Sram Hidraulikus tárcsafék

33 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.2]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.4]
  • Modellév: 2002
  • Listaár: 27.000 Ft

ÚJ Sram Rival Flat Mount féktest Hidraulikus eladó
30.000 Ft
új árához képest: 11%

HASONLÓ tárcsafék TERMÉKEK



31-33 (33 vélemény)
Rendezés

András avatar
András
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2002, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Szerintem csak az ára!Jól adagolható!
Hátrány
Le volt légtelenítve és egykerekezésnél ráhúztam az ujjamra a fékkart!
Tapasztalat
Szerintem vegyetek inkább deore-t nem olyan jól adagolható, de nem kell légteleníteni és 100 Km alatt hozzászoksz!!!!!!!!!!!!!!!!!
Erre ajánlom
Akinek nagyon kell a hidraulikus tácsafék
Szerinted hasznos?

RuLeR avatar
RuLeR
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2002, több mint 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Olcsó, Elég jól adagolhato, és ha kell egy 200mm-es tárcsával, (mondjuk alattam a 160mm -es el is) satuzni is lehet vele..
Hátrány
A gyári fékpofa elég gyorsan elkopik..
Tapasztalat
SiRáLY
Erre ajánlom
Freeride -ra szerintem mindekinem.....
Szerinted hasznos?

Andix avatar
Andix
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2002, 3 hónapig, versenyzőként használtam
Előny
Igényes fékkábel. Olcsó, olajos.
Hátrány
Nem elég erős > puhább fékpofával jobb lenne.
Tapasztalat
A dolog szegre megegyezik a Grimeca Rendszer 8al (nem az XT-vel!). Nekem bejön a cucc, a fékerő szépen adagolható, mondjuk a "Vigyázz, őz, satufék" esetben már jobb 2 ujjal húzni. Ettől függetlenül csak ajánlani tudom, már csak az ára miatt is! Deorekat még nem próbáltam, szóval viszonyítási alapom nincs azokhoz (árban hasonló), de nyugodtan érdemes rá beruházni. Ajánlott rögtön megvétel, beállítás után, pár óra használat után rögtön légteleníteni, hogy a cucc fullos legyen. Ha több fékerő kéne lehet venni bele más, puhább pofát (Acor? Avid? passz XTvel kompatibilis). Előnye az XTvel szemben a szépen borított fékolajkábel, amely nem csiszolja szét a fényezést, ahol hozzáér.
Erre ajánlom
Freeridera tökéletes. DHnál lehet vele gubanc, CCre (minek?) is jó.
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

31-33 (33 vélemény)
Rendezés
Sram logó

Sram márka bemutatás

A Sramot 1987-ben alapították Chicagóban. A nevét az alapítók után kapta (Scott, Ray, Sam).

A cég 1988-ban bemutatta a marokváltókart, a Grip Shift-et. A Sram 1990-ben megvádolta a Shimanot, amiért szerinte tisztességtelen módon 15% kedvezményt ad azon gyártóknak, akik teljes Shimano hajtásrendszerrel szerelik fel a kerékpárjaikat, és akik így nem kockáztatták ezt a jelentős engedményt avval, hogy Grip Shift karokat szereltek volna fel. 1991-ben a Shimanoval peren kívüli megegyezést kötöttek, így a cég betört a jövedelmező OEM piacra (nagy tételbeli alkatrész eladás kerékpárgyártók számára).

A Sram újítása az „1:1-es áttételi arány”, mely annyit jelent, hogy amekkora bowdenhosszot a kar húz, akkorát mozdul a váltó is. Ez az előzőekhez képest nagyjából duplájára növelt bowdenmozgás függetlenebbé tette a rendszert a szennyeződésektől, amely a hegyikerékpározásban jelentős eredmény.

A Shimanoval kötött kiegyezés óta megállíthatatlan a Sram növekedése. 1997-ben magába olvasztotta az egyik legrégibb gyártót, a Sachsot, az elmúlt évtizedben pedig felvásárolta a Truvativ, RockShox, Avid és Zipp márkákat. Mindezek által olyan gyártóvá lépett elő, amely szinte minden alkatrészt kínálni tud egy komplett kerékpárhoz, a hajtás-váltás rendszertől a teleszkópon át a kerekekig.