Sram Hidraulikus tárcsafék

33 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.2]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.4]
  • Modellév: 2002
  • Listaár: 27.000 Ft

HASONLÓ tárcsafék TERMÉKEK




T.balazs avatar
T.balazs
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2001, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
jó a kábel,műgyantás pofával nagyon jól fog, jól adagolható*,XT-,grimeca-kompatibilitás,valamint sokan mások is gyártanak hozzá cuccokat.Széles pofaválaszték. még valami: a fékkarral a három év alatt kb.:20 visszapillantótükröt törtem le pl.az Andrássy úton és még mindig egyenes.
Hátrány
Most már nehéznek számít,de amikor én vettem akkor még csak XT-t lehetett kapni.Ha injekciós fecskendővel alulról tőltöd fel olajjal(ahogy kell) akkor a fékkarnál levett fedélnél felfelé kispriccel a folyadék,mert kispórolták belőle azt a rugóacél lemezkét ami az XT-nél megvan(nekem 10 percbe kerűlt legyártani két ilyet).Évente egyszer atomokra kell szedni,és ellenőrizni a dugattyúkat,mert idővel némelyik beragad,és ilyenkor fikázzák az elöttem író dilettáns segfejek,hogy rosszul adagolható.(igazából az fájt amikor az egyik azt írta,hogy nem kell légteleníteni:ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!!!!!) Szóval ekkor van vele egy kis meló: kivenni a dugókat,és 1500-as papírral lecsiszolni a koszt az oldalpalástról,majd visszarakni. JA elfelejtettem,hogy vizesen vonyít,mint állat.Bár a kolléga elöttem ajánlja a tárcsa megfordítását.Lehet benne valami,mert egyedűl a grimecánál néz erre a tárcsa.
Tapasztalat
igazából a center a villával nem tudom felmérni az igazi képességeit (kb 3centit hátrahajlik a villa satuféknél,nemtom mikor fog eltörni)
Erre ajánlom
Bárkinek.elől 200-as tárcsával
Szerinted hasznos?

Sram logó

Sram márka bemutatás

A Sramot 1987-ben alapították Chicagóban. A nevét az alapítók után kapta (Scott, Ray, Sam).

A cég 1988-ban bemutatta a marokváltókart, a Grip Shift-et. A Sram 1990-ben megvádolta a Shimanot, amiért szerinte tisztességtelen módon 15% kedvezményt ad azon gyártóknak, akik teljes Shimano hajtásrendszerrel szerelik fel a kerékpárjaikat, és akik így nem kockáztatták ezt a jelentős engedményt avval, hogy Grip Shift karokat szereltek volna fel. 1991-ben a Shimanoval peren kívüli megegyezést kötöttek, így a cég betört a jövedelmező OEM piacra (nagy tételbeli alkatrész eladás kerékpárgyártók számára).

A Sram újítása az „1:1-es áttételi arány”, mely annyit jelent, hogy amekkora bowdenhosszot a kar húz, akkorát mozdul a váltó is. Ez az előzőekhez képest nagyjából duplájára növelt bowdenmozgás függetlenebbé tette a rendszert a szennyeződésektől, amely a hegyikerékpározásban jelentős eredmény.

A Shimanoval kötött kiegyezés óta megállíthatatlan a Sram növekedése. 1997-ben magába olvasztotta az egyik legrégibb gyártót, a Sachsot, az elmúlt évtizedben pedig felvásárolta a Truvativ, RockShox, Avid és Zipp márkákat. Mindezek által olyan gyártóvá lépett elő, amely szinte minden alkatrészt kínálni tud egy komplett kerékpárhoz, a hajtás-váltás rendszertől a teleszkópon át a kerekekig.