Gepida Alboin 500 CRS trekking

6 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.3]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
  • Modellév:
    2019
    (frissítve: 2019.04.)
  • Listaár: 225.900 Ft

HASONLÓ trekking TERMÉKEK




pongicsek avatar
6 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2013, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Gyönyörű a kerékpár összképe, a matt sötétszürke szín a fehér és kék matricákkal, valamint a fekete felnikkel és küllőkkel nagyon szép. A váz nagyon szép formájú, masszív. Az avid elixir fékek nagyon jól lassítanak. A shimano acera első, ill. shimano deore lx hátsó váltó némi időráfordítás után hibátlanul, zaj nélkül vált, nem recsegnek a fokozatok. Terhelés alatt is jól működik. A sontour nex 63mm-es villa zárható, ami aszfalt úton jól jön, könnyen mozog. A hajtás teljesen rendben van, az áttételezések nagyon jók. Az emelkedőkön is könnyen lehet tekerni a jó váltóáttételeknek köszönhetően. Aszfaltos lejtőn sikerült 62km/h-val legurulni, és a bicikli nagyon stabil volt, nem rezgett, ropogott, recsegett. A fékek pedig nagyon gyorsan megfogták a bicajt. A váltókarok szuperül működnek, halkan dolgoznak. A markolat esztétikus és nagyon kényelmes is.

Hátrány

Az első amit lecseréltem a bicajon a pedál volt, ugyanis egy ilyen komoly megjelenésű, masszív biciklihez az a gagyi 1500ft-os pedál amit adtak hozzá az méltatlan, és minőségileg is elfogadhatatlan. A másik zavaró pont a kormányszár. Bárhogy állítom, hiába húzom agyig a csavarokat recseg, ropog. Ráadásul elég hangosan. Ha nem javul a helyzet valószínűleg cserélni fogom. Néha a fékeknél is hallható hanghatás erősebb fékezésnél, de ez nem annyira zavaró, mint a kormányszár esetében. Amire kíváncsi leszek, hogy a bicaj matricázása mennyire lesz időtálló. Ne legyen igazam, de nem tűnik nagyon hosszú életűnek. Aki csak műúton akarja használni annak érdemes a külsőket lecserélni, mert eléggé fogja a mintázata révén a kerót.

Tapasztalat

Összességében nagyon jó a kerékpár, jól felszerelt, minőségi alkatrészekből van összerakva, és az említett hátrányok ellenére jó áron lehet(ett) hozzá jutni. Főleg leakciózott áron. Minden szinten állja a versenyt a konkurenciával. Sok biciklit megnéztem (kipróbálásra sajnos nem sok lehetőség volt), de összességében úgy érzem jó vétel volt.

Erre ajánlom

Műúton való használatra ajánlom, de terepen is megállja a helyét. Én kipróbáltam. Nem mtb., de egyáltalán nincs miért szégyenkeznie. Sáros terepre azért ne vigyük.

Ennyiért vettem
154000
Mért tömeg
13800 g
Csatolt képek
Gepida Alboin 500 CRS  2013 trekking
Gepida Alboin 500 CRS  2013 trekking
Gepida Alboin 500 CRS  2013 trekking
25 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

anyag:

6061 Alumínium


méretek:
  • 48 cm
  • 52 cm
  • 56 cm

 
színválaszték:

Matt fekete


villa (teló):

SUNTOUR NEX DS 700C HLO 63MM


Meghajtás

hajtókar:

SUNTOUR XCM-T418 OC 48-36-26T 170/175MM


fogaskoszorú:
Shimano Acera,

CS-HG201 11-32


középrész:

Shimano BB-ES300


első váltó:
Shimano Acera,

FD-T3000 TOP SWING DUAL PULL 31,8MM


hátsó váltó:
Shimano Deore,

RD-M592 SHADOW


 
fokozatok száma:

3x9


pedál:

XERAMA SP-610 ALLOY W/ CATEYE


Kerék

felni:

Rodi Excalibur XC Disc 32H


első agy:

FORMULA DC-20 QR 32H


hátsó agy:

FORMULA DC-22 QR 32H


külső gumi:

SCHWALBE CX COMP 40-622


Irányítás

váltókar:
Shimano Acera,

SL-M3000


kormány:

GEPIDA ALLOY MTB AL-118 600MM BB: 31,8MM


markolat:

VELO VLG-1185D3


kormányszár:

GEPIDA/TRANZX JDST-58A EXT: 80/90/100MM


kormánycsapágy:

FSA NO.11N


nyereg:

SELLE ROYAL DARDO HRC


nyeregcső:

GEPIDA ALLOY SP-226 27.2X300 MM


Fék

tárcsafék:

SHIMANO ALTUS BR-M365


 
féktárcsa:

SHIMANO RT-56S 160MM


fékkar:

SHIMANO ALTUS BL-M365


Kiegészítők

 
további kiegészítők:
  • Kitámasztó
  • Kormányszarv
  • Láncvédő

tömeg:

15,1 kg


 
további információk:

Mach1 küllők


Gepida logó

Gepida márka bemutatás

Az első Gepida kerékpárok 90-es évek elején, Hódmezővásárhelyen készültek. Nevüket egy ókori nép után kapták, melynek sírjait a város környékén tárták fel. A márka sikeres volt, kerékpárjait importálták is, 1996-ra azonban az ületi kapcsolatok megszakadása miatt a gyártó cég tönkrement.

A Gepida nevet 1998-ban vásárolta meg a fővárosi Olimpia Kft, amely ugyanebben az évben, a kelet-európai kerékpárgyártók közül elsőként bevezette az ISO 9002 minőségbiztosítási rendszert, és a tömeggyártásról átállt a komolyabb fejlesztésre és minőségi termelésre.

2005-re többek között Hollandia, Belgium, Horvátország, Németország, Svédország, Ausztria, Luxemburg, Oroszország, Szerbia, Finnország, Szlovákia, Románia utcáin is futnak Gepida bringák, az eladott kerékpárok 80%-a exportra kerül.

A Gepida kínálatával jól igazodik a piaci igényekhez, mind az országúti, mind a terepkerékpárok terén akad választék, a legkisebbektől a legnagyobbakig mindenkire gondolva. Található köztük divatos fixi is, és 2008-tól az elektromos kerékpárok piacán is jelen van a cég. Vázaira örök garanciát vállal.

1-1 (1 kérdés)

Kérdések Statisztika
Gepida alboin 500 crs 2012-t ok nélkül szidják?
1 válasz
utolsó: 2013. ápr.
1-1 (1 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Gepida Alboin 500 CRS termékkel kapcsolatban: