GT Transeo 3.0 trekking

2 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
  • Modellév:
    2014
    (frissítve: 2014.03.)
  • Listaár: 188.000 Ft

HASONLÓ trekking TERMÉKEK



1-2 (2 vélemény)
Rendezés

Iceberg avatar
6 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 84%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Egy Merida után választottam a GT Transeo 3.0-át  és azt gondolom jó döntés volt. A bicajt újonnan vettem, 2012-es modell, matt fekete váz,jelentős árkedvezménnyel. Amit cseréltem rajta az a kormányszár, kellett egy állítható, így jobban testre szabható a kerékpár és nem mellesleg durvább a megjelenése is. A gyári markolatok elég gagyi hatásúak, azonnal cserélve lett egy Gepida ergonomikusra, ez kitűnő darab, megérte a nem alacsony árát. Váltó pontosan,szépen vált, a bicaj geometriája nekem pont megfelelő,futása rendkívül csendes. Az első teló nálam is picit könnyezik,és a bowdenek hozzáérhetnek a vázhoz, de ez megoldható.

A fekete-fehér-piros színösszeállítás áll szerintem a legjobban ennek a kerékpárnak.

A váz annyira egyedi és látványos, hogy mindenhol vonzza a tekinteteket. Persze sehol nem szabad otthagyni, szerintem 5 másodperc alatt vinnék is:)

Aszfalton és terepen egyaránt jól teljesít,gyors.A tárcsafék belépő szintű,fog, megáll a bicaj,de semmi extra, ez lesz a következő cserés darab egy hidraulikusra.

Hátrány

Pár ezer km múlva le fogom írni:)

Erre ajánlom

Városi használat,aszfalt,túrák és persze könnyebb terep.

Ennyiért vettem
119000
Csatolt képek
GT Transeo 3.0  2012 trekking
GT Transeo 3.0  2012 trekking
GT Transeo 3.0  2012 trekking
19 olvasó 84%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

sabo.sandor avatar
1 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, 3 hónapig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

A hirtesztelésekkel ellentétben merev, jó állású váz a Transeo 3.0.

Jó heggesztések, szépen csiszoltak.

 

Hátrány

Első váltó

Fékekkel sok macera lehet, de ennek ellenére jól fognak (mondom ezt úgy hogy előtte m486 fékeket használtam)

A SR NEX teleszkóp első naptól ereszt egy kis olajat. Gondolom a szimeringek ilyen gagyik.

Tapasztalat

Összeségében egy KTM Life Race után kellemes meglepetés volt ez a GT trekking. Jól megy, a váltás, fékezés  szolid. Gumikat cseréltem Schwalbe Delta Cruizer (28-700) külsőkre, mert a gyári gumik picit bumszlik aszfaltra,de könnyű terepre jók lesznek télen. Váltókarok precízek, kár hogy nem 2 írányúak, de ezért a pénzért ebben a kategóriában ez normális.

Az itt megadott áron nem szabad megvenni, már lehet találni 135 ezerért is a webshopokon ilyen GT trekkinget. 

Vigyázni kell a fékek bowdenjeire, mert surolják a vázat. Picit mozdítani kell rajtuk, s jó lesz.

Most nem részletezem a bowdenes fékek körüli macerát, néha állítani kell rajtuk, ennyi. Az hogy ciripelnek meg hangosák, hát kérem "kis pénz, kis foci", úgye?

 

Erre ajánlom

Ajánlom könnyű terepre is aszfaltra is, túrákhoz is, munkába járásra is, de ezt a kategóriája (cross-trekking) is szépen mondja.

Ennyiért vettem
136000
Mért tömeg
13 g
13 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-2 (2 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

váz (trekking):

Hydroform, csiszolt hegesztések, Triple Triangle


anyag:

7000 Alumínium


méretek:
  • M
  • L
  • XL

 
színválaszték:

Ezüst-kék-fekete


villa (teló):

SR NEX-4610 63 mm


Meghajtás

hajtókar:
Shimano Altus
fogaskoszorú:

Shimano M311 Octalink 48/38/18


hátsó váltó:
Shimano Acera
 
fokozatok száma:

3x8


Kerék

felni:

Jalco DM-23


első agy:

All Terra


hátsó agy:

All Terra


külső gumi:
Schwalbe Land Cruiser,

700 x 40C, reflektoros, defektvédelemmel


Irányítás

kormány:

All Terra


kormányszár:

All Terra


nyereg:

All Terra Bio-Morphic


nyeregcső:

All Terra


Fék

tárcsafék:

Promax DSK-310


 
féktárcsa:

160 mm


 
fékváltó kar:
Shimano Acera,

Rapidfire


GT logó

GT márka bemutatás

A GT története egyszerű: sebesség, sebesség, és még több sebesség. A GT névadója, Gary Turner által 1974-ben gyártott első bmx verseny bringák valamelyikétől kezdve a modern karbonszálas teremtményeinkig, amik újraértelmezik a „pokolian gyors” fogalmát, egy jó gazdag örökséget építettünk fel versenyzésből, nyerésből, és mégsem vesszük magunkat túl komolyan. Mint cég, elmúltunk 30, de olyanok vagyunk, mint egy 18 éves. És ezt nem is csinálnánk másként.”

A GT amerikai márka, Gary Turner hegesztőmérnök, és Richard Long, kerékpárüzlet-tulajdonos hozták létre 1974-ben. A márka védjegye a Triple Triangle vázforma. A támvillák nem a nyeregvázcső-felsőcső találkozásba futnak be, hanem lentebb metszik a nyeregvázcsövet, és utána csatlakoznak a felsőcsőbe, egy harmadik háromszöget kimetszve a kerékpárvázak klasszikus két háromszöges formájából. Így merevebb a kerékpár hátsó része, mely fokozott hajtáshatékonyságot, és irányíthatóságot eredményez.

A GT több versenyzőt is támogat, bmx verseny, freestyle bmx és hegyikerékpár csapata is van. Utóbbinak 1987 óta tagja Hans Rey, aki a Mountain Bike Hall of Fame tagjai közé is bekerült.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű GT Transeo 3.0 termékkel kapcsolatban: