Én 130kg vagyok ezért elölre 203-as hátra 180-as XT hatcsavaros tárcsát raktam.
Ugyan ilyen tárcsákkal használtam az LX-et is de az nem fogott ennyire jól, és húznom kellett nagyon.
Elfogadtam hogy a sújom miatt nem fogok jobb fékhatást megélni biciklin, de most megvan.
Szerintem bátran vegyétek, bár nekem gyanus hogy az SLX is ugyan ilyen faszán működik, de az is igaz hogy naggyából egy árban vannak.
Több mint elégedett vagyok.
Objektív típus vagyok ha bármi rosszat észlelek megírom.
Addig is szasztok.
Újra itt. Rosszat észleltem másfél év elteltével.
. Sajnos ebből a fékből létezik egy hibás széria, és én pont egy ilyet vettem. A hiba csak hidegben mutatkozik meg, úgy 4 fok alatt, felkeményedik a fékkar, a fékpofák pedig fokozatosan nekinyomódnak a féktárcsának, a végén már elég nehéz tekerni. És amikor beviszed utána a jó meleglakásba, nem puhul ám vissza. Fedél leszed, dugattyú visszanyom, fedél visszarak, és mükszik egészen addig amíg ismét ki nem viszed, és kezdheted az egészet előröl. Bár már nem volt garis, azért kicserélték, ( nagyon rendes bicikliboltos végett )és láss csodát, az új hibátlanul mükszik. Nem a fékkar a ludas, hanem a féktestben a tömítés (állítólag). Arra figyelj ha ilyet veszel, akár újonan, de főleg ha használtan, mert lehet hogy valaki pont ezért adja el. Az újjal is gond lehet, mert bár a 2010 es széria már ok, de a 2009 es beérkezés nem ok, és ha régóta áll a boltban rácseszhetsz. Minden esetben tedd fagyasztóba, és hagyd ott negyed órát, ha nem keményedik fel, tiszta, ha felkeményedik, ne vedd meg, vagy vidd vissza, három napig kötelesek visszaadni a pénzt. De minden véleményemet továbbra is fenttartom, nagyon jó fék, és most már pláne nem fogom lecserélni.
És ami fontos, nem szériahibás, hanem csak hibás széria. A friss beérkezésekkel már nincsen gond.
És elég előre a 180 as tárcsa a 203 assal kétszer is fejreálltam :)