Author Horizon ASL trekking

Ezt a terméket még nem véleményezték! véleményezd »
  • Modellév:
    2016
    (frissítve: 2016.06.)
  • Listaár: 129.990 Ft

HASONLÓ trekking TERMÉKEK



Még nem véleményezték az Author Horizon ASL terméket!
Légy TE az első!
Az Author Horizon ASL termékhez hasonló Author Horizon véleményei:
1-5 (5 vélemény)
Rendezés

Levente avatar
5 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, több mint 1 évig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Elég könnyű és gurul.

Hátrány

Szimpla felni.

Tapasztalat

Az enyém egy merev acélvillás modell (azt hiszem 2008-as). Az hátsó váltó (Acera) meglepően jó, sohasem volt még markolatváltós bringám, meg vagyok vele elégedve. Az első váltót kicsit túl kell húzni, hogy megfelelően váltson a nagyobb fogaskerékre, szóval nem tudtam jól beállítani, de működik. A nyereg elmegy, nem tervezem cseréjét, de mivel városi bicajnak használom 60 km volt a napi maximum. A külsőt még a boltban lecseréltettem egy conti contactra. A fékek nem rosszak. A felnit viszont le fogom cserélni, de csak ha gajra megy. Nagy nyomatéknál (nyeregből kiállva tekerve) a lánc hozzáér az első váltóhoz, de a gyakorlatban ritkán zavaró. A kormány szivacsburkolata jól elnyeli a kisebb rázkódásokat. 69 volt, ha duplafalú felni járt volna hozzá akkor jó vétel lett volna.

 

 

Erre ajánlom

A felni cseréje után egész jó kis városi gép lesz belőle.

Ennyiért vettem
69 000
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Vox avatar
1 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Közel 3000 km alatt semmilyen hiba jellegű probléma nem akadt vele. Munkábajárásra és szerintem nagyobb aszfaltos túrákra is tökéletes.

 

Hátrány

Kényelmetlen nyereg: kicsit is hosszabb távra csak vmilyen rásegítéssel (nadrágbetét v. géles üléspárna) tudom használni.
Rossz gumik:
- esőben csúszik (bár eddig csak egyszer borultam esőben, de minimális sebességnél)
- nagyon hamar kopik: a hátsó gumi 2200 km-nél már tükör volt, normál városi használat mellett.
Erős nyomatéknál deformálódó első lánckerék.
Cserére csak a hátsó fékpofák szorultak egy esős nap után.

A hátrányokból látszik, hogy egyik sem komoly. 

 

 

Erre ajánlom
Aki csak biciklizni akar egy tartos bringával és nem vmi hájpos bringával villogni.
Ennyiért vettem
70000
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Cuki avatar
Cuki
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Az előnyei nem változtak....A több naygobb túrán sem volt vele gond.
Hátrány
A gyári gumi rendkivűl csúszik, különösen vizes uton. Mindenképp javaslom a cserére.A hátsó váltó ( acera ) minden előzmény nélkül képes elálítódni, ezért sokszór kell állítgatni.
Tapasztalat
Tavaly már írtam erről a tipusról.A véleményem azóta sem változott,viszont amit azóta tapasztaltam azt most röviden megosztottam veletek. Ezalatt a majdnem 1 év alatt, több nagyobb túrán is részt vettem vele, külföldön is, ezért bátran mondhatom, hogy jó vétel volt... Azóta kicseréltem a kormányt hajlitotra, és tervezem a merevvilla lecserélését telóra...
Erre ajánlom
Továbbra is azoknak , akiknek már tavalyi írásomban is....
3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

cuki avatar
cuki
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Jól összeszerelt, igényes kerékpár. A hosszabb túrákon, gyengébb földutakon is megállja a helyét.
Hátrány
Vizes uton hajlamos a csúszásra, különösen kanyarban.Nem nagyon fordulékony, az éles kanyarban vigyázni kell vele.A nyereg hosszabb távon kicsit kényelmetlen,de ez lehet, hogy egyéni próbléma.
Tapasztalat
Nem bánom, hogy az Mtb-t lecseréltem erre a márkára.Mind a gyártó,mind a márkaképviselet teljesen korrekt.Érdemes benézni....engem meggyöztek, a kiszolgálás is példa értékű.
Erre ajánlom
Mindenkinek, aki szeretne 1 jó bicajt. Különösen azoknak, akik hosszabb túrázáshoz szeretnék és nincs elég pénzük a drágább modellekre.Egyébként, városi használatra is kiváló választás.
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

józsi avatar
józsi
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 500-1000 km-en keresztül, hétvégi/jóidős bringásként használtam
Előny
Egyszerü bicaj aránylag olcsón.
Hátrány
Acera váltó. Akinek már volt vele dolga tudja, hogy miért. Gyalázatos minőségű gumik (Made in China). Nagyon gyorsan kopnak, könnyen megcsúszik ráadásul defektgyüjtő. Fékpofák felkeményedenek, rettenetes hangot produkálnak fékezéskor és "eszik" a felnit. Baromi kényelmetlen nyereg (bár ez azért egy kicsit alkat és izlés dolga). Szimplafalu felni. Első lánckerék nagy nyomatéknál erősen deformálódik.
Tapasztalat
Szerintem egy kis ráfordítással akár egy barátságos gépet is lehetne faragni belőle, de a bicaj ára és a tuningolás már elérheti azt költséget amiért egy Author Stratos SX-et vehet az ember. Az meg ugyebár már egy másik kategória...
Erre ajánlom
Hétvégi bicajozásra, rövidebb túrákra, leginkább aszfalton, estleg lazább terepen.
4 olvasó 75%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-5 (5 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

anyag:

6061 alumínium, 700c (ASL)


méretek:
  • 15"
  • 17"
  • 19"

 
színválaszték:
  • fehér-piros
  • matt fekete-zöld

villa (teló):

RST Neon T (60mm)


Meghajtás

hajtókar:

Prowheel 42-34-24, 170 / 175 mm


lánc:

KMC Z51


fogaskoszorú:
Shimano CS-HG20 (Tourney),

12-32


középrész:

Vp Comp


első váltó:

Shimano TX50


hátsó váltó:
Shimano Altus
 
fokozatok száma:

3x7


pedál:

Author


Kerék

felni:

Alumínium


első agy:

Quando, 32 lyukas


hátsó agy:

Quando, 32 lyukas


külső gumi:

Author Speed Master 700 x 42c


Irányítás

kormány:

Aauthor, 20 mm emelkedés, 640 mm


markolat:

Author, szivacs


kormányszár:

Zoom aluminium


kormánycsapágy:

Prestine integrált, 1-1/8"


nyereg:

Author Noble


nyeregcső:

Zoom aluminium 27,2mm


Fék

 
féktest:

Tektro 855


fékkar:

Shimano Altus


 
fékváltó kar:
Shimano Altus
tömeg:

12.9 kg / 17"


 
további információk:
  • Acél küllők
  • Author 34,9 mm nyeregbilincs

Author logó

Author márka bemutatás

"Nem elég az Author-t látni, az Author-t érezni kell!"

Az Author közép-kelet Európa legnagyobb, legtőkeerősebb kerékpárgyártója, egész Európa tekintetében a három legnagyobb márka egyike, az egész világon pedig a 15 legnagyobb gyártó elit társaságába tartozik. A céget kilencvenes évek legelején alapította két testvér, Martin és Ondøej Havlena, akik a mai napig a cég tulajdonosai, és a fejlesztések vezetői. Vállalatuk szinte azonnal a cseh piac vezető szereplőjévé vált.

Az Author kínálata mára több, mint 110 alapmodellt, és ezek különböző változatait tartalmazza, a gyermekkerékpároktól, a MTB és Cross kategóriákon keresztül, a dirt, street, és BMX modellekig. Az gyártó azt a nézetet vallja, hogy a kerékpár kiválasztása a használat helyének és módjának végiggondolásával kezdődik, és mindig az adott igénynek megfelelő típus kiválasztása a célszerű.

Az márka egyik erőssége kelet-Európában még csak szárnyait bontogató Cross kategória, hiszen több mint 15 modellt tud kínálni ebben a fejlődő kategóriában. Kifejezetten hölgyeknek szánt MTB modelljei is vannak, Author Sport Lady (ASL) név alatt.

Az Authorral versenyző Freeride, DH, 4X és Cross Country versenyzők Európa élvonalába tartoznak, de említhetnénk a rendkívül ütőképes országúti modelleket is, melyeken számos cseh válogatott cyclocross és triatlon versenyző nyeri a világversenyeket.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Author Horizon ASL termékkel kapcsolatban: