Gepida Alboin 500 CRS trekking

6 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.3]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
  • Modellév:
    2019
    (frissítve: 2019.04.)
  • Listaár: 225.900 Ft

HASONLÓ trekking TERMÉKEK




erno_90 avatar
1 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2013, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Fék - Avid fékekröl most hogy aránylag már bekopott elég meggyőzőek. Bármikor eszméletlen gyorsan megtudja fogni a bicajt.

Vátló - kicsit tarottam az első acera váltótól de eddig csak finom hangolást végeztünk rajta megvagyok vele elégedve, csak úgy mint a hátsó deore lx-el gyönyörűen és halkan vált. Terhelés alatt sem kímélem nem kérdez teszi a dolgát rendesen, ha egyszer beadja majd a kulcsot még eggyel fentebb lépek.

Hajtás -  shimano alivio hajtókarral szerelték a bicajt nagyon megvagyok ezzel is elégedve sokkal masszívabb az egész bicaj tőle főleg amilyeneket eddig hajtottam össze se lehet hasonlítani.

Váz - egyszerűen gyönyörű képen nem adja vissza, de mikor meglátja az ember élőbe a fekete felnikkel együtt teljes az összhang.  Szép a kidolgozottsága masszív mint egy tank és nem nehezebb mint a vetélytársai.

Amivel még külön elégedett vagyok az a váltókar! Shinamo acera van rajta és eszméletlenül jol vált pontos akát több fokozatot is gondolkodás nélkül kapcsol nagyon jó összhangban van a hátsó váltóval. Mikor elhoztam a bicajt ugy gondoltam hogy rövid időn belül deore rapidfire-re fogom cserélni, de egyelőre nem látom értelmét ez is nagyon jól kiszolgál!

Markolat - nagyon tetszik jo a fogása tobb féle képpen lehet fogni kényelmes nem mozog fel alá, egy szóval tökéletes ha ez elkopik ugyanilyet rakok majd rá!

Az első 600km-en túl eddig ennyi a tapasztalat.

Hátrány

Aránylag sok gond volt az első fékkel az elsö 500km-ig sokat kellett állítgatni hogy ne érjen bele a tárcsába de egy hajszálnyit még most is beleér ezt egy kis reszeléssel orvosoltam már a szervizesek se tudtak mit mondani rá.

Nagyon rövid a féktömlö gyárilag!! Alig fordítom el 90fokba a kormányt és az elsö féktömlő már nagyon feszül! Erre azért jobban figyelhettek volna.

Kicsit lóg az első villa! Nem zavaróan de azért érezhető ezt valószínleg cserélem mint a kerékagyakat mert nem voltak gyárilag rendesen összekontrázva és sikerült már kicsit berágódnia így nem fut már valami szépen egy 5-600km mulva kap majd 2 deore-t

Az állítható kormányszár újkora óta ropog! Hiába huztam meg a csavarokat most már egyre zavaróbb ezt a napokon belül egy fixre fogom cserélni!

A Gepida Alboin 500 CRS feliratai és logói  matricák, jobb lett volna azért ha festik szerintem...

Gagyi küllők, már a második töröttet veszem ki rövid időn belül... rövid időn belül DT-re átlesznek fűzve a kerekek

Tapasztalat

Sokat gondolkoztam hogy milyen kerékpárt is vegyek felhasználás csak is országut/bicikli út napi 20-30kmes túrázgatás azért aránylag tempósabban. Pár álmatlan éjszakát okozott ez a kérdés sok bicajt néztem de elég elkeserítő a helyzet hogy alig lehetett párat kipróbálni! Azért szerintem elvárható hogyha az ember lerak az asztalra nem kevés pénzt akkor legalább párat tudjon már fordulni a kiszemeltjével. Tisztelet a kivételnek! Végül ugy gondolotam hogy 2 kerékpár maradt a "ringben" egy ktm life road és egy picit drágább trek 7.4 ezek közül csak a treket tudtam kipróbálni az egy könyebb bicaj volt 10,5 kg volt azt hiszem nagyon könnyen szépen gurult csak annak elöl fix karbon villája volt és a legkisebb gödrön is alig birtam átmenni vele nagyon rázott azon a próba úton. Így nem tudtam még rámondani az áment ktm-et kiprobálni meg nem volt lehetőségem ezért átmentem egy másik bicaj boltba és megláttam a falon ezt  a Gepida Alboin 500 CRS-t pont az én méretembe (56cm) és szerelem volt első látásra. Az még csak a hab a tortán hogy jobban fel is van szerelve ez a Gepida trekking mint a többi versenytársa volt kerültem vele egy kört és tudtam ez az én biciklim azóta is tart a szerelem.

update 1100 km után semmi gond pedáloknak van egy kis hangja nem sokára csere érett lesz meg vagyok a birngával elégedve

update 1900km sajnálatos módon eldőlt a bringa véletlen folytán a váltó oldalára rá kb 1 hónapra vettem észre hg össze vissza vált a hátsó váltó közelebbről megnéztem és elrepedt a váltó tartó papucs. Be is mentem egy gepidát forgalmazó céghez és nagyon kín keservesen lehet csak beszerezni mert rengeteg féle fajta van. Egyébként megtörtént a pedál csere és kicseréltem a kormányszárat egy fix ritchey 4axis-ra.

update 2700km minden rendben működik bár már nem sok gyári dolog van rajta egy két küllőtörés keseríti a mindennapokat újfent. A gyári gepida markolat már nagyon elhasználódott azt cseréltem.

Erre ajánlom

Országút/kerékpárút kizárólag. Napi ingázásra, igyényesebb hobbi kerékpárnak. Homokos utat messziröl kerüljük de hát nem is erre való.

Ennyiért vettem
180000
Csatolt képek
Gepida Alboin 500 CRS  2013 trekking
Gepida Alboin 500 CRS  2013 trekking
Gepida Alboin 500 CRS  2013 trekking
40 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

anyag:

6061 Alumínium


méretek:
  • 48 cm
  • 52 cm
  • 56 cm

 
színválaszték:

Matt fekete


villa (teló):

SUNTOUR NEX DS 700C HLO 63MM


Meghajtás

hajtókar:

SUNTOUR XCM-T418 OC 48-36-26T 170/175MM


fogaskoszorú:
Shimano Acera,

CS-HG201 11-32


középrész:

Shimano BB-ES300


első váltó:
Shimano Acera,

FD-T3000 TOP SWING DUAL PULL 31,8MM


hátsó váltó:
Shimano Deore,

RD-M592 SHADOW


 
fokozatok száma:

3x9


pedál:

XERAMA SP-610 ALLOY W/ CATEYE


Kerék

felni:

Rodi Excalibur XC Disc 32H


első agy:

FORMULA DC-20 QR 32H


hátsó agy:

FORMULA DC-22 QR 32H


külső gumi:

SCHWALBE CX COMP 40-622


Irányítás

váltókar:
Shimano Acera,

SL-M3000


kormány:

GEPIDA ALLOY MTB AL-118 600MM BB: 31,8MM


markolat:

VELO VLG-1185D3


kormányszár:

GEPIDA/TRANZX JDST-58A EXT: 80/90/100MM


kormánycsapágy:

FSA NO.11N


nyereg:

SELLE ROYAL DARDO HRC


nyeregcső:

GEPIDA ALLOY SP-226 27.2X300 MM


Fék

tárcsafék:

SHIMANO ALTUS BR-M365


 
féktárcsa:

SHIMANO RT-56S 160MM


fékkar:

SHIMANO ALTUS BL-M365


Kiegészítők

 
további kiegészítők:
  • Kitámasztó
  • Kormányszarv
  • Láncvédő

tömeg:

15,1 kg


 
további információk:

Mach1 küllők


Gepida logó

Gepida márka bemutatás

Az első Gepida kerékpárok 90-es évek elején, Hódmezővásárhelyen készültek. Nevüket egy ókori nép után kapták, melynek sírjait a város környékén tárták fel. A márka sikeres volt, kerékpárjait importálták is, 1996-ra azonban az ületi kapcsolatok megszakadása miatt a gyártó cég tönkrement.

A Gepida nevet 1998-ban vásárolta meg a fővárosi Olimpia Kft, amely ugyanebben az évben, a kelet-európai kerékpárgyártók közül elsőként bevezette az ISO 9002 minőségbiztosítási rendszert, és a tömeggyártásról átállt a komolyabb fejlesztésre és minőségi termelésre.

2005-re többek között Hollandia, Belgium, Horvátország, Németország, Svédország, Ausztria, Luxemburg, Oroszország, Szerbia, Finnország, Szlovákia, Románia utcáin is futnak Gepida bringák, az eladott kerékpárok 80%-a exportra kerül.

A Gepida kínálatával jól igazodik a piaci igényekhez, mind az országúti, mind a terepkerékpárok terén akad választék, a legkisebbektől a legnagyobbakig mindenkire gondolva. Található köztük divatos fixi is, és 2008-tól az elektromos kerékpárok piacán is jelen van a cég. Vázaira örök garanciát vállal.

1-1 (1 kérdés)

Kérdések Statisztika
Gepida alboin 500 crs 2012-t ok nélkül szidják?
1 válasz
utolsó: 2013. ápr.
1-1 (1 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Gepida Alboin 500 CRS termékkel kapcsolatban: