Csepel Landrider női trekking

Ezt a terméket még nem véleményezték! véleményezd »
  • Modellév:
    2018
    (frissítve: 2018.04.)
  • Listaár: 76.500 Ft - 81.200 Ft

HASONLÓ trekking TERMÉKEK



Még nem véleményezték a Csepel Landrider női terméket!
Légy TE az első!
A Csepel Landrider női termékhez hasonló Csepel Landrider véleményei:
1-15 (28 vélemény)
Rendezés

bfulop avatar
1 vélemény
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2018, 1 évig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Előnye, hogy viszonylag olcsón megvásárolható bringa, robosztus felépítés és jól néz ki. A felhasznált alkatrészek jó minőségüek, a vázméret kényelmes. 

Hátrány

Hátránya, hogy kicsit nehéz. Ez egy acélvázas bringa, tehát annyira nem meglepő, de használat során azért ez eléggé kijön. Hosszabb túrákon meg pláne, ezért inkább városi használatra alkalmas. 

Tapasztalat

Alapvetően elégedett voltam a biciklivel, de nem ez életem bringája. Jó, használható, de ha valaki nem a-ból b-be használatra tervezi, rövidebb utakra akkor nem a legjobb választás. Hosszabb túrákra nem indulnék vele.

Erre ajánlom

Városi használatra leginkább, rövidebb távokon. 

Ennyiért vettem
80 000 Ft
Csatolt képek
Csepel Landrider  2018 trekking
Teljes bringa
Csepel Landrider  2018 trekking
Kormány
Csepel Landrider  2018 trekking
Ülés
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Petya5 avatar
2 vélemény
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2019, több mint 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
  • Annyira nem drága
  • Sportáruháznál jobb minőség, nem esik szét az ember alatt
  • Agyváltó
  • Rosszabb utakat kátyúkat is bírja valamennyire, azért nem egy offroad darab persze
  • Egyenes derékkal lehet ülni rajta, kényelmes (csak a nyereg ne lenne)
Hátrány
  • Gyári nyereg döbbenetesen kényelmetlen, fél óra után aranyér garantált
  • Baromi nehéz
  • Úgy gyorsul, meg úgy kanyarodik, mint egy csatacirkáló, körülbelül
Tapasztalat

Kirándulós biciklinek vettem, újonnan, annak végül is jó, ha az ember nem siet, városba nem nagyon vált be, mert elképesztően lomha a bicikli, az ember megöregszik, mire elindul vele

Erre ajánlom

Kis forgalmú, rossz utakon nagyon lassan menni sokáig. Városba ne.

5 olvasó 40%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Tekerős_10 avatar
1 vélemény
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2019, 1 évig, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Jó ár érték arány. Erős felépítés és egyszerű használat. A dinamós világítást lecserélték ledesre. A fékek megbízhatóak és erősek.

Hátrány

A 3 fokozatú agyváltó és a 28-as kerék gyári áttételezése nem volt jó, a 3. fokozatban nagyon nehéz volt tekerni. Utólag kell beállítani, amihez egy átlag felhasználónak szervízbe kell vinnie.  A gumi egy hónap alatt elengedi a levegőt. A nyereg már 5 km sima aszfalt után is zsibbaszt, érdemes lecserélni. A pedál kattog, ezt is érdemes lecserélni.

Tapasztalat

A 3 fokozatú agyváltós változatot vásároltam meg, mert kevesebb karbantartást igényel és egyszerűbb is használni. Gyárilag olyan az áttételezés, hogy a 3. fokozat a 28-as kerékhez már túl nehéz, csak lejtőn volna értelme használni. Szerencsére kapható ehhez a váltóhoz más fogazású lánckerék is. Nekem a 23 fogas jött be, így már ki lehet használni mindhárom fokozatot, azonban ekkor már toldanom is kellett a láncon.

Erre ajánlom

Rövidebb, 5-20 km-es távolságokra. Kisebb dombok megmászására és földes útra is alkalmas lánckerék csere után.

Ennyiért vettem
81000
9 olvasó 78%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

István224 avatar
1 vélemény
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2017, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Az ára mindenképpen. Belépőszintű kerékpár, ahogy egy belép szintű okostelefontól sem várható el a magas minőség, úgy a Csepel trekkingjétől is alap és fapados kialakítást kapunk kézhez.

Nekem a fék három év után is megfelelően fog, dombvidéken használom, de nem tapasztalok rajta extra kopást.

A váltórendszer is épp, nem jellemző pontatlanság, a csapadékos időben is megbízható.

A duplafalú felni egész megbízható.

A kerékpár önsúlya jelentős, ez időnként hátrány, de számomra igen stabil a bicikli.

Hátrány

Az első teleszkóp hiánya az ár ellenére sem problémamentes, a magyar utak állípotára való tekintettel.

Körülbelül két év után megjelent egy időnként felerősödő kattogás, mint kiderült a pedál csapágya halódik. 

A gyári nyereg cserélendő volt, ugyanis elferdült, az utána kapott ugyanilyen típusú ülés megfelelő.

Téliesítés után az elmúlt két évben egyaránt elvesztettem egy-egy fokozatot a hátsóváltón, nem teljesen értem, de sokat kellett korrigálni.

Használattal teli három év után, az első kerékben található szalag oly mértékben elmozdult, hogy a belső felrobbant, de egyszerűen cserélhető volt.

A gyári (elemes) első lámpa katasztrófa

Tapasztalat

Nos, felnőtté válásom egyik állomásaként tekintek a jelenlegi trekkingemre, amellyel rövidebb (40-60 km) túrákra, napi szintű városi bringázásra vállalkozom.

A Mecsek lábánál élek ezért gyakran pörgetem a váltót, korrekten működik.

A kerekek esős időben is jól funkcionálnak. A hosszabb túrákon érdemes kerékpáros nadrág vagy üléshuzat használata a kényelem növelése okán.

 

 

Erre ajánlom

Városi tekerés; Balaton-kör; Aszfaltos túrák

Ennyiért vettem
75000
12 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

LSagi avatar
1 vélemény
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2016, 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Szép és olcsó(viszonylag) azért is vettem meg.Meg aztán magyar ,csak a váz készül Kínában, és a többi egyéb(váltó,gumi) szóval azért mert rajta van egy embléma az vszínű h csak annyit jelent hogy itt rakják össze vhol a az országban.

Hátrány

A minőség sok részére nem jó szó. A kormányon lévő gumi állandóan mozog, a fékpofák hamar kopnak(bár filléres dolog), a kormány hosszabítót 2 hónap után cserélni kellett mert maximális kihúzással se volt kényelmes(de ez lehet csak egyéni igény) a kerekeket kéthetente fújtatni kell, enged a nyomásból.

Jobbra számítottam ,de ez a fogyasztói társadalom.

Pár év alatt lecserélgethetem a rosszabb minőségű alkatrészeket, és lesz egy jó bicóm vagy kifizethetek 2 x annyit egy már most jóért.

 

Tapasztalat

11 hónap alatt volt párszor szervizben, új biciklinél ez általános ,hogy a küllőket kell igazítani,váltót után állítani.

Aztán most az 1 év használathoz közeledve elkezdett hajtásnál recsegni. Azonnal szervizbe ,de csak le volt lazulva a pedál agyat rögzítő speciális rögzítő gyűrű. Akkor már befigyelt egy hátsó fék pofa csere ,mert 1 év alatt elkoptak ,fura mert nem hajtom jobban mint az előző MTB-omat és azon 20 év alatt 1x kellett cserélni.     

Ezután a szerviz után 1 héttel eltört a tengely a hátsó agyban ,csak tolva tudtam hazavinni ,mert egyik villától a másikig kóválygott a hátsó kerék. Itt tartok most , hétfőn szerviz még ebben a hónapban van rá garancia.

Összegzésképpen: én a mostani eszemmel egy masszívabbat választanék ,igaz az dupla ennyibe kerülne.

Erre ajánlom

Városi biciklizgetésre, munkába járásra használom.Terepre szerintem sem alkalmas.

Ennyiért vettem
68000
14 olvasó 79%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Lophax avatar
4 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 81%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2014, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Talán az ára, de relatív.

Hátrány
  • Pocsék minőségű alkatrészek. 
  • Beállíthatatlan fékek.
  • Gyenge minőségű váltók.
  • Kényelmetlen nyereg.
Tapasztalat

Nem hajtom agyon, de már a második tengely törik el a hátsó agyban. A váz elhajlott, és ez nem egyedi eset, ismerősöm ugyanilyen kerékpárjával szintén ugyanígy járt. A hajtómű elferdült, a fékeket nehéz beállítani, de legalább gyengék. A váltó siralmasan rossz. Egyetlen előnyként emlegetett masszivitása sem igaz, igénytelen a váz, igénytelen hegesztésekkel. A dinamó hidegben és esőben csúszik a gumi oldalán, pénzt nem ér. Nem túl drága kerékpár, de annyit sem ér mint egy hypermarketes lom. Egy év alatt simán rá lehet költeni az árát javításokra. Azért többet vártam a márkától. 

Erre ajánlom

Mazochistáknak szenvedni.

Ennyiért vettem
60000
47 olvasó 81%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

o.g.samson avatar
1 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2014, több mint 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
  • agyváltó
  • strapabíró
  • stabil váz
  • ár
Hátrány
  • a komplett világítási rendszer ( a lámpa csak dísznek van), hozzá kell tennem  a "jó minőségű" úthálózatunknak köszönhetően leváltak az érintkezők a lámpa belsejében a rögzítési pontjaikról. Nem lehetett szépen orvosolni ezért a csere.
  • önmagában a nyereg nem rossz, viszont szükségem volt valami kis csillapításra ezért cseréltem le egy rugós darabra.
  • a pedál alapból cserélve (műanyag)
  • a külső gumi gyorsan kopik, a belsőt érdemes cserélni egy jobb minőségűre két okból kifolyólag: egyrészt elég sűrűn kell pumpálni, mert nem tartja meg megfelelően a levegőt, másrészt a hideg aszfalton olyan mintha fel sem fújtad volna. A csere után (külső belső) könnyedebb és gyorsabb a haladás. 
Tapasztalat

Ebben az ársávban cserére szorul pár dolog, de még így is megéri.

Erre ajánlom

Városi használatra ,(inkább aszfalt mint földút), munkába járáshoz, rövid túrákra

Ennyiért vettem
64680 Ft
Csatolt képek
Csepel Landrider  2014 trekking
26 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

poiuyt avatar
1 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 95%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2015, 6 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

- Amit sokan hátránynak éreznek: acél váz

- Duplafalú felni

- az ára! :-)

Hátrány

- Műanyag pedálok

- Ormótlan nyereg

- A fékek lehetnének erősebbek

Tapasztalat

Használtan került hozzám a masina, egyévesen, ebből semmi nem látszódott meg rajta. Már egy ideje használom és nem sok rosszat tudok róla mondani. Fékek, nyereg, pedál csere. Nekem ez előtt mountenbike-jaim voltak, hát azokhoz képest ez egy versenyparipa! Csak vársoban, aszfalton használom, kimerem jelenteni, ilyen igénybevételre ideális. Nagyon csendes, sehol nem recseg-ropog, zörög. Bár tény, hogy én szoktam vigyázni a bringáimra, ápolom őket, de meg is hálálják. Jó a gép na, könnyű szívvel ajánlom!

Erre ajánlom

Városba, aszfaltra, szerintem terepre nem jó. Nem is arra van kitalálva. Inkább citybike ez, mint trekking, de arra tökéletes.

Ennyiért vettem
50000
Mért tömeg
16000 g
22 olvasó 95%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Bibic0213 avatar
5 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2014, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
  • Örök életű váz
  • Jó felnik
  • Kiváló váltó
  • Jó minőségű fényezés
  • Strapabíró
  • Megbízható
  • Egyszerű felépítés
  • Jó ár-érték arány
  • Erős fék
Hátrány
  • Az ülés hosszabb távon kényelmetlen
  • A gyári gumik semmire sem jók, ráadásul aránytalanul szélesek is
  • A lánc hajlamos lelazulni
  • Nehéz
Tapasztalat

A kerékpárt 2014- ben vettem, főleg országúti túrázásra. A láncváltós bringáim után ki akartam próbálni az agyváltót is, és azt kell mondjam nem bántam meg. Nagyon precíz kis szerkezet a 3 sebességes Shimano, bár az áttételezését meg kell szokni. Nekem hosszabb távon sincs vele bajom. A harmadik sebességet ritkán használom, esetleg lejtőn. Inkább az egyesre és a kettesre van szükség. Ami a karbantartást illeti, ebből a szempontból igénytelen szerkezet. Hozzá sem kellett nyúlnom még, remekül teszi a dolgát. Az eredeti gumikat 2000 km után lecseréltem CST City Classic gumikra, mert sokkal ideálisabbak ehhez a biciklihez. Egyszóval csak ajánlani tudom a Landridert, mert ebben az árkategóriában nem nagyon van nála jobb.

Erre ajánlom

Iskolába/munkába járásra, kisebb túrákra, városban járkálásra. Főleg szilárd burkolatú útra, de földúton is el lehet vele járni óvatosan.

Ennyiért vettem
56 500 Ft
Csatolt képek
Csepel Landrider  2014 trekking
Csepel Landrider  2014 trekking
Csepel Landrider  2014 trekking
20 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

laya888 avatar
9 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2013, 0-500 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

Szép:), piros-fehér fényezés. 28-as kerekek viszonylag vékony gumikkal, nagyon jól gurul. Kényelmes üléspozíció (az ülés lecserélése után főleg). Sárvédős, ezért esőben is használható.

Új a bringa ezért később, ha majd lesz több tapasztalat, folytatom a leírást...

Hátrány

Ülés kényelmetlen, kicseréltem egy régi hagyományos rugós nyeregre :-P A dinamó 2 hónapon belül szétesett, világítás kiégett, de garanciában megcsinálták. Nem várok az újtól sem többet. Első teló nem ártana rá, amilyen sz@rok az utak. De ha csak városban, sík terepen cirkál vele az ember akkor persze nem szükséges. A csomagtartó kosár nem túl strapabíró.

Tapasztalat

Hugom véleménye, ő vette 2 hónapja:

Kb. 2 hónapja vettem a veresi Dynamic Sportban,munkába járáshoz kb. 4 km-re.  Éjszakára járok vele dolgozni, és lejtnek kell mennem. Ezért használom a dinamót, ami viszont ezek szerint "szétpörgi" magát. Valami eltört benne ezért nem marad a kerékhez dőlve, és az első lámpa is kiégett. Feltételzném, hogy van benne valami fesz szabályzó, de ha nincs akkor valószínűleg a nagy sebesség miatt generált túláram verte ki az égőt. Fene tudja. 2 hónapos átvizsgálásnál gariban kicserélték, de inkább vettem rá egy elemes első lámpát is. Az ülést még az elején kicseréltem egy hagyományos, rugós fajtájúra, mert kényelmetlen volt. Ez kicsit ront a kinézetén de fő  a kényelem:) Remélem az állandó rázós lejtmenetezés nem rázza szét az egész bringát is!

Update, 2015.10.05. A dinamó már az elején feladta, a javítás se bírta sokáig, ezért elemes lámpák lettek ráaplikálva. Nem nagyon bírja a magyar utakat, vigyázni kell rá nagyon mint a hímes tojásra. Egyszerűen olyan érzésem van mikor rajta ülök, hogy nem bír ki semmit (döccenőt, zöttyenőt). Mikor pl. mész a járdán, vagy a bicikliúton és azt keresztezik az utcák ahol szintkülönbségek vannak, hát azt célszerű 2 km/h-val megejteni, hogy szét ne hulljon rövid időn belül. Munkába járásra kb. 1 évet volt használva, nincs benne 1milló km, de már utána kellett állítani a váltónak, meg a fékeknek is. Nem tudom ,hogy ez reális-e. Szerintem nem érte meg a pénzét, nem vennék ilyet még1X!

Erre ajánlom

Munkába járáshoz, rövid távra, sík terepen, sima aszfalton. 7végi aszfaltos és/vagy light-os földutas csalingázáshoz, bevásárláshoz, kocsmázáshoz :-P (áh, oda neem. Ellopják előle) :-)

Ennyiért vettem
64800 Ft
18 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

lugoka avatar
3 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, 6 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Hááát ööö Gurul és megáll?

Végülis nem rossz szerkezet ha lendületbe tudod hozni. Ha már lendületbe van, akkor kényelmesen el lehet vele gurulgatni. Izmos váz. Nem ezt akarják először ellopni.

Hátrány

Lehet, hogy a gyári felszerelés miatt, de nagyon nehéz lendületbe hozni. Pedál, kitámasztó, fékpofák kuka. Dinamót meg se próbáltam.

Tapasztalat

Nem én vettem csak hozzám került.

A pedálokon, kitámasztón, kormányszáron kívül még minden gyári rajta. kormányszárból sajnos az előző tulaj hosszabbat rakott bele.

Egész nyáron használatba volt. Munkába járásra, hétvégi kószálásra, bevásárlásra tulajdonképpen megfelel, de ezt a tanyabájk is tudja amit megveszek 5000-ért a kocsmában. A váltója nálam egész használható, de a festés az valami hihetetlenül ócska. A zár a kormányra volt akasztva párszor, és simán leszedte fémig a festéket egy foltba. Táskával egész jól pakolható, csak a fékpofákat cserélni kell, hogy akkora súllyal meg is tudj állni. De tőlem próbálkozhat az eredeti fékpofákkal bárki, ígérem izgalmas lesz, főleg esőben:) Még nem döntöttem, hogy megtartom-e. De ha igen, akkor komplett hajtás, kerekek, fékek, gumik, kormány kuka. Talán építkezni belőle jó lesz, de lehet nem éri meg. Majd kiderül. Én nem adtam volna érte ennyit.

Erre ajánlom

Tanyabájk vagy tescós monti után egy minőségi ugrás az tény. Amire egy tanyabájkot, városba közelre mindenhova. Betonra, szilárd útra.

Ennyiért vettem
Hozzám került
Csatolt képek
Csepel Landrider  2012 trekking
Csepel Landrider  2012 trekking
A masszív festés :(
Csepel Landrider  2012 trekking
Táskával. És a bűnös zár.
4 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

bikepositiveguy avatar
4 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2014, csak kipróbáltam, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

- agyváltó. Ezt nem is kell ecsetelni.

- maga az acél váz. Élettartama kb. örök élet + 1 nap.

- felnik duplafalúak, nem azok a jól ismert gagyi csepel felnik.

- a gyári nyereg egészen kényelmes! Ez csepel bringánál meglepő.

- kormánya vagy alu, vagy nagyon-nagyon könnyű acél. Tényleg eszméletlen könnyű. Maga az egész bicikli ellenben nehéz, persze az olcsóbb trekking cangák már csak ilyenek.

Hátrány

- hajtókaron, pedálon nem illik spórolni, kedves csepel! :)

- érdemes a dinamót leoperálni róla, és az első-hátsó hagyományos izzós lámpát elemes LED-lámpákra/villogókra lecserélni. Nem tudom, miért erőlteti a Schwinn még mindig ezt az ósdi, idejétmúlt műszaki megoldást....

Tapasztalat

Abszolút vállalható kerékpár. A testvérem vette magának, és ideadta, hogy állítgassam be neki. Így sikerült kipróbálnom pár napig. Az agyváltó a legfrankóbb rajta. Örökéletű darab, ha nem állunk neki egy pöröllyel, nem megy tönkre. Csak 3 sebesség van rajta, de ez a 3 mindenre elég. Első az erős emelkedőknél használatos, a második sebesség egy 25  kmph utazótempóra, a harmadik meg a száguldozásra :D . A csomagtartó jól pakolható darabnak látszik, a sárhányói teszik a dolgukat (volt szerencsém esőben menni vele). Összességében kicsit drága ( 57.900 a hagyományos váltós modell, 61.900 ez az agyváltós), de cserébe csak egyszer kell megvenni :) . Jó vétel.

Erre ajánlom

Amire kitalálták. Túrakerékpár.

Ennyiért vettem
60.000
35 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Eluer avatar
5 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

- Olcsó hozzá minden alkatrész.
- Tulajdonképpen majdnem mindenhol elmegy.
- Strapabíró.

Hátrány

- A súlya (menetkészen 18 kg), de hát trekking a kicsike…
- Rövid a hosszú áttétel (48/14).

Tapasztalat

Ezt a kerékpárt 1997-ben vettem, azóta folyamatosan használom munkába járásra, túrázásra, edzésre, néha versenyre. Már 38 ezer kilométer van benne.
Ez idő alatt cseréltem benne:
- középső agyat, 10 ezer környékén.
- fogaskoszorút úgy 30 ezer táján.
- markolatváltót szintén 30 ezer környékén.
- néhányszor gumit, láncot és fékpofát.
- fékbowdent úgyszintén 30 ezer után.
Nézzük sorban:
- fék: semmi probléma, esőben néha nyikorog, de ha jól beállítom, akkor ott sem. Gyakran megyek 15 %-os lejtőn, gond nélkül fékez. A fékpofákat időnként cserélni kell, legutóbbi szuper szerzemény, jól adagolható a fékerő.
- első váltó: rendszeres használat mellett eddig nem volt probléma.
- hátsó váltó: a legegyszerűbb Shimano váltó volt rajta, 30 ezer km-nél kicseréltem egy szintén régi paralelogrammásra, a régi is jól váltott, ez is jól vált. Ha jól beállítottam, évegig sem kellett utánállítani, pedig hegyvidéken lakom, váltok rendszeresen.
- marokváltó: egy egyszerű váltó volt rajta, 30 ezer km-nél a benne lévő rúgó teljesen elkopott, majd eltört, úgyhogy a két váltót a kormányon ki kellett cserélni. Az új egyszerű Shimano marokváltó, remekül működik.
- hajtás: középső agy 10 ezer km-nél karistolt, cseréltem, azóta nincs gond.
- pedál: 30 ezer km környékén lecseréltem a legegyszerűbb Shimano SPD-re, mert erőteljesebb edzésbe fogtam és versenyre készültem. A régivel sem volt gond, az újjal se volt még.
- a generátort 20 ezer km környékén ki kellett cserélni, szétkopott már teljesen.

Összességében a 17 év és 38000 km alatt meg voltam vele elégedve. Két kezemen meg tudnám számolni, hányszor kaptam defektet. Talán még évente sem. A kerekek szuperül tartanak, nincs bennük nyolcas, pedig kaptak rendesen.

Erre ajánlom

- Mindennapi kerékpározás, munkába járás, túra.

Ennyiért vettem
34000 Ft
Mért tömeg
18000 g
Csatolt képek
Csepel Landrider trekking
Koskormánnyal ideiglenesen.
Csepel Landrider trekking
Koskormánnyal ideiglenesen.
28 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

szalasz87 avatar
3 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, 1 évig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

*Jól néz ki

*Nem túl drága

*Ehhez mérten megbizható minőség, nincs sok gond vele

Hátrány

*A Kenda külső amit adtak hozzá gyalázat, kukába való muszáj lecserélni

*Ülés hosszabb távon kényelmetlen, megfájdul a sejhajom, szintén cserére szorul

*Ahogy megkaptam zörgött a sárvédő, nem volt megcsinálva rendesen a rögzítése (a kötelező ellenőrzésen ezt kijavították a boltban) és a csomagtartó is berezonált, szikszallaggal körbe tekerbe azt összeütköző részeket kiküszöbölthető ez is

*A festés könnyen megsérül, érdemes előre vigyázni a bicikli zár fel és levételekor, mint pár csúnya csík után megtanulni

Tapasztalat

Ami igazán földhöz vágott az említett külső amit egyszerűen muszáj cserélni. Nem akarok túlozni, nem volt eddig túl sok különböző kerékpárom, de egy ősküvölet berepett, lekopott külsős bicajjal volt hogy egy fél évig megtettem napi 20 kilométert és igen ritkán volt defektem. Ezzel a vadonat új kerékpárommal ha hetente párszor vagy annyszor se elindultam a városba, város mellé és kaptam a defekteket hol hátul hol elől. Egyszer adtam kölcsön tolva hozták vissza. Szóval ez vicc. Nem tudom hogy mindenhol ugyan ezt a középen alig barázdált Kenda külsőt rakják-e rá, de ha igen akkorszámoljunk rá vagy 10 000-et bicikli árára.

Az ülés is elég kemény hosszabb útakon. Éppen még nem cseréltem le, így  kilehet bírni de előbb utobb lefogom még kb. 7-8000.

Erre ajánlom

Ezeket leszámítva 1 évi használat után rendben van a bicaj, kisebb 10-20 km-es aszfalt túrákat jól bírja, nincs gond vele. A nagy kerékméret miatt haladósabb, jól megy, de a külső amit vettem hozzá az is aszfaltra való, így homokos földúton (Kiskunságban gyakori) megfekszik és hajthatatlan - így ezt is érdemes figyelembe venni. Ilyen használatra érdemes megvenni ilyen árban örömét leli benne az ember, és jól is néz ki - általában dicsérik az emberek, ami szintén nem hátrány és még sem került százezerbe...

Ennyiért vettem
50000
21 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

kbmpi avatar
143 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 90%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, 6 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
  • Olcsó
  • Igénytelen (nexus agyváltóval)
  • jó fékhatásúak a gyári fékek
  • kellemes áttét-tartományok, könnyen tartható 25 fölötti utazótempó, de lámpánál sincs gond.
  • könnyű beszerezni hozzá bármit
Hátrány
  • Igénytelen hegesztések
  • Nehéz ez a Schwinn-Csepel trekking
  • Alsókategóriás alkatrészek, ld. hajtókar, pedál, fékkarok, váz.
  • Ilyen áron használt vasat jóval jobb kategóriákból lehet venni.
  • A gyári nyereg... hagyjuk, férfi impotencia..
  • kerekek->felni, küllő...
Tapasztalat

Miután blfszságomnak hála sikeresen ellopták egy 2001-es évjáratú Gepida Alboin trekkingemet, némi kényszermegoldás (5000 ft-ért vettem egy "hibátlan állapotú MTB-t) után ezt a Schwinn-Csepel trekking kerékpárt választottam.

Városi közlekedésre, rövidebb túrákra (100 km-ig) ideális is, azonban van pár dolog, ami kukázandó a kerékpárról.

A remek, szerintem csapágy nélküli műanyag pedálok, amik igen minőségi látszatot keltenek (hehe) és egy enyhébb izomból történő rátaposásra egyből jön a reccsenő hang, majd folyamatos kattogás. Kuka, helyette ajánlom nagyon akár a bikefun forestert vag bármilyen normális alupedált tűrhető csapágyazással.

A dinamója elég gyengusz szerintem, ráadásul a lámpa bitang hamar kiég. De ez teljesen lényegtelen. 

Iszonyat tömegeket kell megmozgatnod, akár tekered, akár emeletre cipeled. 

A gyári felnik nem túl erősek, cserébe nehezek, igaz, legalább jól fékezhetőek, és elég masszív oldalfaluk van. 

A gyári küllőzés sokszor kritikán aluli, ajánlott vásárláskor centríroztatni. Valamint, nem tudom, milyen küllőkkel fűzték meg, de anyámnak a küllői fél év alatt eloxidálódtak szép vörhenyes barnásra.

 

Persze, mikor a landriderről áthuppantam a "KTM Strada, Aelle, Golden Arrow lsd. galériáim" nevű csodamasinára (395grammos szingós felnik 190 grammos szingókkal, aelle csövek, no-STI) olyan volt, mintha ágyúval seggbelőttek volna. Azóta kerülöm a trekking bicókat, de ha látok egy-egy igényesebb darabot, azért csurgatom a nyálam. VÉleményem szerint ha valaki normális, és nem olyan hülye, mint én, akkor az mindenképp egy trekkerrel jár a legjobban, mert a SUV-al ellentétben ez kicsit mindenre jó és mindennapokhoz a legjobb választás 

 

(vö.: SUV-->se terepre, se közútra nem jó igazán, de nagy, ronda, sokat eszik és drága)

 

Így ajánlom ezt a Schwinn-Csepel trekkinget mindenkinek, aki csak egy bicót akar, aki csak tekerni akar, vagy akinek nincsenek nagy elvárásai, csupán annyi, hogy minimális ráfordítás után kapjon egy járgányt, ami elviszi A-->B-be, igénytelen, és nem tolvajcsalogató. Úgymond lopásgátlóval gyárilag szerelt.

Erre ajánlom

Hétköznapi használatra, mindennapokra. Városba, kis körökre, rövid túrákra. Rossz idős nyúzósnak, munkábajárósnak, nagymamához eltekerősnek.

Csatolt képek
Csepel Landrider  2011 trekking
landritter
39 olvasó 90%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-15 (28 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

anyag:

Hi-Ten acél


méretek:
  • 17”
  • 19”

 
színválaszték:
  • piros
  • zöld
  • korall
  • fehér

villa (merevvilla):

Hi-Ten acél


Meghajtás

hajtókar:

Alu MTB 175 mm 28/38/48 7/8s


fogaskoszorú:

Shimano 7 Sp MFTZ217428


első váltó:

Shimano FDTZ31DS6


hátsó váltó:

Shimano 6/7 Sp RDTX35B


Kerék

felni:

Alu, duplafalú, Beretta, Joytec alu első agy, Joytec menetes vagy Shimano Nexus 3


külső gumi:

700 ×38C KENDA K847


Irányítás

váltókar:

Shimano bal Revo 3 frikciós / jobb Revo 7


kormány:

MTB acél 600 ×70 ×1,4 mm


kormányszár:

Acél 22,2 ×150 ×60 mm


nyereg:

Selle Royal 8072 PU


Fék

 
féktest:

Saccon Alu V-fék


Kiegészítők

 
első lámpa:

Elemes LED


 
hátsó lámpa:

Elemes LED


 
sárvédő:

alu-plasztik, színezett


 
további kiegészítők:

csomagtartó: acél, teherbírás max. 25kg


tömeg:

15,1-17,1 kg


 
további információk:

Kerékméret: 28"


Csepel logó

Csepel márka bemutatás

Tudjuk, hogy egy üzleti kiadványban a "ki vagyunk mi?" általában azt jelenti "mit akarunk neked eladni?" de mivel ezt úgy is megtudod hamar, engedd meg hogy írjunk néhány sort magunkról:

Mi a Csepel Kerékpárgyár mérnökei, marketingesei és szerelői vagyunk. Sőt, mi vagyunk a könyvelési osztály, a bérszámfejtés meg az igazgató úr is. Nem csak értünk a bringákhoz, hanem szeretjük is őket, velük együtt azt a számtalan szubkultúrát, mely a kerékpározás nélkül nem is jöhetett volna létre. Ahol lehet, támogatjuk ezt az életformát. Versenyeket és egyéb rendezvényeket szponzorálunk, kiemelten foglalkozunk a biciklis futárokkal, hisz ennek a kedves, ámde elképesztően zajos társaságnak köszönhetően vált valódi divattá a kerékpározás. Szívből örülünk annak, hogy ma már egy lila fixivel menőbb végigtekerni az Andrássy úton, mint ugyanott szívni apuka leszedált kettes Golfjával.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Csepel Landrider női termékkel kapcsolatban: