Sram Hidraulikus tárcsafék

33 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.2]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.4]
  • Modellév: 2002
  • Listaár: 27.000 Ft

HASONLÓ tárcsafék TERMÉKEK




T.balazs avatar
T.balazs
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2001, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Hátrány
pár év után újra hozzászólnék. A szokásos évi atomokraszedés mellett azóta is tökéletes. A tárcsát azóta már megfordítottam,de esőben ugyanúgy vonyít mint eddig,úgyhogy ezt vagy elviseled vagy nem.Ha szarul van légtelenítve akkor tényleg rá tudod csukni a kart az ujjadra,de melyiknél nem? A légtelenítést évente egyszer,a komplett szétszedéskor és összerakáskor elég elvégezni,majd az első intenzív használatú nap után újra:ekkor lesz tökéletes(Mindennap mindenhová bringával megyek) Azért az új bringámra beújítok egy M6Ti-t mert ojjan szép!
Tapasztalat
Egyébként tényleg nehéz hozzá kapni mondjuk új fékkart,ha átment rajta egy dömper,de aki tud mondani ebben a szaros országban egy szaros kereskedőt akinek akárcsak egy darab nem-kopó alkatrésze(nem betét és nem tátcsa és nem hidraulikacső) van akármilyen hidraulikus Tf-hez,annak az egész bringás baráti körét meghívom annyi sörre amennyit meg tud inni.
Szerinted hasznos?

Sram logó

Sram márka bemutatás

A Sramot 1987-ben alapították Chicagóban. A nevét az alapítók után kapta (Scott, Ray, Sam).

A cég 1988-ban bemutatta a marokváltókart, a Grip Shift-et. A Sram 1990-ben megvádolta a Shimanot, amiért szerinte tisztességtelen módon 15% kedvezményt ad azon gyártóknak, akik teljes Shimano hajtásrendszerrel szerelik fel a kerékpárjaikat, és akik így nem kockáztatták ezt a jelentős engedményt avval, hogy Grip Shift karokat szereltek volna fel. 1991-ben a Shimanoval peren kívüli megegyezést kötöttek, így a cég betört a jövedelmező OEM piacra (nagy tételbeli alkatrész eladás kerékpárgyártók számára).

A Sram újítása az „1:1-es áttételi arány”, mely annyit jelent, hogy amekkora bowdenhosszot a kar húz, akkorát mozdul a váltó is. Ez az előzőekhez képest nagyjából duplájára növelt bowdenmozgás függetlenebbé tette a rendszert a szennyeződésektől, amely a hegyikerékpározásban jelentős eredmény.

A Shimanoval kötött kiegyezés óta megállíthatatlan a Sram növekedése. 1997-ben magába olvasztotta az egyik legrégibb gyártót, a Sachsot, az elmúlt évtizedben pedig felvásárolta a Truvativ, RockShox, Avid és Zipp márkákat. Mindezek által olyan gyártóvá lépett elő, amely szinte minden alkatrészt kínálni tud egy komplett kerékpárhoz, a hajtás-váltás rendszertől a teleszkópon át a kerekekig.