Sram Hidraulikus tárcsafék

33 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.2]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.4]
  • Modellév: 2002
  • Listaár: 27.000 Ft

ÚJ Sram Rival Flat Mount féktest Hidraulikus eladó
30.000 Ft
új árához képest: 11%

HASONLÓ tárcsafék TERMÉKEK



1-15 (33 vélemény)
Rendezés

Cyon avatar
50 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 6 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
  • Avid tárcsával használtam nagyon jó fékereje volt.
  • Konnyu és olcsó hozzá az alkatrész
  • Szep fém, arany szinu a gyári vezetéke
  • A fékkar kialakítása nagyon impozáns (Hope, Shimano gyári)
  • Nehezen melegedik fel
  • 4 év után is a gyári olajjal lehet használni

 

Hátrány
  • A gyári pofák egyenesen szarok, azonnal cseréld ki oket. Lehet kapni BBB vagy Godridge betéteket, amivel hatalmas fékereje lesz.
  • Kevés állíthatóság
  • Nehéz beállítani és légteleníteni a nyerget
Ennyiért vettem
cseréltem
Csatolt képek
Sram Hidraulikus  2004 tárcsafék
Sram Hidraulikus  2004 tárcsafék
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Rotwild avatar
Rotwild
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, versenyzőként használtam
Előny
Olcsó, jó fékerőt lehet kihozni belőle.
Hátrány
Nem a leg szebb a kidolgozása, de az árához képest jó.
Tapasztalat
Kissé nehézkes légtelenítés, nagyon precíz beállítást igényel, és ezt a fékerő is meghálálja.
Erre ajánlom
Bármire.
Ennyiért vettem
x
2 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Rotwild avatar
Rotwild
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, több mint 1 évig, versenyzőként használtam
Előny
Ólcsó,Jól fog,még azx-vert carbonon is képes átemelni a bicót.
Hátrány
Nincs kidolgozva.
Tapasztalat
Ugyan olyan jó mint az Xt.
Erre ajánlom
Bátran bár mire!
2 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Izé avatar
Izé
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, csak kipróbáltam, 500-1000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
nagyon jó fék
Hátrány
kicsi tárcsa lehet csak
Tapasztalat
Nagyon jó fék csak éppen nincs 203as ami öreg hiba ennyi de a Hayes HFX-9 XTm leveri
Erre ajánlom
akármire csak kipróbáltam
Szerinted hasznos?

Balee avatar
Balee
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, csak kipróbáltam, DH/Freeride arcként
Tapasztalat
nekem XT-m van és szerintem semmivel sem jobb mint a sram... jah és írta valaki régebben hogy 180nas adapter kéne neki de csak home made-ben van 180nas nem gyártottak hozzá sajnos
Szerinted hasznos?

Tomi avatar
Tomi
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 3 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Olcsó. Ennyiért nemigen kapsz sokkal jobb hidraulikus féket. Masszíw, ha elesel egyser kétszer nem lesz semmi baja.
Hátrány
Nah az wan bőwen. Gyorsan fellewegősödik ezért a nyomáspont jówal hátrébb jöhet a fékkaron. Szerintem a pofák is gyorsan kopnak.
Tapasztalat
Hát amiwel össze tudom hasonlítani az az Avid Juicy 7, ami bár jówal drágább, de minőségben is jówal weri a Sramot. Azon húz egyet az ember és pont jó helyen beharap, amíg a Sramnál nagyon hátul és sokáig kell húzni, hogy fogjon. De ennyiért sztem nem egy rossz fék. (Én 16ért wettem)
Erre ajánlom
Gyakorlatilag mindenre, de semmiféleképpen nem haladó, középhaladó szinten.
3 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

magellanpx avatar
11 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 3 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
extrémkedésre fasza jól fog és könnyű beállítani. nehéz + fogni sárral vagy akármiféle szutyokkal.
Hátrány
szar a színe de kit érdekel? ciripel ha nem tod beállítani.
Tapasztalat
teljesen fasza és nem kerül 60.000-be 1 db
Erre ajánlom
extrémkedésre keménykedésre és mindenkinek aki gyorsan + akar állni ha gáz van.
Szerinted hasznos?

Szamosi Attila avatar
Szamosi Attila
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, több mint 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
jol adagolhato :)komoj
Hátrány
szerintem egy kicsit hamar lenyalja a fekpofat.
Tapasztalat
igazabol,sok hidraulikus feket nem probaltam ki de szerintem pl:dh ra jobb mint egy hayes,mert nem adagolhato ojan szepen mint egy 4 dugayus sram x 9
Erre ajánlom
hat dh ra es freeride ra nagyon jo(szerintem)
Szerinted hasznos?

doormano avatar
doormano
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
nagyon príma darab főképp hogy 8ropiért jutottam hozzá, nagyon jól ment megéri az árát de tényleg
Hátrány
hát az úgyvolt hogy jánoshegyről lefelejövet egyszer csak megszakadta a főfékhengertoló pálca menete szerintem menthető de én veszek eggy avid five-ot, a fékbetétekért zarándokolni kell és ha éppen találsz 2párat azonnal vedd meg és akkor nem kel heteket várni rá
Tapasztalat
szerintetek bunkó voltam amikor, a boltba kivetettem a vitrinből a Dura-Ace hajtókart hogy érdekelne, majd megtaperoltam és vissza adtam hogy nehéz, szar ?...visszatérve erre a vasdarabhoz aszidtem hogy masszívabb darab de most jön a sufni tuning meg apukám ezüst-acél pálcáiból esztergálgatás
Erre ajánlom
talán vitrin bájkra tök fölösleges nomág virsligumisoknak nem biztos hogy szükséges ijen csecsebecse oda jó a Dura-Ace.
Szerinted hasznos?

Márkus János avatar
Márkus János
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2002, 2000-4000 km-en keresztül, varacskosdisznóként használtam
Tapasztalat
Már írtam róla 2000kmmel ezelőtt. Azóta sikerült megölnöm a fékkar távolság állító csavart( túl erősen húztam a féket), de egy kis tunningal megoldottam a problémát. Rájöttem még, hogy csak saját tárcsával érdemes használni és a gyári pofa hamar túlmelegszik.
Szerinted hasznos?

sram bu+i avatar
sram bu+i
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
olcsó, meg nekem hátsó van elől és igy adapter nélkül 180-as!!! a fékkart imádom annyira jóóÓ!
Hátrány
kissé nyúlik..de amúgy annyira nincs
Tapasztalat
ár/értékben jó, a fékkar formálya maga az ima, szal szerezz be 1et mert jó..
Erre ajánlom
hát cc-re lehet h sok bár én azt annyira nemtudom, 4x-fr-ra tök jó!
Szerinted hasznos?

Liszi Norbert avatar
Liszi Norbert
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
olcsó, jól adagolható, könnyen szervizelhető, szép szín, jó bowdenház, érős fékhatás még 160-as tárcsával is
Hátrány
ha sokat fékezel vele egyidejüleg elég a fék
Tapasztalat
jobb, mint a hayes hfx-9, ez tapasztalat!!!
Erre ajánlom
inkább lightos dh, fr, esetleg cc, ds
Szerinted hasznos?

Pety avatar
Pety
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 3 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, versenyzőként használtam
Előny
Az ára és a fékerő is nagyon jó! Olyan amilyennek lennie kell.
Tapasztalat
Az ára és a fékerő is nagyon jó! Olyan amilyennek lennie kell. Az alkatrészek beszerzése nehézkes. Nem szabad fejre állítani mert akkór levegő megy bele.
Erre ajánlom
Mindenkinek aki jó féket akar jó áron!
Szerinted hasznos?

Vagrand avatar
Vagrand
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2002, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
-Szerintem könnyen beálitható, és nem is kell hozzá zseninek lenni. -Az ára. :) -Megfelelő fákpofával iszonyatos fékerő.
Hátrány
-Gyakran kell légteleniteni (évente 3-4x, bár lehet hogy csak én bénázok) -Nehéz hozzá cuccot kapni. Hihetetlen de már több mint 3 honapja kértem hozzá 180-as adaptert, és még ma is hozzák. (Bár ez a kereskedök hibája) -Nem tetszik a szine. :)
Tapasztalat
Nem egy xt, de nem is kerül 50 kilóba!!! Ennyi pénzért ennyit tud, de ez a magyar hegyekhez böven elég!!! Sokan vannak itt akik fél kilóméter használat után véleményt írnak. Hát ezek véleményéröl megvan a véleményem
Erre ajánlom
Aki jót akar, jó áron!!! Bár a DH felhasználásban bizonytalan vagyok.
Szerinted hasznos?

Tbiro! avatar
Tbiro!
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 6 hónapig, 2000-4000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Tapasztalat
Most erre mit mondjak?! Vannak hülye emberek sajnos. Esetleg leírnád ,hogy mi bajod van ezzel a fékkel. Egyszer már írtam csak mondom írok mégegyszer. Ma lett kicserélve az olaj gyári audi fékolajra(éljen a brill :) ). A gyári dot 3 ról dot4 re. Úgy fog hogy eltöri a könnyű cc villámat. A fékbetétek is meglettek csiszolva nagyon durva. Lekellett bútítani(a fékkar végén lévő kis csavarral), mert már túl jól fogott, ez nem vicc! Próbáljátok ki!
Szerinted hasznos?

1-15 (33 vélemény)
Rendezés
Sram logó

Sram márka bemutatás

A Sramot 1987-ben alapították Chicagóban. A nevét az alapítók után kapta (Scott, Ray, Sam).

A cég 1988-ban bemutatta a marokváltókart, a Grip Shift-et. A Sram 1990-ben megvádolta a Shimanot, amiért szerinte tisztességtelen módon 15% kedvezményt ad azon gyártóknak, akik teljes Shimano hajtásrendszerrel szerelik fel a kerékpárjaikat, és akik így nem kockáztatták ezt a jelentős engedményt avval, hogy Grip Shift karokat szereltek volna fel. 1991-ben a Shimanoval peren kívüli megegyezést kötöttek, így a cég betört a jövedelmező OEM piacra (nagy tételbeli alkatrész eladás kerékpárgyártók számára).

A Sram újítása az „1:1-es áttételi arány”, mely annyit jelent, hogy amekkora bowdenhosszot a kar húz, akkorát mozdul a váltó is. Ez az előzőekhez képest nagyjából duplájára növelt bowdenmozgás függetlenebbé tette a rendszert a szennyeződésektől, amely a hegyikerékpározásban jelentős eredmény.

A Shimanoval kötött kiegyezés óta megállíthatatlan a Sram növekedése. 1997-ben magába olvasztotta az egyik legrégibb gyártót, a Sachsot, az elmúlt évtizedben pedig felvásárolta a Truvativ, RockShox, Avid és Zipp márkákat. Mindezek által olyan gyártóvá lépett elő, amely szinte minden alkatrészt kínálni tud egy komplett kerékpárhoz, a hajtás-váltás rendszertől a teleszkópon át a kerekekig.