Cube LTD CLS Pro trekking

5 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.4]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.4]
  • Modellév:
    2014
    (frissítve: 2014.03.)
  • Listaár: 190.000 Ft

HASONLÓ trekking TERMÉKEK



1-5 (5 vélemény)
Rendezés

komandi2 avatar
4 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
[ az olvasók 92%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2014, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

CUBE:a bringák BMW-je...

 

Német precizitás,gyönyörű festés,tökéletes ergonómia,minőségi alkatrészek.

Bár elől-hátul csak Acera,kifogástalanul pakolja a talpad alá amit kérsz tőle.(Na jó,a holt idényben valószínűleg kap hátra egy SLX-et.)

A fékkel(SH M395)semmi probléma,nem nyikorog,nem nyöszörög,fog mint a satu.

A telo lockos,ami az aszfaltra kell megoldja.

Ha tetszik,nyugodtan vedd meg,nem fogod megbánni.

Hátrány

A gumi (Schwalbe Smart Sam) inkább montis.

A nyereg(Selle Royal Viper). Na,ezt széles ívben kerüld el!

Ami nem a bringáé...

Kiegészítők aranyáron.Simán odaver a nagyobb neveknek is.

Ennyiért vettem
180000
Csatolt képek
Cube LTD CLS Pro  2014 trekking
Cube LTD CLS Pro  2014 trekking
Cube LTD CLS Pro  2014 trekking
13 olvasó 92%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

S-Péter avatar
3 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2014, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

- Megbízható, német minőség és összeszerelés

- Minden gyári alkatrészének működésével meg vagyok elégedve, kivéve az ülést, bár az sem a minőségét tekintve kifogásolható

- Lockolható teleszkóp

- Nagyon masszívnak tűnik a váz

- A hátsó villán található V-fék hely is

- Hidraulikus tárcsafék

- Vastagabb üléscső, mint más trekkingeken (30,6mm)

Hátrány

Egyedül a gyári ülést tudom megemlíteni (Royal Viper), amely számomra 40km feletti távnál kényelmetlenül kemény, de azért el lehet menni vele akár 90km-ert is.

A pedál bár funkcióját betölti, azért megemlíteném hogy a lecsúszást gátló acél keret a gyengébb talpú cipőkben kárt tehet, mivel nagyobb részt ezen fekszik fel a cipő és kisebb felületen oszlik el a nyomás. Hosszú úton vagy kiállva éppen ezért a talp is megfájdulhat tőle egy alkalmatlan cipővel.

Tapasztalat

Egy alap montenbájkról váltottam erre, ez az első komolyabb bringám. Sokáig tököltem, hogy MTB vagy cross-trekking legyen, márkából pedig KTM vagy CUBE. Végül azért esett erre a választásom, mivel hosszú túrákon is kényelmes gépet szerettem volna amit legfőképp aszfalton használnék, és cross kategóriában a listaárak alapján a CUBE-nak kicsivel jobb ár/érték arányú gépei vannak és a geometriai kialakítása miatt masszívabbnak tűnt. Az eltérő kerékméret (26-28) különbségét nem lehet megérezni hajtás nehézség szempontjából, 37-es gumikkal a gyorsaság és a tapadás is kiváló aszfalton. A kerékpár még csak 4 napos, de már közel 200km-ert ment. Ha egyszer ráülsz, akkor mindig csak messzebb és többet mennél.  A váltók és a fékek működése még mindig kifogástalan után állítás nélkül is. A festése visszafogott, matt, ez a típus volt fekete-fehérben, ami egyből megtetszett.

Nem bántam meg, hogy mellette döntöttem. Ha nem tudod még, hogy pontosan milyen jellegű kerékpárt szeretnél, de kipróbálod aszfaltgumival, akkor szerintem rögtön megszereted és a hosszútávú túrákat fogod preferálni.

UPDATE 14_09_11: Az ülést lecseréltem egy Monte Grappa Argora, mivel nagyon sok pozitív véleményt lehetett olvasni ezen az oldalon róla. A gyári üléssel szemben valóban kényelmesebb hosszabb távon. Új pedálnak pedig egy PD-M530-as SPD pedált választottam.

A negatív észrevételem annyi, hogy a hajtómű lánctányérja mintha nem teljesen derékszögben lenne illesztve a középtengelyhez, a legnagyobb fokozatú 2-3mm-el "üt" oldalra. Ez a működést nem befolyásolta semmiben.

Erre ajánlom

Elsősorban aszfaltra hosszú túrákra, de elboldogul a köves/erdei utakon is.

Ennyiért vettem
184300
Csatolt képek
Cube LTD CLS Pro  2014 trekking
Cube LTD CLS Pro  2014 trekking
11 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Évi84 avatar
14 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
[ az olvasók 86%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2013, csak kipróbáltam, túrázgató/városi harcosként
Előny

Csak kipróbáltam, mert hasonló biciklit szeretnék venni és nagyon jó volt hajtani aCube  LTD CLS Pro-t. Könnyű váltani, a fékek jól fognak, emelkedőre is könnyű vele feljahtani. Meglepően könnyű.Kb. 12-13 kg. Kényelmes testtartást tesz lehetővé, mivel a kormány megesabban van és tetszik  annak hajlított alakja is.

Hátrány

A gyári ülés nagyon kényelmetlen.

Erre ajánlom

Városi közlekedés, kisebb túrákra.

7 olvasó 86%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

binary avatar
1 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 97%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Gyönyörűen néz ki, öröm felülni rá, igazi haladós túra/városi bringa. Nagyon kényelmes hosszabb távon is. A hajtás, váltás hibátlan, a kerekekbe sem sikerült még 8ast tenni. A fékek (Hayes Ryde) bekoptatás után tökéletesen működnek, jól adagolhatóak, nem levegősödnek. A bowdenek a felső cső alján futnak, nem az alsó csövön, így védettek a sárfelverődéstől/sérüléstől.

Hátrány

Feltűnő, nem ajánlott huzamos időre magára hagyni. A gyári nyerget (Scape) nem sikerült megszoknom, cserélnem kellett (Selle SMP Extrára). A markolat folyton lemászik, ajánlott lecserélni. A gyári pedál a legalsó kategóriából való (csak azért teszik rá hogy haza tudj vele tekerni), nekem 2 hét után kezdett el kattogni. A fék sikít ha víz éri és a hatásfoka is csökken, de egy beugró kategóriás tárcsaféktől ne várjunk csodát. A gyári gumi (Schwalbe CX Comp) igazi hibrid szülemény, se terepre, se aszfaltra nem igazán jó, 2000km után kopott el 0-ra (Conti Touring Plus-ra cseréltem). A telót csavarja a tárcsafék, ezért kerék levétel-feltétel után mindig állítani kell a féken.

Tapasztalat

Ez az első tárcsafékes biciklim, és bár komoly problémám nincs vele és lecserélni sem fogom, ha új gépet vennék, akkor ennél komolyabb tárcsafékeset választanék.  A negatívumok nagyrésze kis befektetéssel kiiktatható, összességében nagyon jó kis gép, megéri az árát.

Erre ajánlom

városba, túrázásra, könnyed terepre.

Ennyiért vettem
144000
Csatolt képek
Cube LTD CLS Pro  2010 trekking
Cube LTD CLS Pro
33 olvasó 97%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

zkerek avatar
2 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, 6 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Kb. 2000 km után: Fék: kitűnő (tárcsás), váltó: van jobb is, de teszi a dolgát, teleszkóp: ne keresd  a határait, mert van neki. Egyenes futása jó, geometriája trekkingre kiváló, csak defekt miatt volt szervizben és az első 150 km után átnézésre. A nyerget cseréltem le a beválltra.

Hátrány

Teló - a trekkinhet bírja, de ne keresd a bajt erős terepen.

Tapasztalat

Erre ajánlom

Trekkingre asztfaltra és döngölt erdei útra. Semmi extra terep.

Ennyiért vettem
160000
Mért tömeg
12000 g
Csatolt képek
Cube LTD CLS Pro  2011 trekking
Cube
30 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-5 (5 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

váz (trekking):

Aluminium Lite Trekking Cross


anyag:

Alumínium


méretek:
  • 46 cm
  • 50 cm
  • 54 cm
  • 58 cm
  • 62 cm

 
színválaszték:
  • Zöld-fekete
  • Fekete-fehér

villa (teló):

SR Suntour NEX MLO


Meghajtás

hajtókar:
Shimano Acera,

FC-M391, 48x36x26T, 175 mm, láncvédővel


első váltó:
Shimano Acera,

FD-M390, Top Swing, 34.9 mm


hátsó váltó:
Shimano Acera,

RD-M390


 
fokozatok száma:

3×9


pedál:

Cross Alu


Kerék

felni:

Schürmann Yak19, tárcsafékes


első agy:

Shimano HB-RM35


hátsó agy:

Shimano FH-RM35


külső gumi:
Schwalbe Smart Sam,

Schwalbe Smart Sam, Active 44x622


Irányítás

váltókar:
Shimano Acera,

SL-M390, Rapidfire-Plus


kormány:

Cube Rise Trail Bar, 660 mm


markolat:

Cube Ergo Race


kormányszár:

Cube Performance, 31.8 mm


kormánycsapágy:

FSA No.10 fél integrált, 1 1/8"


nyeregcső:

Cube Performance Post, 31.6 mm


Fék

tárcsafék:

Shimano 395, hidraulikus tárcsafék


 
féktárcsa:

160 mm


fékkar:

Shimano BL-M395


tömeg:

13,6 kg


 
további információk:

Scape Varioclose 34,9 mm nyeregcső bilincs


Cube logó

Cube márka bemutatás

A Cube egy német kerékpárgyár, mely bár országúti, gyermek, túra, és városi kerékpárokat is készít, főleg hegyikerékpárjairól vált ismerté. A céget 1993-ban alapította Marcus Pürner, az apja asztalosműhelyében, egy 50 m²-es területen. Mára a termelési terület 20.000 m²-re nőtt, és 33, főként európai országban kaphatóak a gyár kerékpárjai, de még mindig a németországi Waldershof-ban folyik a gyártás.

A cég hitvallása szerint közönséges kerékpárokat gyártani nem a Cube stílusa. A bringák tervezését az elhivatottság, és a versenysportban, valamint a tesztpilóták által szerzett tapasztalat motiválja. Törekszenek arra, hogy a felhasználási módnak és a felhasználói célcsoportnak leginkább megfelelő geometriát, alkatrészeket, és részletmegoldásokat alkalmazzák. A prototípusokat laborban és élesben egyaránt kemény próbatételnek vetik alá, mielőtt a boltokba kerülnének.

A Cube több versenycsapatot is támogat, többek közt Bike Junior Team-et. A csapatban részt vevő fiatalokat nem csak a versenyekre készítik fel, és viszik el őket, hanem minden evvel járó oktatásban is részesítik őket, kezdve a szponzorokkal való kommunikáción, a közösségi szerepléseken át a fotózásokon való viselkedésig. Ezen kívül nagy hangsúlyt fektetnek a doppingmentes sportszemlélet kialakítására, és az eszerint gondolkodó utánpótlás kinevelésére.

1-2 (2 kérdés)

Kérdések Statisztika
Cube LTD CLS Pro
6 válasz
utolsó: 2014. aug.
Szerintetek megéri 160.000Ft-ért Cube LTD CLS Pro?
5 válasz
utolsó: 2012. márc.
1-2 (2 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Cube LTD CLS Pro termékkel kapcsolatban: