Cube Touring Pro trekking

1 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
  • Modellév:
    2018
    (frissítve: 2017.10.)
  • Listaár: 204.990 Ft

logo
8 bolt értékelés:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Cube Touring Pro, 2020-es
239.990 Ft

Használt Cube Touring Pro eladó
100.000 Ft
új árához képest: -51%

HASONLÓ trekking TERMÉKEK




arcitec avatar
27 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 95%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Német,  GERMAN, olyan is ...

Hátrány

Még nem tudok ... apropó a kitámasztó na az kicsit túl van méretezve és rossz pedáltartáson beleérhet a sarok ...nem vészes szokni kell ( ki lehet védeni) ... de ezt jobban megtervezhették volna..

Az előző bicajon a lábfejem beleért az első kerékbe ha el lett fordítva a kerék , ezért ott hátrébb

volt a lábam ( talán kicsit jobban és azt szoktam meg ) , ennél meg lehet előbbre ( ahogy kell)

és nem ér bele az első kerékbe és a kitámasztóhoz sem már ... 

Tapasztalat

Még 100 km sincs benne  de ez kerékpárokban a BMW ..
Mára már több ezer km van benn és még mindig hibátlan,suhan és csak tisztítani kenni kell...

245e ft lett volna de az "egyen" pedált már fel sem rakattam az + 3e ft volt kedvezményesen.

Érdekes ugyan ezen pedál megy gyárilag sok minden más gépre is ...

Olvastam hozzászólást ,

"Van a műszaki életben egy kifejezés, úgy hangzik, hogy egyenszilárdság."

Nos egyetértek, hihetetlen, de sugározza a gép ha ránézek,

Simán de nagyon simán és csendben fut a racsni szinte alig hallani mindene

kifinomult ez a Cube trekking.. pl a kitámasztó 25 kg csomaggal bírja,

a lámpa az is BMW minőség   stb stb stb stb ...

2011 évjárat ezen még  hátsó váltó XT első LX váltókar Deore stb

a 2012 már kicsit gyenegébb ( megjelenik az Alivio ) a 2013 megint csak gyengébb a 2012 -höz képest is felszereltségben na nem nagyon , de kicsit csúszik 1-1 fokot lefele.


Apróságok:

  • Az agydinamótól jövő vezeték nincs rátekerve a villára körbe körbe míg felér, hanem a teleszkópon van egy oda konstruált vezető cső és abban fut ...
  • A váltó bowdenek be vannak vezetve a vázba ( de nem akárhogy )
  • A vázon alul fut hátra a fék vezeték szintén spéci felfogatással
  • A bowdenek szépen kötegelve vannak ahol kell
  • Az első fék vezetéke szintén a teleszkópra integrált tartón fut
  • A sárvédők spéci felfogatással vannak ( szerelhető - bontható ha kell)
  • A lámpa vezeték csatlakozás is profi ahogy kell - ezt csak azért írom mert máshol nem feltétlen így van - tapasztalat.
  • A külső gumin mindkét oldalon fehér csík ( ez már optikai tuning , de akkor is )
  • A csomagtartó rögzítő "csipeszénél" ahol a két feszítő rugó van a kettő közt egy pvc cső, hogy ne érjen össze és ne zörögjön ( azt nem tudom hogy rakták oda, de tuti csak hegesztés előtt mert zárt és nyilván nem tud lejönni)

 Lehet a fentiek apróságok, de ezekből következik a gondoskodó preczitás ami az egész gépet  jellemzi .....

A tartósság és megbízhatóság majd a jövő évi nagy túrákon jön majd ki, én bizom benne ,

hogy nem lesz gond , addig csak kisebb őszi túrákon 30-60 km fogom használni...

Az eddig tény , hogy szépen csendben , nem hogy gurul , hanem suhan, a kicsit nagyobb

emelkedőkön is sokkal könnyebben megyek fel mint annó az előző középkategóriás bringával.

Erre ajánlom

Túra de bármire a mi ezzel a kategóriával bicajozás

Ennyiért vettem
248 000
Csatolt képek
Cube Touring Pro trekking
Cube Touring Pro trekking
Cube Touring Pro trekking
65 olvasó 95%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

váz (trekking):

Aluminium Superlite Trekking Comfort


anyag:

Duplán húzott alumínium


méretek:
  • 46 cm
  • 50 cm
  • 54 cm
  • 58 cm
  • 62 cm

 
színválaszték:

Fehér-ezüst


villa (teló):

SR Suntour NEX, 63mm, EE: 50mm


Meghajtás

hajtókar:
Shimano Tourney,

FC-T801, 48x36x26T, 175 mm


lánc:

KMC Z51


középrész:

Shimano BB-UN100


első váltó:
Shimano Altus,

FD-M310, Topswing


hátsó váltó:
Shimano Altus,

RD-M310


 
fokozatok száma:

3x8


pedál:

Trekking


Kerék

felni:

CUBE SX20, 36H, Disc


első agy:
Shimano DH-3D32,

Agydinamós


hátsó agy:

CUBE Alloy Light


külső gumi:
Schwalbe Spicer,

Active, 40-622


Irányítás

váltókar:
Shimano Altus,

SL-M310, Rapidfire-Plus


kormány:

CUBE Rise Trail Bar, 680mm, EE: CUBE Comfort Shape Bar


markolat:

CUBE Natural Fit Comfort


kormányszár:

Satori Up2 Plus, 31.8mm, Adjustable


kormánycsapágy:

FSA No. 10 félintegrált


nyereg:

Selle Royal Nuvola


nyeregcső:

CUBE Performance Post, 27.2mm


Fék

tárcsafék:

Tektro HD-M285, hidraulikus


 
féktárcsa:

160 mm


fékkar:

Tektro HD-M285


Kiegészítők

 
első lámpa:

Trelock LS232


 
hátsó lámpa:

Trelock LS 613 Duo Flat


 
sárvédő:

SKS Black Shiny


 
további kiegészítők:
  • CUBEstand Cmpt kitámasztó
  • Racktime AddIt CUBE Edition csomagtartó
  • Humpert csengő

 
további információk:

CUBE Screwlock, 31.8mm nyeregcső bilincs


Cube logó

Cube márka bemutatás

A Cube egy német kerékpárgyár, mely bár országúti, gyermek, túra, és városi kerékpárokat is készít, főleg hegyikerékpárjairól vált ismerté. A céget 1993-ban alapította Marcus Pürner, az apja asztalosműhelyében, egy 50 m²-es területen. Mára a termelési terület 20.000 m²-re nőtt, és 33, főként európai országban kaphatóak a gyár kerékpárjai, de még mindig a németországi Waldershof-ban folyik a gyártás.

A cég hitvallása szerint közönséges kerékpárokat gyártani nem a Cube stílusa. A bringák tervezését az elhivatottság, és a versenysportban, valamint a tesztpilóták által szerzett tapasztalat motiválja. Törekszenek arra, hogy a felhasználási módnak és a felhasználói célcsoportnak leginkább megfelelő geometriát, alkatrészeket, és részletmegoldásokat alkalmazzák. A prototípusokat laborban és élesben egyaránt kemény próbatételnek vetik alá, mielőtt a boltokba kerülnének.

A Cube több versenycsapatot is támogat, többek közt Bike Junior Team-et. A csapatban részt vevő fiatalokat nem csak a versenyekre készítik fel, és viszik el őket, hanem minden evvel járó oktatásban is részesítik őket, kezdve a szponzorokkal való kommunikáción, a közösségi szerepléseken át a fotózásokon való viselkedésig. Ezen kívül nagy hangsúlyt fektetnek a doppingmentes sportszemlélet kialakítására, és az eszerint gondolkodó utánpótlás kinevelésére.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Cube Touring Pro termékkel kapcsolatban: