Gepida Alboin 900 CRS trekking

6 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.1]
  • Modellév:
    2019
    (frissítve: 2019.04.)
  • Listaár: 309.900 Ft

Használt Gepida Alboin 900 CRS eladó
260.000 Ft
új árához képest: -16%

HASONLÓ trekking TERMÉKEK



1-6 (6 vélemény)
Rendezés

Pitkin78 avatar
1 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 91%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2020, több mint 8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

2020.szeptember 8. vásároltam meg a Gepida Alboin 900 CRS trekking kerékpáromat. 1,5 év alatt 13.700 Km-t mentem vele, ezek után írom meg az eddigi tapasztalataim alapján a véleményemet. Leggyakrabban országúton és aszfalton használom, de előfordult, hogy kavicsos, múrvás terpen is közlekedek. Átlagos táv amit menni szoktam 35-50 km, leghosszabb megtett táv 106 km volt. Ami tetszik a kerékpárban. A vázgeometria, a váltókar és fékrendszer, fekete felni, külsőgumi köppeny fajtája és mintázata. Akadás mentes 30 sebességes váltás jellemzi, csendes lánc hajtással és gördülékeny menet futással. 184 cm magas és 95 kg vagyok - az 56-os vázméret volt számomra az ideális választás volt.

Hátrány

Akkor a tények és tapasztalatok tükrében!

A kerékpár valóban szép forma tervezésre és a festés szín kombináció is el van találva. Viszont nagyon túl van árazva ahhoz képest amivel fel van szerelve (315.000 Ft 2020 ár, 379.000 Ft 2021 ár, 439.000 Ft 2022 ár). A hátsó váltó valóban egy XT rendszer, aztán nagyjából itt az említésre méltó felszereltség ki is merült. Amit cseréltem rajta és fejlesztettem:

- Nyereg, cserélve lett. Selle Italia X-LR TM Air Cross Superflow (37.900 Ft)

- Nyeregcső cserélve lett. Shimano PRO (14.900 Ft)

- Első, hátsó kerékagyak cserélve lett. XT Deore (31.000 Ft)

- Lánc 3 alkalommal cserélve lett (4500 km futások után) - ez a használatból adódóan megnyúlott (alkalmanként 9.000 Ft)

- Hátsó fogas sor cserélve lett két alkalommal a lánccal együtt. (15.000 Ft/alkalom)

- Gyári oldaltámasz cserélve lett. Gyenge, hamar megadta magát és lötyögött, zörgött.

- Kormány stucni cserélve lett a beállítások miatt. XLC (9.000 Ft)

Ami cserét igényel most a közeljövőben a felni és a gumi a kilométer futás miatt - várhatóan 80.000 Ft lesz a kettő.

A vázban elvezetett bowdenezés zörgött, ami zavaró volt hosszú távon, ez is beavatkozást igényelt. 

A folyamatos karbantartások mellet kicsit átépítve egy jobb közép kategóriás alu vázas Cross Trekking.

Tapasztalat

Kényelmes, csendes futás, gyors és jó váltás, megbízható, élmény a kerékpározás vele.

Erre ajánlom

Aszfalt, murvás, kavicsos terep, hosszabb távolságokra is.

Ennyiért vettem
315.000
Mért tömeg
14700 g
Csatolt képek
Gepida Alboin 900 CRS  2020 trekking
Gepida Alboin 900 CRS Trekking 2020 év
Gepida Alboin 900 CRS  2020 trekking
22 olvasó 91%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Mathias89 avatar
3 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2016, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

- Kiváló ár/érték arány -
- Minőségi alkatrészek - A váltó precizen, habozás nélkül teszi a dolgát, a fékek erősek és a lentebb emlitett tárcsafék hangoknak már nyomuk sincs. Stb.
- Szép váz és örök élet garancia -
- Segitőkész hazai gyártó - (e-mail levelezés)

 

Hátrány

A fényezés eléggé kopik. (Előre felkészültem a lenti kommentek alapján, beton vastag fóliával le is ragasztottam a célterületeket. Vékonyabb fóliát akartam vásárolni, hogy ne legyen olyan feltűnő, de közben észre sem vettem és a bowden felszakitotta a könyvvédő fóliát és lemarta a festéket.)
A teleszkóp időnként kiad furcsa hangokat, de nem vészes. Ellenben a speed lock műanyag kupakjára vigyázni kell, mert 2x is majdnem elhagytam. Ez kiküszöbölhető azzal, hogyha használod utána visszanyomod picit.
Továbbá már nem kormányról lockolható, de spec. ez engem nem zavar, legalább nem törik le és letisztultabb képet ad.

Tapasztalat

Egy hónapja vettem a kerékpárt, körülbelül 1500 kilométer van benne. Úgy érzem ideje megirni a tapasztalataimat.

A váz fantasztikusan szép formájú, azonnal beleszerettem. A matt fekete fényezés nem túl hivalkodó, de még is elegáns. A matricák precizen vannak felhelyezve. Az összképről beszéljenek majd a képek. 
Sajnálatos módon a kiegészitők terén nem túl erős a gepida, nehézkes szinben hozzá passzoló dolgokat találni. Egy kék cube kulacstartót vettem rá, és egy btwin pimp-szettet ami viszont mázlimra tökéletesen passzol a nyeregzár szinéhez. 

A tekerés egy egészen új dimenzióba került. Az ülés számomra meglepően kényelmes. Nem túl kemény, nem túl puha. A kormányszarv is remekül van kialakitva, 4-5 fajta fogás is van amivel biztonságosan elérhetőek a fékkarok. Kényelemre egyáltalán nincs panasz, megszűnt a derék és térd fájás, a bringás kesztyűt és nadrágot pedig 50 kilométer alatt fel sem veszem, mert nincs rá szükség. A 30 sebességgel bármilyen meredek terepen meg lehet találni a tökéletes tekerési fokozatot.

A bringa nagyon fürge, rá lehet tapadni vele országútisokra is. Stabilan egyenesen tart és remekül lehet manőverezni (Az utóbbi már jó néhány "hopp kiugrok a bicikli út közepére" gyermekkel való becsapódástól kimélt meg).
A gyári gumik (swalbe smart sam) mindenesek, mehet aszfalt és terep is. Mondjuk nemsokára le fogom cserélni egy aszfaltosabb conti külsőre, mert fölöslegesnek érzem elkoptatni ezt az aszfalton.

Hatalmasat ugrott az élmény faktora a bringázásnak. Pár napja adódott, hogy el kellett gurulnom belsőgumiért ezért a régi cangámra vetemedtem. Csak 30 kilométer volt, de mindenem sajgott és alig vártam hogy vége legyen és leszállhassak a nyeregből. Mit tegyek, elkényelmesedtem ezen a szépségen :) Abszolút jó választásnak érzem, és elégedett vagyok vele. 

Erre ajánlom

Rövidebb- hosszabb (akár több napos) túrák. Aszfalt és könnyebb terep egyaránt. 

Ennyiért vettem
240.000
Csatolt képek
Gepida Alboin 900 CRS  2016 trekking
Még frissen.
Gepida Alboin 900 CRS  2016 trekking
Gepida Alboin 900 CRS  2016 trekking
29 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Newclass avatar
1 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2013, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Gyönyörű, szépen formált, masszív váz. Vázra adott "örökélet" garancia. 

Minőségi alkatrészek. (deore xt, slx)

Jó felszereltség. (kormányról lockolható teleszkóp, kitámasztó, ergonómikus markolat szarvval, tárcsafékek) 

Jó ár/érték arány ( a többi hasonló felszereltségű kerékpárhoz viszonyítva) 

Hazai cég.

A hazai ügyfélszolgálattal jó tapasztalataim vannak. ( vásárlást követően is segítőkészek)

Hátrány

A bowdenek elvezetése a festést koptatja. (házilag orvosolható).

A kormányon, hajtókaron lévő felíratok gyorsan kopnak.

A tárcsafék hajlamos hangokat kiadni.

 

Tapasztalat

A kistestvérét (700 CRS) néztem ki, de elhanyagolható volt az árkülönbözet a kettő között. A 900 CRS jobban tetszett (szín), meg kicsivel még jobban felszerelt. 

Ami elsőre feltűnt: a kerékpár nagyon gyors (Országútisok néha furcsán néznek :) )

A váltók gyorsan és pontosan teszik a dolgukat.

A nyereg ránézésre kényelmetlen, de nem nézni szoktam. :)

95-100 kg között vagyok, mégis tökéletes, igaz hosszabb túrán nem voltam még vele! 

A fékek erősek, a hangok amit olykor kiad viszont zavaróak.

 

Erre ajánlom

Elsősorban aszfalton illetve a gyári guminak hála földúton érzi elemében magát. A homokot viszont kerülni kell vele. Gyorsan lehet vele haladni. Szóval aki szereti a száguldást, de néha szívesen letérne a kerékpárútról egy-egy jó minőségű földútra/erdei ösvényre, annak kiváló választás. 

Csatolt képek
Gepida Alboin 900 CRS  2013 trekking
Újkorában
25 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Évi84 avatar
14 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2013, csak kipróbáltam, túrázgató/városi harcosként
Előny

A párom vette magának, szerencsére néha megengedi, hogy én hajtsam :) Nagyon könnyű vele felhajtani a meredekebb lejtőkön is hála a 30 sebességnek. A fékek jól fognak, bár a hátsó furcsa hangokat ad ki. Nagyon szép a váz kialakítása és a színválasztás is kitűnő (emiatt igen csak vigyázni kell rá). A gyári felszereltség még jobb, mint a leírásokban.

Hátrány

A gyári ülés nagyon kemény, ezen kívül a lánc nagyon felhordja a sarat.

Erre ajánlom

Aszfalton a legkönnyebb vele menni, de könnyebb terepeken is kiváló.

Ennyiért vettem
206000
11 olvasó 55%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

kbmpi avatar
143 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, csak kipróbáltam, 0-500 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
  • Nagyon szépen és igényesen kialakított váz. Még az én szememnek is bejönnek az illesztések, csőformák, keresztmetszetek, nomeg az összkép. Sok társával ellentétben a kinézet közelről sem megy át rondába.
  • Nagyon nagy felüdülés a TZ-Altus-SIS gépek után olyan trekkingen ülni, olyan trekkinget meghajtani, ami fel van szerelve.
  • A hidraulikus tárcsafékek (Avid Juicy a modellen, amit próbáltam) új dimenzióba helyezték számomra a fékezést. Ne feledjétek, és Golden Arrow-n meg egyforgós patkókon szocializálódtam.
  • 28-as szlikkekkel hasít aszfalton, nagyon lazán. Sőt, a végáttétje nagyobb, mint a Wilieremnek, cserébe idegbajt kaptam attól, hogy nincs finom soremelkedés hátul.
  • Tripla tányéros hajtókarral nem igazán van olyan emelkedő, amit ne bírna, bár azért az extra tömeg érződik.
  • Ergonomikus markolat gyárilag, igen kényelmetes..
  • Ami extra pont: Hollowtech II-es hajtány. Sokan nem értik, miért vagyok hajtókar-bzi, főleg annak tükrében, hogy nem erőből, hanem pergetve tekerek, de komolyabb igénybevétel esetén még az én csirkelábaimmal is érződik a különbség az integrált hajtások javára.
  • Finoman és villámgyorsan működő váltás, tétovázás és csilingelés nélkül. Ez nem Altus!
  • Annak ellenére, hogy egy haladós aszfaltbetyár masina tud lenni keskeny gumival, ha applikálsz valami terepesebbet, nem jön zavarba enyhe "fődút" láttán sem ez a Gepida trekking.
  • Van magyar vonatkozása.. : )
Hátrány
  • Az ára. Bár, tudom, országútis ne panaszkodjon ilyenre, főleg, amilyen árakat elkérnek egy árva ezer éves cérekord bowdenfeszesség-állító vagy bowdenmegakasztó bizzembuzzomért cserébe.
  • Az Krossztrekking olyan, mint a SUV. Kicsit jó terepre, kicsit jó aszfaltra, kicsit jó túrázni, kicsit jó gyorsan menni, de semmire sem igazán specifikus. Szóval ha NAGYON TUDOD, hogy mi az egyetlen feladat, amire specializálódni akarsz, akkor sajnos.. Nem jó.
  • Gyárilag valami mókamiki csomagtartó azért mehetett volna rá, esetleg tartozéknak sárvédő (még ha nincs is fölszerelve.. egy SKS rézbléd pl. két pillanat alatt pattintható föl, csak hát a 28as gumi már nem fér be alá..)
  • A legtöbb ember szemében az Alboin 900 CRS is csak egy "parasztbicikli".. Sok "báromállat" szemében a trekking-krossz kategóriák eléggé degradált oszátlyozásban részesülnek. Oktalanul. De hát, annyi tárcsás fully duplaválltelós rücskös gumis szörny mászkál a városban, járdán, hogy meg sem lepődök már ezen..
Tapasztalat

Az Alboin 900 CRS egy kiváló gép, pont. Sajnos nagyon keveset hajthattam szegényt, de annyira elég volt, hogy rájöjjek: valószínűleg nagyon jó lenne egy hasonló stílusú gépezet, de valószínűleg "felesleges" lenne, mivel 99.99999%ban aszfalton megyek, a kampányoló meg úgyse' gyárt ezekre álkátrészt. 

 

Így a kellemesen eltöltött órácskák után maradok országúton, ezt  a Gepida trekkinget meg ajánlom MINDENKINEK akinek van szépérzéke-esze, meg megteheti. 

 

Bárki előnyben. :)

Erre ajánlom

Kicsit erre, kicsit arra, kicsit mindenre, de semmire sem úgy igazából. :)

Csatolt képek
Gepida Alboin 900 CRS  2011 trekking
24 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

nbence avatar
6 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, csak kipróbáltam, túrázgató/városi harcosként
Előny

Könnyű. Szép. Jó hajtás. Jó váltás. Kényelmes nyereg. Jó gumik.

Hátrány

A fékek szerintem gyengék, nem „harapnak” (nem lehetek teljesen objektív, mert a bringa teszt kerékpár - megfelelő beállítással akár jobb is lehet, illetve szinteres betéttel). Kategória-idegen pedál. Rosszul beállítható nyeregszög. A teleszkóp érdekes, városban, gyenge terepen elmegy. Nem lock-olható. 

Tapasztalat

Ez úton is szeretném megköszönni a debreceni Pótkerék kerékpár üzletnek (http://potkerek.extra.hu/), hogy a segítségemre voltak, illetve biztosították a bringát számomra.

- Gepida Alboin 900 CRS – (52-es méret)

Ezt a kerékpárt volt módomban kipróbálni. Ez idő alatt kb. 200 km-t mentem vele, ami nem túl sok, de mégis elég lehet, ha az ember odafigyel a részletekre. 184 cm magas vagyok, hátizsákkal, két kerékpár lakattal-lánccal, táskával együtt kb. 90 kg, és egy Gepida 300 CRS-t nyúzok már 1,5 éve.  Ezek állandó kellékek, az esetek túlnyomó többségében így tekerek, ezért is így teszteltem!
Tapasztalat: A váz kellemesen könnyű, érdekes, tetszetős formája van, ez a „kikönnyített” geometria nagyon eltalált. A színe se rossz, a festés jól állja a fizikai behatásokat. A fejcső „túlméretes”, masszív, minőség benyomást kelt. A stucni szöge jó, kár hogy nem állítható, bár így eggyel több hibalehetőség kilőve. A kormány helyzete, fogása jó. A markolat formája elsőre nagyon ijesztő volt (a 2009-es CRS-en még külön van a kormányszarv), a fogása viszont stabil, kellemes, a szarv is jó fogású. A nyereg nagyon sportos, design-os, mondhatni „trendi”, szellőzik, aminek szellőznie kell, zselé is ott van, ahol kell, amit meg nem kéne nyomni, azt nem nyomja! Az ülés szöge viszont nagyon nem jó, nem állítható rendesen, számomra kifejezetten kényelmetlen volt. A kerekek merevek, trekkingre kiválóan alkalmasak, tárcsához valók. A teleszkóp RST SINGLE SHOCK típusú, amit elsőre furcsálltam. Nem csillapít hosszú úton, bár városban, illetve sík terepen kényelmes, kiállva tekeréskor nem is vesz el annyit. Porvédővel fedett, talán jól is van ez így. Előfeszítése állítható, de nem nagy a különbség a két végpont között. A hajtómű nagyon jó, nem torzul, kellően merev, könnyű! Nagyon jól esik hajtani, kiállva tekeréskor is megfelelően merev, nem zajos, nem csattog, nem kolbászol. A fogaskeréksor is szépen teszi a dolgát, kilenc fokozatból mindig volt olyan, ami jó volt az adott körülmények között. A DEORE váltókar kifejezetten „finom” szerkezet, mindemellett határozottan vált, pontosan, talán egy gongolatnyit lassan. Személy szerint sokat váltok, ez idő alatt nem váltott félre, nem csúszott, nem ugrált (leszámítva a felső 3 fogaskereket, - teszt kerékpár révén nem volt rá alkalom, hogy alaposan minden az utolsó csavarig személyre szabjunk - de azt szinte nem is használtam, úgyhogy ebből a szempontból nem teljes a teszt, de nem is nagy hiba) Kiszámíthatóan működött. A hátsó váltó DEORE XT pontos stabil, könnyű, szerintem egy nagyon eltalált darab. A pedál az ismerős volt, az enyémen is ilyen van, furcsálltam is, mert majdcsak 200 e HUF van a két bringa bolti ára között (gondolom, hogy aki ilyet vesz, az úgyis saját SPD-re cseréli). Elöl, hátul hidraulikus tárcsafék van. Ez talán elvárható is ebben a kategóriában, mégis egy kicsit csalódás volt számomra, izgatott várakozásomat alulmúlta. A fék alapvetően jól adagolható, talán túl jól is, szinte nem lehet blokkolni, még akkor sem ha akarja az ember, mindig utána enged egy kicsit. Az első tárcsa besúrol a fékbetéthez (rendben tesztbicikli, megfordult már sok kézben), továbbá nem elég hatékony a fékhatás. Összehasonlítva az én LX-emmel, még nedves-saras időben is (volt rá alkalmam) az LX (felnifék) mellett döntenék minden gondolkodás nélkül. A hátsó fék sem rossz, de attól is többet vártam. Nem volt az az érzésem, hogy akkor, ott, és úgy állok meg, ahogy akarok. A gumik a SCHWALBE-től jöttek, RACING RALPH. Könnyű terepen teljesen megfelelnek, erdőre termettek, a futófelület aszfalton jól teljesít, nem zajos, de a bütykök elrendezése miatt, ha valaki nem fogja a kormányt, akkor hajlamos valamelyik oldalra elbillenni. Kb. 20-22 km/h-ig nem csapja fel a vizet.
Összességében egy jó bicikli!  Ár/érték arányban nem ő a bajnok, de elég különleges! Főleg a teleszkóp és a váz formája, kiváló a hajtás, aki ilyet vesz megbánni nem fogja.

Még egyszer köszönöm a Pótkerék üzletnek a lehetőséget és segítséget (különösen Zsoltinak a tanácsait)!
Még több ilyen programot, köszönjük Gepida!

Erre ajánlom

Ahol jó az útburoklat... 

44 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-6 (6 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

anyag:

6061 Alumínium


méretek:
  • 48 cm
  • 52 cm
  • 56 cm

 
színválaszték:

Matt fekete


villa (teló):

SUNTOUR NCX-D 700C LO 63MM


Meghajtás

hajtókar:
Shimano Deore LX,

FC-T551 48-36-26T 170/175MM


fogaskoszorú:
Shimano CS-HG500 (Deore,Tiagra),

11-34


középrész:

Shimano SM-BB52


első váltó:
Shimano Deore,

FD-T6000 TOP SWING DUAL PULL 31,8MM


hátsó váltó:
Shimano Deore XT,

RD-T8000 SGS SHADOW


 
fokozatok száma:

3x10


pedál:

XERAMA SP-610 ALLOY W/ CATEYE


Kerék

felni:

Rodi Excalibur XC Disc 32H


első agy:

FORMULA DC-20LW QR 32H


hátsó agy:

FORMULA DC-22W QR 32H


külső gumi:

SCHWALBE SPICER 40-622 W/ REFLECTIVE TAPE


Irányítás

váltókar:
Shimano Deore LX,

SL-T670 3X10S


kormány:

GEPIDA ALLOY MTB AL-118 600MM BB: 31,8MM


markolat:

VELO VLG-1185D3


kormányszár:

TRANZX JDST-58A EXT: 80/90/100MM


kormánycsapágy:

FSA NO.11N


nyereg:

SELLE ROYAL DARDO GEL HRC


nyeregcső:

GEPIDA ALLOY SP-226 27.2X300 MM


Fék

tárcsafék:
Shimano Acera,

M395 hidraulikus


 
féktárcsa:

160 mm


fékkar:

SHIMANO ACERA BL-M425


Kiegészítők

 
további kiegészítők:
  • Kitámasztó
  • Láncvédő
  • Kormányszarv

tömeg:

14,2 kg


 
további információk:

Mach1 küllők


Gepida logó

Gepida márka bemutatás

Az első Gepida kerékpárok 90-es évek elején, Hódmezővásárhelyen készültek. Nevüket egy ókori nép után kapták, melynek sírjait a város környékén tárták fel. A márka sikeres volt, kerékpárjait importálták is, 1996-ra azonban az ületi kapcsolatok megszakadása miatt a gyártó cég tönkrement.

A Gepida nevet 1998-ban vásárolta meg a fővárosi Olimpia Kft, amely ugyanebben az évben, a kelet-európai kerékpárgyártók közül elsőként bevezette az ISO 9002 minőségbiztosítási rendszert, és a tömeggyártásról átállt a komolyabb fejlesztésre és minőségi termelésre.

2005-re többek között Hollandia, Belgium, Horvátország, Németország, Svédország, Ausztria, Luxemburg, Oroszország, Szerbia, Finnország, Szlovákia, Románia utcáin is futnak Gepida bringák, az eladott kerékpárok 80%-a exportra kerül.

A Gepida kínálatával jól igazodik a piaci igényekhez, mind az országúti, mind a terepkerékpárok terén akad választék, a legkisebbektől a legnagyobbakig mindenkire gondolva. Található köztük divatos fixi is, és 2008-tól az elektromos kerékpárok piacán is jelen van a cég. Vázaira örök garanciát vállal.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Gepida Alboin 900 CRS termékkel kapcsolatban: