Mi az előnye .: micsoda kérdés mihez képest nem tudok erre válaszolni..
Az, hogy nincs 10 kg alatt
A szín választék lehetne bővebb pl nekem a kék , kék-fehér jobban bejönne...
Nem ez az "eminenciás" szürke. ( Bár azért ez sem rossz
1900 km van a benne, a jobb pedál kattog, hol nem kattog, hol erősebben, hol gyengébben,
most példul jó, bár nem pörög olyan szabadon mint a bal oldali, majd egy spécire fogom cserélni.
A monoblokk kilazult (ez azért kicsit gáz) - csak meg kellett szorítani,
de persze ahhoz a hajtókart, láncvédőt le kell szerelni.
Meg úgy általában az enyémen sok csavart útána kellett húzni.
A fék remek, a váltó kiváló mint a doxa úgy működik nagyon szeretem
Balaton túrán 25 kg csomaggal,75kg jómagam vígan teljesítette, kivéve a belső gumi szalag
a felnin gadzsi ezért 2 db defektet össze is hozott nekem (belülről 1 elsőt 1 hátsót)
- most már cseréltem 500 ft ezen spórolni - inkább kerülne 500 ft többe ,de nem egy túrát
kicsit ezért keseríteni CAPRINE CAPRINE nahát ...(hétköznapi normál használatban nem agyonpakolva elment )
Összességében jó gép a Voyage Pro mondom 160e ft-ért
A váltókar a spec szerint Deore, gyakorlatban Alivio no nem azért de ha specben az van ami,
akkor hogy lehet mással szerelni ,bár nincs vele gondom.
Összességében egy jó felszereltségű bringa a Caprine Voyage Pro (a többi neves gépekhez képest jobb és kicsit olcsóbb)
az összeszerelés (szorosságán) és pár apró nem is drága alkatrészre oda lehetne figyelni,
akkor ez az összeállítás verne mindent ... ( a súlyán kívül )
Így csak max 4 pont az 5-ből.
A maga nemében nem egy rossz bicaj ....
Túra, városi ,könnyebb terepre mint ahogy a specben is meg van adva mire ez a kérdés meg van a típus, hogy mire való...