Shimano Deore XT tárcsafék

76 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.7]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.3]
  • Modellév:
    2020
    (frissítve: 2020.02.)
  • Listaár: 36.000 Ft

Használt Shimano Deore XT eladó
31.990 Ft
új árához képest: -11%

Használt Shimano Deore XT hidraulikus tárcsafék szett
43.000 Ft
új árához képest: 19%

Eladó fékbetét shimano deore XT 775 tipushoz
1.000 Ft
új árához képest: -97%

Eladó fékbetét shimano 4 dugattyús 8020/820 tipushoz
1.000 Ft
új árához képest: -97%

HASONLÓ tárcsafék TERMÉKEK



46-60 (76 vélemény)
Rendezés

MRoby avatar
13 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, 6 hónapig, sima XC-sként használtam
Előny

- szép, minőségi kidolgozás

- tökéletesen beállítható bárki igényeihez

- modulálhatósága verhetetlen

- remek fékerő

- kényelmes fékkar

- jó minőségű, tartós gyári fékbetétek

Hátrány

- árkategóriájában nem a legkönnyebb (nehéz fékkar)

- bontani kell a markolatot fel/leszereléshez

- költséges betétcsere

- bolti ára húzós (habár még így is megéri!)

Tapasztalat

Mit is mondhatnék róla? Ha nem vagy súlybuzi (mint én), akkor ez a tökéletes választás! Használtam a saját 160mm-es tárcsájával (SM-RT75) és most már hátul 140mm-es XTR Center-Lock tárcsával, de csak szuperlatívuszokban tudok róla beszélni. Már kb. az 5. fékezéstől úgy fogott, mint az állat és ez csak fokozódik.

Esőben kicsit elkezd csikorogni, de egy idő után nálam ez mérséklődött, ill. meg is szűnt.

Erre ajánlom

DH és Freeride kivételével bármire, oda már elkél a Saint, aminek ugyanilyen zseniális a fékkarja!

Ennyiért vettem
40.000,- (pár)
8 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

skareb avatar
5 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, 500-1000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

jól adagolható,könnyű,japán,servo wave (brutális fékerő késői blokkolással)

előtte elől Hayes NINE 180mm volt, hátul meg Formula 4 Racing 140mm... ég és föld.az XT javára természetesen.

nagyon finom működik, szépen lehet állítani a kart, holtjátékát is...bár azt nem értem minek ;)

teljesítményben,súlyban,erőben, és adagolhatóságban 5-ös.de minden jó és minőségi dolognak súlyos ára van.de az XT már nem csak a hobbistáknak szól, hanem a versenyzőknek is!

 

Hátrány

hátrányok...hmm. nem tapasztaltam semmilyen hátrányt.

esetleg annyi, mint már fentebb említettem, hogy versenyzőknek főleg az ára miatt.

Tapasztalat
Szerintem az egyik legjobb ár/teljesítmény arányú tárcsafék!
Erre ajánlom
XC, AM főleg, de, megállja helyét FR-on is nagyobb tárcsával :)
Ennyiért vettem
30000
Csatolt képek
Shimano Deore XT  2010 tárcsafék
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

XXXPetya avatar
16 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, 6 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Fékkar kialakítás, fékerő, adagolhatóság, kinézet
Hátrány
nem találtam, talán, hogy csak egy oldalra felszerelhető a kar, de ez lényegtelen
Tapasztalat

2 Nappal egy Semmeringi hétvége előtt vettem (szükségmegoldásként, mivel nem volt fékem:D), tehát mondanom se kell, durva DH pályán koptattam be...:D

Rögtön kinyomtam belőle a lelket is, mivel cirka 100 Kiló vagyok és elöl található a fék (persze nagy, 224es tárcsával) Hát nem mondom, harapós egy fék, de megvannak a határai. Volt néhány érdekes pillanatom vele, (amit egy Saint már megoldott volna) de így is felülmúlta az elvárásaimat

 

De hangsúlyozom, hogy ez a fék nem DH-ra való! (ezt mi sem bizonyítja jobban annál, hogy a fékpofa felét megette a hétvége alatt)

 

Amire tervezték (CC/AM/FR) tökéletes  

 

Még annyit hogy most KoolStop pofa van benne, amivel sokkal keményebb (kb olyan a nyomáspont mint egy hayes-en)  tehát ha valaki nem szereti a kemény nyomáspontot, hanyagolja a KoolStop betéteket

 

 

Erre ajánlom
AM, FR, DH (de az inkább csak a könnyebbeknek)
Ennyiért vettem
24000
5 olvasó 80%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

akos02 avatar
2 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Bődületese fékerő!!!

Nem hittem volna hogy lehet hidraulikus tárcsafékek között is különbség, de ezek szerint van:)

Rettentően jól fog,és nem kell "tépni" a kart egy durvább le felén, hála a Japán technikának azon belül is a Servo Wave-nak :)

állítási lehetőségek: fékkar távolság, holtjáték pont beállítása.

 

Hátrány
Nem tapasztaltam semmi hátrányát a féknek eddig még, de abban bízok  hogy  nem is fogok!
Tapasztalat

Eddig egy alivio hidraulikus fékem volt, tudom hogy nem nagy szám de hát az is hidraulikus volt legalább:D

Nem hittem volna hogy 2- hidraulikus fék között is lehet különbség amíg nem próbáltam az XT-t. Gondoltam magban hogy hát mind az XT-nél mind az Alivio-nál a fékfolyadék összenyomja a dugattyúkat és így tovább...

De hála a Servo Wave-nak  tovább tudták növelni mind a teljesítményt mind a kényelmet.

Erre ajánlom

Elsősorban XC-re de szerintem még DH-ra is ideális színterezett fékpofa bele és uccu neki.

Más szóval szerintem mindenre jó.

Ennyiért vettem
20.000
Csatolt képek
Shimano Deore XT  2008 tárcsafék
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

gibson avatar
1 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, csak kipróbáltam, túrázgató/városi harcosként
Előny

Rendkívül jól fog és tényleg ott tudok megállni vele ahol akarok milliméter pontosan  és ami még fontos, h olyan dinamikával , ami jólesik.

Szóval nem fog be hirtelen. 

 Egyszerüen jó!!

 

Hátrány
Talán az ára. Ha bemelegszik akkor van egy kis alig hallható visító hangja.
Tapasztalat

Mint már írtam ez az első tárcsafékem. Kb 3 hónap kellett mire megszoktam, meg a légtelenítgetéssel bajlódtam. És a pofák is összevasalódtak.

És lám csodát egy tökéletes fék teremtődött!!

Az első írásomban még a friss fékről írtam. De, most már értem mire gondoltatok az adagolhatósággal kapcsolatban.

Elől 180-as, hátul 160-as tárcsákat használok.

Az én fékem 2 dugattyús (csak), de a fékhatással  semmi gondom! 

Erre ajánlom
Bárkinek, bármire, aki biztosan meg akar állni.
Ennyiért vettem
sokért
Csatolt képek
Shimano Deore XT  2010 tárcsafék
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

öcsi avatar
149 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, több mint 1 évig, 500-1000 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny

Nos, iszonyatosan dúrva a fékhatása, 4 dugyattyús, alapból IS felfogatása van (tehát adapter nélűl használható 160mm-es tárcsával), 1 újjal kényelmesen használható, szépen és finoman adagólható, igényes szép megjelenés, nem nehéz. 

Hátrány
Talán az ára, de ezek a komoly 4dugattyús fékeknél nem csoda.
Tapasztalat
A Hayes Stroker Ace szerintem nem olyan jó de olcsóbb is, de ez 160mm-es tárcsával iszonyatosan bika... Milyen lehet 203-as vagy akár 224mm-es tárcsával.? =O OMG! O_O
Erre ajánlom
- DownHill - FreeRide
Csatolt képek
Shimano Deore XT  2003 tárcsafék
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ák1 avatar
3 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, 500-1000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Nagyon könnyű beállítani (fél perc)

Hamar bekopik

Most elég olcsó

Hátrány
még nem tapasztaltam mivel 1 hónapja van fent!!
Tapasztalat

Ezelőtt egy bb7 szett volt a bicajon és öszintén szólva meg is felelt!

Csak éppen akartam egy kis plusszt (fékérzet:ahogy behúzod a fékkart illetve egyáltalán nem nyúlós mint egy mechanikus)

A nagy előnye az olajosnak mégsem ez az érzés hanem az hogy mindkét pofa egyszerre mozdul és összepréseli a tárcsát és szerintem ez az ami számít egy hidraulikusnál!! Sokan írják hogy évente cseréld a fékfolyadékot de ez nem igaz mivel zárt a rendszer! Az autót sem viszed évente fékolaj cserére sőt már a motorolajok is 20000 fölött bírnak pedig ott aztán van nyomás rendesen!

Erre ajánlom
Xc-re nem kell jobb és elég a 160-as tárcsa is!!!
Ennyiért vettem
30000huf
Csatolt képek
Shimano Deore XT  2010 tárcsafék
5 olvasó 40%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Brollybike avatar
208 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, csak kipróbáltam, DH/Freeride arcként
Előny

Módosítom kicsit a véleményem. Sikerült tavaly beszereznem egy pár régi 4 dugattyús verziót. Egyszerűen imádom ezt a féket. 

Nagyon jó a fékereje, pedig csak 160-as tárcsákkal használom.

Nem hiába használták régen sokan DH-ra. 

Simán egy ujjal is beblokkolja a kereket és megfogja a bringát a 100 kilóm ellenére is.

Voltam vele többször is a Pilisben és a hosszabb lejtők közben sem mászik el a nyomáspont. Mindig határozott fékerőt produkál.   

Nagyon jól adagolható, állítható a fékkartávolság.

Szép fékkar, legalábbis szerintem sokkal szebb tervezés, mint a code krumpli fékkarja.

Jó, könnyű tárcsa. 

Kedvező súly. 

Hátrány

Hát nem volt olcsó annó.

A nyomáspont nem állítható rajta. Ez számomra nem hátrány, de lehet hogy valakinek az. 

Nem is igazán hátrány ez, de ide írom hogy fix IS rögzítés a PM jobb lenne.

A másik hátránya, hogy már nem gyártják:(.

Mondjuk ha jól megnézi az ember az új Saint fékmunkahengert eléggé hasonlónak fogja találni a kettőt :D.  

Tapasztalat
Nekem a sima fékcsöves verizó van. Ammondó vagyok, hogy egy jobb fém fékcsővel még brutálabb lenne. Teljesítményben szerintem magasan az egyik legjobb. Egy 203-as tárcsával DH versenyfék.
Erre ajánlom
Mindenre. Ha gyorsan meg akarsz állni.
Csatolt képek
Shimano Deore XT  2004 tárcsafék
4 olvasó 75%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

StaN avatar
36 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, több mint 1 évig, dirt/street gyerekként használtam
Előny

A 4 dugattyús verzió van nekem, elöl fémes fékcsővel, hátul simával. Eddig is egy mondhatni felső kategóriás fékem volt, Avid Juicy 7, de az soha nem fogott annyira adagolhatóan, hangmentesen mint az XT. Nagyon jól adagolható, bár be kell melegednie ahhoz hogy a teljes fékerőt tudja produkálni, de akkor valami elképesztően fog. Bármikor, bármeddig könnyedén fog, egy hosszabb, nagy fékút végén is teljesen biztos a fogáspont, harap amikor kell, pedig 160-as tárcsával használom. Avidhoz képest egy isten egy fék, soha nem lehetett ennyire bízni benne, mint ebben. Persze ez 4 dugattyús, az meg csak 2, de ég és föld, óriási különbség van köztük, ÓRIÁSI. Ja meg végre egy fék, ahol könnyű betétet cserélni, nem ilyen agyon praktikázott ötletelt szenvedés, mint ahogy az Avidtól megszoktam.

Hátrány

Én nem tapasztaltam, talán esztétikai, és sérülés szempontjából a kormányra merőleges fékcsövet tudnám megemlíteni.

Erre ajánlom

AM, FR, DH, csak adapter kell hozzá.

Csatolt képek
Shimano Deore XT  2007 tárcsafék
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

41m3r avatar
7 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 3 hónapig, varacskosdisznóként használtam
Előny

Nos akkor szeretnék leszögezni 1-2 dolgot, 2 fajtája van a deore xt hidraulikus fékcsaládnak.Az egyik a 2 dugattyús (lásd a képen), a másik a 4 dugattyús.

 Nekem a 4 dugattyús verzió van hátul egy 160as tárcsával. Nagyon ott van a kicsike. Ennél több nem is kell hátra, ígyis rohadtul beleharap a tárcsába, és hát engem a stinkymmel (80 kg rider 19 kg bike, szumma kb 100kg) bárhol bármikor kisegít. Ennél jobb fék nem kell hátra.

 Hangsúlyozom! Az elöbb leírtak a 4 dugattyús verzióra igazak! A 2 dugattyúst nem próbáltam. 

 De árban is megmutatkozik a különbség: 2 dugós 19k a ridebike-nál a 4 dugós 53k.

Hátrány
Hátránya az nálam még nem jött elő (lekopogom). Egyedül talán annyi, h idő volt mire megszoktam, h nagyon másképp dobálja a seggét a gép mint az előző fékemmel. De ez nem hátrány, ez idő és megszokás kérdése.
Tapasztalat
Fasza cucc, jó fékkábellel mégfaszább, mindenkinek csak ajánlom
Erre ajánlom
Bármire, mondjuk mivel 4 dugattyús ezért főként olyan biciklikre amiknél ez nem okoz gondot.
Ennyiért vettem
kedvező áron
Csatolt képek
Shimano Deore XT tárcsafék
5 olvasó 40%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

ironmaiden avatar
17 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, több mint 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
marhajól adagolható, már 203-as tárcsával átütőtengellyel haználom.
Hátrány
felszökött az ára!
Tapasztalat

titus: szerintem alapvetően nem XC a fék, szeritnem a shimano is ajánlja AM-re. Alapvetően úgy vagyok vele, hogy egy XC bringán nincs akkora szügség hidraulikus tárcsafékre, mint egy dh-fr gépen.

203-as és 180-as XT tárcsákat használok, minden probléma nélkül, szerintem baromi jól néznek ki! És nem fémes, hanem műagyanta alapú pofával, sima fékcsővel :) a köv. fékfejlesztés, a kerámiás betét lesz.

 

 

Erre ajánlom
hátra mindenre, előre durva DH-ra elkéne még 2 dugattyú..
Ennyiért vettem
30
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Titus avatar
17 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, 6 hónapig, sima XC-sként használtam
Előny

Nos, nem csak használtam hanem használom még most is (kb. fél éve) és rosszat nem tudok rá mondani. (a másik bicóhoz is szereztem már egyet, talán nem véletlenül) Nagyon átgondolt és szép konstrukció (kormányra merőleges munkahenger), jól illeszkedik a bringa összképéhez. Fékhatása igen meggyőző elől 180-as hátul 160-as tárcsával használom (6 csavaros) gyári sima betéttel (nem fémes) és megfog rendesen (80 kg vagyok + a bringa kb 11 kg). Szerelése, szervizelése egyszerű a légtelenítés sem nagy kunszt, nem kell hozzá semmi extra szerszám vagy kiegészítő cső, csavar stb. A fékkar távolsága a kormányhoz viszonítva egy kis tekerentyűvel állítható a servo vave állítás miatt pedig a fékkar is elég határozott nyomásponttal jár. Van aki ezt nem kedveli, nekem jobban bejött mint a hosszú úton járó fékkarok.

Ár / teljesítmény 4 répa de csak az új ára miatt.

Hátrány

Elsőként talán az ára manapság, ami kicsit elrugaszkodott a valóságtól. A másik hátrány a hang amit átmelegedve képes produkálni. Biztosan mindenki meghallja ha érkezik vele az ember... Harmadrészt az XT tárcsa (6 csavaros) külalakja sem túl szép, de ez már inkább csak esztétikai probléma. Van egy CL-es garnitúrám is az lényegesen dögösebb, csak ugye felrakni nem tudom az IS miatt.

 

Erre ajánlom
Szerintem ez inkább egy XC fék tehát XC és minden ami alkatrész terhelés tekintetében "ez alatt" van. DH-ra biztosan Saint-ot vennék vagy ha XT de akkor nagy tárcsa, fém fékcső és fémes betét.
Ennyiért vettem
45000
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

ironmaiden avatar
17 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, több mint 1 évig, varacskosdisznóként használtam
Előny
faszán fog! Kicsit melegszik a 180 as tárcsa, majd jön a 203-as az új bicóra, de ez a fék megy előre! Ha lesz zsém, berakom hátra, és előre jön valami 4 dugattyús...
Hátrány
télen a sós latyak kimarta a szimmeringeketet, csöpögött az olajom, összebarmolt egy garnitúra zsírúj fémes pofát. szegény. de már kihevítettem, kiizadta az olajat, és köszöni jól van :)
Tapasztalat
A saint XT ként indult, csak ráfestették, hogy SAINT. szerintem nagyon jól fog, főleg, most 180-as tárcsával elöl, igaz, csak műgyantás pofával, nemtom miért fikázzátok, hogy DH-ra semmiképp se. engem nem hagyott szarban soha, pedig volt már 1-2 kihívás a számára! 2008-as a fékem, 30 ért vettem, servo-wave fékkarral adták, most meg 40 ropi ugyanaz, én nem a mosani árán adom a répákat, a mostani árért 3 répát kapna.
Erre ajánlom
Gyakorlatilag mindenre, XC től DH ig, főkép duplavállas telóhoz, mert ha nagyot esel, a tekergőző kormány nem tépi ki a csövet se a testekből, se a karból.
Ennyiért vettem
30 000
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

ironmaiden avatar
17 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, kevesebb mint 1 hónapig, dirt/street gyerekként használtam
Előny

Eddig bejön, jól fékez, a fékbetétet nálam érdekes módon nem zabálja, igaz, a 160 as tárcsa kicsit hamar melegszik, nálam a pályán, és a hegyen is megállta a helyét.

 

Hátrány
nem találtam.
Ennyiért vettem
30
5 olvasó 60%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

RPO avatar
RPO
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, 3 hónapig, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Hát azon kívül hogy jól adagolható, könnyű légteleníteni, és szép, nem sok van neki.
Hátrány
Zabálja a fékbetétet, a tárcsa egy komolyabb fékezés után úgy felmelegszik hogy szinte megszűnik a fékhatás. Mondjuk a fékerővel hideg tárcsánál sem vagyok megelégedve. Többet vártam volna. Nem a megszokott XT minőség, inkább a deore és az lx közé pozicionálnám. Adom is el!!! Nem kell? :)))
Tapasztalat
DH ra semmiféleképpen nem ajánlom, oda nagyon kevés, inkább egy laza xc vagy városi felhasználásra, de a tény akkor is tény: NEM ÉRI MEG AZ ÁRÁT!!!
Erre ajánlom
light xc/városba
Ennyiért vettem
27000
20 olvasó 75%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

46-60 (76 vélemény)
Rendezés
 
típus:

hidraulikus


 
fékkar anyaga:

Alumínium


 
féktest anyaga:

Alumínium


 
fékpofa típusa:
  • műgyantás
  • fémszemcsés

 
olaj típusa:

ásványi


 
szín:
  • Fekete
  • Ezüst

 
állítási lehetőség:
  • Fékkar távolság
  • Holtjáték

 
fékbetétcsere:

szerszámmal


 
további információk:

BL-M8000+BR-M80003

  • Trail bringázáshoz optimalizált fékerő
  • Servo Wave kialakítás (változó dugattyú elmozdulás) biztosít rövid löket mellett is nagy fékhatást
  • Integrált főhenger: könnyebb, letisztultabb és még tartósabb konstrukció
  • Keskeny fékkarbilincsholtjáték és szerszámmentes elérés beállítás
  • Kerémia dugattyú a maximális hőszigetelésért

  • Kompatibilis fékbetétek: G02A műgyantás, J02 A műgyantás, G04S fémes, J04C fémes

  • Fékcső: SM-BH90-SBM High Power Brake Hose
  • I-Spec II kompatibilis

BL-T785+BR-T785

  • Fékerő-szabályzás (a fékkar/fék/vezeték mint teljes rendszer kerül tervezésre, fékpofatávolság, merevség)
  • Ellenáll a hőhatásnak
  • Könnyű beállítás
  • Fékkartávolság-állítás szerszám nélkül
  • Egyirányú feltöltésű féktest
  • Tömeg: 120,45 g (BL-T785-B) 262 g (BR-M785, első és hátsó, műgyanta hűtőbordás fékbetét)
  • Színválaszték: Fekete és ezüst (BL-T785, BR-M785)

Shimano logó

Shimano márka bemutatás

"Küldetés: A természet, és a minket körülvevő világ élvezete által elősegíteni az egészséget és boldogságot."

A Shimano-t 1921-ben alapította Shozaburo Shimano, és kezdetben kerékpár szabadonfutók gyártásával foglalkozott. Mára a globális kerékpárpiac 50%-át birtokló óriásvállalattá nőtte ki magát. Gyárt hajtás és fékrendszereket, kerekeket, pedálokat, országúti, hegyi és hibrid kerékpárokba, mindezt felhasználás szerint rendezett készletek formájában. Kínálatukban találhatóak kifejezetten kezdő és hobbikerékpárosok számára készült alkatrészek, illetve a versenyek élmezőnyét kiszolgáló rendszerek is.

A kerékpáros területen kívül horgász felszerelések és egyéb, pl. snowboard alkatrészek gyártásával is foglalkozik.

A Shimano márkához köthetőek, olyan kerékpár-történelmileg mérföldkőnek számító újítások, mint a pozícionált váltás (egy kattintással egy fokozat), a középrésszel egybeintegrált hajtómű, vagy a patentpedál (SPD). Hozzá fűzhető továbbá a hegyikerékpárok kifejlődésének egy fontos állomása, az első kifejezetten MTB szett, a Deore XT 1982-es piacra dobása is.

A Shimano mind a mai napig az elérhető árú magas minőség definíciója. Jelentős előnyt szerzett kezdeti ellenfelével a Suntourral szemben, és piaci pozícióját megtartotta manapság is az amerikai Sram előretörése mellett.

1-11 (11 kérdés)

Kérdések Statisztika
Shimano Deore XT fékpofa beégés kezelése
3 válasz
utolsó: 2023. júl.
Shimano Deore XT bl-m8100, br-m8120
2 válasz
utolsó: 2021. jún.
Shimano Deore XT
2 válasz
utolsó: 2017. máj.
Shimano Deore XT BL785 BR-M785 hidraulikus tárcsafék
5 válasz
utolsó: 2017. szept.
Shimano Deore XT 2008 féktest + 2012-es fékkar működik együtt?
5 válasz
utolsó: 2015. jún.
Shimano Deore XT Kanyarodásnál a fékpofa hozzáér a tárcsához
7 válasz
utolsó: 2014. júl.
Avid Elixir vagy Deore xt ?
9 válasz
utolsó: 2014. aug.
Shimano Deore XT BL-M775 vs BR-M446
1 válasz
utolsó: 2013. nov.
Shimano Deore XT tárcsafék beállt, mi lehet a baj?
2 válasz
utolsó: 2012. márc.
Shimano Deore XT 2010-11-es fékszettnek mekkora a tömege?
8 válasz
utolsó: 2011. nov.
203mm-es tárcsához érdemes egy Shimano XT 2 dugattyús tárcsafék?
17 válasz
utolsó: 2011. feb.
1-11 (11 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Shimano Deore XT termékkel kapcsolatban: