Sram Hidraulikus tárcsafék

33 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.2]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.4]
  • Modellév: 2002
  • Listaár: 27.000 Ft

ÚJ Sram Rival Flat Mount féktest Hidraulikus eladó
30.000 Ft
új árához képest: 11%

HASONLÓ tárcsafék TERMÉKEK




doormano avatar
doormano
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
nagyon príma darab főképp hogy 8ropiért jutottam hozzá, nagyon jól ment megéri az árát de tényleg
Hátrány
hát az úgyvolt hogy jánoshegyről lefelejövet egyszer csak megszakadta a főfékhengertoló pálca menete szerintem menthető de én veszek eggy avid five-ot, a fékbetétekért zarándokolni kell és ha éppen találsz 2párat azonnal vedd meg és akkor nem kel heteket várni rá
Tapasztalat
szerintetek bunkó voltam amikor, a boltba kivetettem a vitrinből a Dura-Ace hajtókart hogy érdekelne, majd megtaperoltam és vissza adtam hogy nehéz, szar ?...visszatérve erre a vasdarabhoz aszidtem hogy masszívabb darab de most jön a sufni tuning meg apukám ezüst-acél pálcáiból esztergálgatás
Erre ajánlom
talán vitrin bájkra tök fölösleges nomág virsligumisoknak nem biztos hogy szükséges ijen csecsebecse oda jó a Dura-Ace.
Szerinted hasznos?

Sram logó

Sram márka bemutatás

A Sramot 1987-ben alapították Chicagóban. A nevét az alapítók után kapta (Scott, Ray, Sam).

A cég 1988-ban bemutatta a marokváltókart, a Grip Shift-et. A Sram 1990-ben megvádolta a Shimanot, amiért szerinte tisztességtelen módon 15% kedvezményt ad azon gyártóknak, akik teljes Shimano hajtásrendszerrel szerelik fel a kerékpárjaikat, és akik így nem kockáztatták ezt a jelentős engedményt avval, hogy Grip Shift karokat szereltek volna fel. 1991-ben a Shimanoval peren kívüli megegyezést kötöttek, így a cég betört a jövedelmező OEM piacra (nagy tételbeli alkatrész eladás kerékpárgyártók számára).

A Sram újítása az „1:1-es áttételi arány”, mely annyit jelent, hogy amekkora bowdenhosszot a kar húz, akkorát mozdul a váltó is. Ez az előzőekhez képest nagyjából duplájára növelt bowdenmozgás függetlenebbé tette a rendszert a szennyeződésektől, amely a hegyikerékpározásban jelentős eredmény.

A Shimanoval kötött kiegyezés óta megállíthatatlan a Sram növekedése. 1997-ben magába olvasztotta az egyik legrégibb gyártót, a Sachsot, az elmúlt évtizedben pedig felvásárolta a Truvativ, RockShox, Avid és Zipp márkákat. Mindezek által olyan gyártóvá lépett elő, amely szinte minden alkatrészt kínálni tud egy komplett kerékpárhoz, a hajtás-váltás rendszertől a teleszkópon át a kerekekig.