Btwin, Giant, Ferrini archivált trekking kerékpár

Valós felhasználók által ajánlott trekking termékek

Ferrini Faster Man Alivio 24V 2011
Ferrini Faster Man Alivio 24V
Listaár: 98.000 Ft
Telj.:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/telj.:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Giant Roam 3 2017
Giant Roam 3
Listaár: 165.900 Ft
Telj.:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/telj.:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Rendezés

1-12 (41 termék)
Giant Escape 3 2013
Giant Escape 3 2013
Listaár: 126.000 Ft
még nincs vélemény

anyag: ALUXX-Grade Aluminium | villa (merevvilla): Hi-Ten steel integrated | hajtókar: SR NEX T208 | hátsó váltó: Shimano Acera


Btwin Hoprider 520 2016
Btwin Hoprider 520 2016
Listaár: 124.900 Ft
1 vélemény
Telj.:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/telj.:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

hajtókar: Shimano | hátsó váltó: Shimano Altus | fokozatok száma: 3x8


Giant Roam 4 2013
Giant Roam 4 2013
Listaár: 130.000 Ft-tól
még nincs vélemény

anyag: ALUXX-Grade Aluminium | villa (teló): Suntour NEX 4110 V2 | hajtókar: SR Suntour XCC, 48-38-28 | hátsó váltó: Shimano Tourney, RD-TX55 | fokozatok száma: 3x7


Giant Roam 3 2017
Giant Roam 3 2017
Listaár: 165.900 Ft
3 vélemény
Telj.:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/telj.:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

váz (trekking): Giant AluxX | anyag: ALUXX-Grade Aluminium | villa (teló): SR Suntour NEX 700C, 63 mm | hajtókar: SR Suntour XCT-T318, 28/38/48 | hátsó váltó: Shimano Acera | fokozatok száma: 3x8


Btwin Riverside 3 2010
Btwin Riverside 3 2010
Listaár: 82.000 Ft
3 vélemény
Telj.:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/telj.:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

anyag: Alumínium | hátsó váltó: Shimano Acera


Giant Roam 1 Disc 2017
Giant Roam 1 Disc 2017
Listaár: 249.900 Ft
még nincs vélemény

anyag: ALUXX-Grade Aluminum | villa (teló): SR Suntour NEX HLO 700C, 63 mm Travel | hajtókar: Shimano FC-T521, 48/36/26 | hátsó váltó: Shimano Deore | fokozatok száma: 3x10 | tárcsafék: Shimano M355 hidraulikus


Ferrini Faster Man Alivio 24V 2011
Ferrini Faster Man Alivio 24V 2011
Listaár: 98.000 Ft
4 vélemény
Telj.:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/telj.:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

anyag: Alumínium | villa (teló): Suntour SF 11 MEX ML | hajtókar: Shimano Tourney, FC-M131 | hátsó váltó: Shimano Alivio, RD-M410 | fokozatok száma: 3x8 | tömeg: 13,8 kg


Btwin Riverside 5 2010
Btwin Riverside 5 2010
Listaár: 117.000 Ft
még nincs vélemény

anyag: Alumínium | hátsó váltó: Shimano Acera | fokozatok száma: 3x8


Giant Cypress DX 2013
Giant Cypress DX 2013
Listaár: 134.000 Ft-tól
1 vélemény
Telj.:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/telj.:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

anyag: ALUXX-Grade Aluminium | villa (teló): SR Suntour NEX 4110, 63 mm | hajtókar: Shimano M131, 28/38/48 | hátsó váltó: Shimano Altus, Shimano Altus M310, 8-speed | fokozatok száma: 3x8


Giant Roam 1 Disc LTD 2014
Giant Roam 1 Disc LTD 2014
Listaár: 230.000 Ft
még nincs vélemény

anyag: ALUXX Aluminum | villa (teló): Suntour NEX 4610 MLO, 63mm, alu váll, előfeszítés állítás | hajtókar: Shimano FC-T521 | hátsó váltó: Shimano Deore | fokozatok száma: 3x10 | tárcsafék: Tektro HDC300


Giant Roam 2 Disc 2017
Giant Roam 2 Disc 2017
Listaár: 199.900 Ft
még nincs vélemény

anyag: ALUXX-Grade Aluminum | villa (teló): SR Suntour NEX HLO 700C, 63 mm Travel | hajtókar: Shimano FC-M371, 48/36/26 | hátsó váltó: Shimano Acera | fokozatok száma: 3x9 | tárcsafék: Tektro HDM290 hidraulikus


Giant Rove XR DD 2013
Giant Rove XR DD 2013
Listaár: 280.000 Ft-tól
még nincs vélemény

anyag: ALUXX SL-Grade Aluminium | villa (teló): SR Suntour SF11 NCX D, Lock-out | hajtókar: Shimano FC-T551 Hollowtech II 48/36/26 | hátsó váltó: Shimano Deore, RD-M593-SGS | fokozatok száma: 3x10 | tárcsafék: Shimano M395


Nincs itt az a trekking amit véleményeznél?

Legfrissebb trekking vélemény


Csepel Woodlands Cross 700c 2.1 trekking
Csepel Woodlands Cross 700c 2.1 trekking
bl4ckv0id avatar
2024.04.16. 17:51
bl4ckv0id, túrázgató/városi harcos
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Előny: Szép váz, szép festés. Átgondoltan lehet elvezetni a fékcsövet és a hátsó váltó bowdenezését. Geometria jó és sportos, nem sokban tér...
Hátrány: Ha valaki nem szereti, akkor külső vezeték elvezetés, nekem előny.