

fekete


 
dugattyúk száma:

4


 
állítási lehetőség:

fékkar elérés


 
fékbetétcsere:

szerszámmal


 
fékpofa utánállítás:

automatikus


 
féktárcsa felfogatás:

6 csavaros


 
tartozék adapter típusa:

IS


tömeg:

640(első/190mm-es tárcsával)


Magura logó

Magura márka bemutatás

„Magura – ahol a technológia és a stílus találkozik”

A Magura egy betűszó, az alapító nevének Gustav Magenwirth, és az alapítás helyének Bad Urach betűiből. Magenwirth az első automobil megalkotója Karl Benz mellett dolgozott. A cég az 1800-as évek végén alakult, szőlő és gyümölcs préseket készített, csupán az 1900-as évek elején kezd el az autó- és motor iparnak fékeket és egyéb alkatrészeket gyártani. Vállalat azóta is a BMW egyik fő fékbeszállítója.

A német motoripar hanyatlásának idején, az 1970-es években merült fel kiegészítő tevékenységként a kerékpár alkatrészek gyártásának ötlete. Ez az ág aztán szépen kinőtte magát, egészen addig, hogy manapság Sabine Spitz Durin SL villával és Magura Marta fékekkel sorra nyeri a világversenyeket, több más Magura támogatott mellett.

A Magura a hidraulikus kerékpár fékek fejlesztésének élharcosa, már 1987 óta. Az első tapasztalatok még a 60-as évekből származnak, a BMW motorkerékpár fékrendszereket révén. A cég mai fékcsaládjai már a legfrisebb karbon technológiára épülnek. A teleszkópok fejlesztésére is nagy hangsúlyt fektetnek, hiszen a fék és az első teleszkóp szervesen kapcsolódik egymáshoz.

A gyártás még mindig teljes egészében Németországban zajlik, és a termékekre 5 év „Leekproof” garancia érvényes, tehát ha 5 éven belül bármelyik tömítés átengedi a fékfolyadékot, akkor az garanciális kérdés.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Magura Gustav M termékkel kapcsolatban: