Magura Gustav M tárcsafék

6 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.8]
  • Modellév:
    2010
    (frissítve: 2010.03.)
  • Listaár: 62.000 Ft

HASONLÓ tárcsafék TERMÉKEK




oszka avatar
oszka
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2001, több mint 1 évig, vitrin/garázs bicósként használtam
Előny
Brutális fékerő /mérések által igazolva ez a legerősebb fék még mindig a világon/ nagy felületük miatt tartós fékpofák, nem lehet megsütni, úszónyeges féktest,kiegyenlítőtartály a fékkarnál, van benne anyag bőven, tehát lehet vele esni-kelni, nem törik szét, a tárcsák nagyon jó minőségűek, soha nem ment bele nyolcas.
Hátrány
Nagyon drága, a pótalkatrészek is /ha egyáltalán hajlandó beszerezni a MALI/ kissé súlyos.
Tapasztalat
Ez A kompromisszummetes DH-fék, az összes fék akármekkora tárcsával /beleértve a Hayes hidrósokat meg az összes kisbarátaikat/a Gustav M -hez képest csak egy szánalmas vicc. Igen ,és az sem árt, ha legalább 32-es becsúszói vannak a telódnak, mert különben nagyon megtekergeti.
Erre ajánlom
fagyizni járni, mert olyan szép pisztáciaszínű a fékkarja
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

 
típus:

hidraulikus


 
fékkar anyaga:

alu


 
féktest anyaga:

alu


 
fékpofa típusa:

fémes


 
olaj típusa:

ásványi


 
féktárcsa mérete:
  • 160

  • 190

  • 210


 
szín:

fekete


 
dugattyúk száma:

4


 
állítási lehetőség:

fékkar elérés


 
fékbetétcsere:

szerszámmal


 
fékpofa utánállítás:

automatikus


 
féktárcsa felfogatás:

6 csavaros


 
tartozék adapter típusa:

IS


tömeg:

640(első/190mm-es tárcsával)


Magura logó

Magura márka bemutatás

„Magura – ahol a technológia és a stílus találkozik”

A Magura egy betűszó, az alapító nevének Gustav Magenwirth, és az alapítás helyének Bad Urach betűiből. Magenwirth az első automobil megalkotója Karl Benz mellett dolgozott. A cég az 1800-as évek végén alakult, szőlő és gyümölcs préseket készített, csupán az 1900-as évek elején kezd el az autó- és motor iparnak fékeket és egyéb alkatrészeket gyártani. Vállalat azóta is a BMW egyik fő fékbeszállítója.

A német motoripar hanyatlásának idején, az 1970-es években merült fel kiegészítő tevékenységként a kerékpár alkatrészek gyártásának ötlete. Ez az ág aztán szépen kinőtte magát, egészen addig, hogy manapság Sabine Spitz Durin SL villával és Magura Marta fékekkel sorra nyeri a világversenyeket, több más Magura támogatott mellett.

A Magura a hidraulikus kerékpár fékek fejlesztésének élharcosa, már 1987 óta. Az első tapasztalatok még a 60-as évekből származnak, a BMW motorkerékpár fékrendszereket révén. A cég mai fékcsaládjai már a legfrisebb karbon technológiára épülnek. A teleszkópok fejlesztésére is nagy hangsúlyt fektetnek, hiszen a fék és az első teleszkóp szervesen kapcsolódik egymáshoz.

A gyártás még mindig teljes egészében Németországban zajlik, és a termékekre 5 év „Leekproof” garancia érvényes, tehát ha 5 éven belül bármelyik tömítés átengedi a fékfolyadékot, akkor az garanciális kérdés.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Magura Gustav M termékkel kapcsolatban: