Gyönyörűen néz ki, öröm felülni rá, igazi haladós túra/városi bringa. Nagyon kényelmes hosszabb távon is. A hajtás, váltás hibátlan, a kerekekbe sem sikerült még 8ast tenni. A fékek (Hayes Ryde) bekoptatás után tökéletesen működnek, jól adagolhatóak, nem levegősödnek. A bowdenek a felső cső alján futnak, nem az alsó csövön, így védettek a sárfelverődéstől/sérüléstől.
Feltűnő, nem ajánlott huzamos időre magára hagyni. A gyári nyerget (Scape) nem sikerült megszoknom, cserélnem kellett (Selle SMP Extrára). A markolat folyton lemászik, ajánlott lecserélni. A gyári pedál a legalsó kategóriából való (csak azért teszik rá hogy haza tudj vele tekerni), nekem 2 hét után kezdett el kattogni. A fék sikít ha víz éri és a hatásfoka is csökken, de egy beugró kategóriás tárcsaféktől ne várjunk csodát. A gyári gumi (Schwalbe CX Comp) igazi hibrid szülemény, se terepre, se aszfaltra nem igazán jó, 2000km után kopott el 0-ra (Conti Touring Plus-ra cseréltem). A telót csavarja a tárcsafék, ezért kerék levétel-feltétel után mindig állítani kell a féken.
Ez az első tárcsafékes biciklim, és bár komoly problémám nincs vele és lecserélni sem fogom, ha új gépet vennék, akkor ennél komolyabb tárcsafékeset választanék. A negatívumok nagyrésze kis befektetéssel kiiktatható, összességében nagyon jó kis gép, megéri az árát.
városba, túrázásra, könnyed terepre.