Kross archivált férfi trekking kerékpár

Valós felhasználók által ajánlott trekking termékek

Kross Evado 1.0 2014
Kross Evado 1.0
Listaár: 105.000 Ft
Telj.:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/telj.:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Kross Evado 3.0 2014
Kross Evado 3.0
Listaár: 160.000 Ft
Telj.:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/telj.:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Rendezés

13-23 (23 termék)
Kross Trans Sander 2014
Kross Trans Sander 2014
Listaár: 162.000 Ft
2 vélemény
Telj.:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/telj.:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

váz (trekking): Aluminium Performance | anyag: Alumínium | villa (teló): SR Suntour NEX (rugóút: 63 mm) | hajtókar: SR Suntour CW-SCX-S38-95 38T | fokozatok száma: 7


Kross Preria 2010
Kross Preria 2010
Listaár: 127.000 Ft
még nincs vélemény

anyag: 6061 Alumínium | villa (teló): SR Suntor NEX-4110 V2 | hajtókar: Shimano FC-M191 | hátsó váltó: Shimano Deore | fokozatok száma: 3x8 | tömeg: 15,3


Kross Trans Alp 2014
Kross Trans Alp 2014
Listaár: 153.000 Ft
még nincs vélemény

váz (trekking): Aluminium Performance | anyag: Alumínium | villa (teló): SR Suntour NEX, 6SR Suntour NEX (rugóút: 63 mm) 3 mm rugóút | hajtókar: Shimano Acera, M311 48/38/28T | hátsó váltó: Shimano Deore, M591 | fokozatok száma: 3x8


Kross Rubble 2010
Kross Rubble 2010
Listaár: 150.000 Ft
még nincs vélemény

anyag: 6061 Alumínium | villa (teló): SR Suntour NEX-4610 MLO | hajtókar: Truvativ Isoflow | hátsó váltó: Shimano Deore XT | fokozatok száma: 3x9 | tömeg: 15,3


Kross Evado 7.0 2014
Kross Evado 7.0 2014
Listaár: 337.000 Ft
még nincs vélemény

váz (trekking): Aluminium Lite | anyag: Alumínium | villa (teló): SR Sunotur NCX-E RL Air (rugóút: 63 mm, kormányról vezérelhető) | hajtókar: Shimano FC-T551 2-Piece 48/36/26T | hátsó váltó: Shimano Deore XT, T780 | fokozatok száma: 3x10 | tárcsafék: Shimano Deore, M615 (hidraulikus)


Kross Trans Siberian női 2014
Kross Trans Siberian női 2014
Listaár: 120.000 Ft
1 vélemény
Telj.:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/telj.:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

váz (trekking): Aluminium Performance | anyag: Alumínium | villa (teló): SR Suntour M3010 (rugóút: 63 mm) | hajtókar: SR Suntour XR178 48/38/28T | hátsó váltó: Shimano Acera, M360 | fokozatok száma: 3x7


Kross Trans Continental 2011
Kross Trans Continental 2011
Listaár: 88.000 Ft
még nincs vélemény

anyag: 6061 Alumínium | villa (teló): Enjoy 130E | hajtókar: SR Suntour CW10-XCC | hátsó váltó: Shimano Altus, RD-M310 | fokozatok száma: 3x7 | tömeg: 16,2 kg


Kross Trans Arctica 2014
Kross Trans Arctica 2014
Listaár: 201.000 Ft
még nincs vélemény

váz (trekking): Aluminium Performance | anyag: Alumínium | villa (teló): SR Suntour NEX HLO (rugóút: 63 mm, hidraulikus lockout) | hajtókar: Shimano Alivio, M431 48/36/26T | hátsó váltó: Shimano SLX, M662 | fokozatok száma: 3x9


Kross Evado 1.3 2011
Kross Evado 1.3 2011
Listaár: 167.000 Ft
még nincs vélemény

anyag: 6061 Alumínium | villa (teló): SR Suntor NEX-4110 V2 | hajtókar: Shimano Alivio, FC-M430 | hátsó váltó: Shimano Deore, RD-M591 | fokozatok száma: 3x9 | tárcsafék: Shimano Alivio, BR-M445 | tömeg: 14,25 kg


Kross Trans Solar 2014
Kross Trans Solar 2014
Listaár: 325.000 Ft
még nincs vélemény

váz (trekking): Aluminium Performance | anyag: Alumínium | villa (teló): SR Suntour NRX-D RL Air (rugóút: 63 mm, kormányról vezérelhető) | hajtókar: Shimano Deore, T611 kéttányéros 48/36/26T | hátsó váltó: Shimano Deore XT, T780 | fokozatok száma: 3x10


Kross Trans Atlantis 2014
Kross Trans Atlantis 2014
Listaár: 120.000 Ft
még nincs vélemény

váz (trekking): Aluminium Performance | anyag: Alumínium | villa (teló): SR Suntour M3010 (rugóút: 63 mm) | hajtókar: Cyclone 48/38/28 | hátsó váltó: Shimano Altus, M310 | fokozatok száma: 3x7


Nincs itt az a trekking amit véleményeznél?

Legfrissebb trekking vélemény


Csepel Woodlands Cross 700c 2.1 trekking
Csepel Woodlands Cross 700c 2.1 trekking
bl4ckv0id avatar
2024.04.16. 17:51
bl4ckv0id, túrázgató/városi harcos
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Előny: Szép váz, szép festés. Átgondoltan lehet elvezetni a fékcsövet és a hátsó váltó bowdenezését. Geometria jó és sportos, nem sokban tér...
Hátrány: Ha valaki nem szereti, akkor külső vezeték elvezetés, nekem előny.