Német, GERMAN, olyan is ...
Még nem tudok ... apropó a kitámasztó na az kicsit túl van méretezve és rossz pedáltartáson beleérhet a sarok ...nem vészes szokni kell ( ki lehet védeni) ... de ezt jobban megtervezhették volna..
Az előző bicajon a lábfejem beleért az első kerékbe ha el lett fordítva a kerék , ezért ott hátrébb
volt a lábam ( talán kicsit jobban és azt szoktam meg ) , ennél meg lehet előbbre ( ahogy kell)
és nem ér bele az első kerékbe és a kitámasztóhoz sem már ...
Még 100 km sincs benne de ez kerékpárokban a BMW ..
Mára már több ezer km van benn és még mindig hibátlan,suhan és csak tisztítani kenni kell...
245e ft lett volna de az "egyen" pedált már fel sem rakattam az + 3e ft volt kedvezményesen.
Érdekes ugyan ezen pedál megy gyárilag sok minden más gépre is ...
Olvastam hozzászólást ,
"Van a műszaki életben egy kifejezés, úgy hangzik, hogy egyenszilárdság."
Nos egyetértek, hihetetlen, de sugározza a gép ha ránézek,
Simán de nagyon simán és csendben fut a racsni szinte alig hallani mindene
kifinomult ez a Cube trekking.. pl a kitámasztó 25 kg csomaggal bírja,
a lámpa az is BMW minőség stb stb stb stb ...
2011 évjárat ezen még hátsó váltó XT első LX váltókar Deore stb
a 2012 már kicsit gyenegébb ( megjelenik az Alivio ) a 2013 megint csak gyengébb a 2012 -höz képest is felszereltségben na nem nagyon , de kicsit csúszik 1-1 fokot lefele.
Apróságok:
- Az agydinamótól jövő vezeték nincs rátekerve a villára körbe körbe míg felér, hanem a teleszkópon van egy oda konstruált vezető cső és abban fut ...
- A váltó bowdenek be vannak vezetve a vázba ( de nem akárhogy )
- A vázon alul fut hátra a fék vezeték szintén spéci felfogatással
- A bowdenek szépen kötegelve vannak ahol kell
- Az első fék vezetéke szintén a teleszkópra integrált tartón fut
- A sárvédők spéci felfogatással vannak ( szerelhető - bontható ha kell)
- A lámpa vezeték csatlakozás is profi ahogy kell - ezt csak azért írom mert máshol nem feltétlen így van - tapasztalat.
- A külső gumin mindkét oldalon fehér csík ( ez már optikai tuning , de akkor is )
- A csomagtartó rögzítő "csipeszénél" ahol a két feszítő rugó van a kettő közt egy pvc cső, hogy ne érjen össze és ne zörögjön ( azt nem tudom hogy rakták oda, de tuti csak hegesztés előtt mert zárt és nyilván nem tud lejönni)
Lehet a fentiek apróságok, de ezekből következik a gondoskodó preczitás ami az egész gépet jellemzi .....
A tartósság és megbízhatóság majd a jövő évi nagy túrákon jön majd ki, én bizom benne ,
hogy nem lesz gond , addig csak kisebb őszi túrákon 30-60 km fogom használni...
Az eddig tény , hogy szépen csendben , nem hogy gurul , hanem suhan, a kicsit nagyobb
emelkedőkön is sokkal könnyebben megyek fel mint annó az előző középkategóriás bringával.
Túra de bármire a mi ezzel a kategóriával bicajozás