Kellys Coach trekking

4 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
  • Modellév:
    2013
    (frissítve: 2013.02.)
  • Listaár: 124.000 Ft

HASONLÓ trekking TERMÉKEK



1-4 (4 vélemény)
Rendezés

captainm avatar
19 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, 3 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

- elég masszív ez a Kellys trekking, nem nyekereg sehol, jól össze van rakva és könnyű mindent beállítani rajta
- nagyon jó sebességet lehet vele elérni, rengeteg a fokozat, amik között gyorsan lehet váltani
- a fék kifogástalan, ami annak ellenére meglepő, hogy V fék-ről van szó, nem tárcsafékről, nagyobb lejtőknél 40 km/h-ról már nehezebben fogott meg, de bírta!
- városban és terepen is hazsnáltam, mindenhol jól teljesített a Coach
- a festés és a matricák zöme tartós, nem kell félteni a kavicsoktól
- rendkívül kényelmes ülés

Hátrány

- a pedál kuka, mindenképp fémre kell cserélni amint lehet, én 1990-ért vettem rá egy alap fém pedált
- a váltó nálam nem vált be, vagy széria hibás volt, vagy elhajlott, mert 1 hónap után ugrált, nem volt pontos, minden baja volt, többszöri beállítás ellenére is, lecseréltem egy Deore váltóra, azóta minden tökéletes :)
- az alap gumik nem valami tartósak, de csak komolyabb igénybevétel esetén, érdemes komolyabbra cserélni, ha valaki terepen is használni szeretné a Kellys Coach-ot
- az ülés mintája nagyon könnyen elkopik, de ez csak esztétikai hiba

Tapasztalat

Egy alap pár tízezer Ft-os MTB után váltottam erre, ég és föld a különbség :), nagyon megszerettem a Coach-ot ez alatt a 2.5 hónap alatt, amióta használom! A váltóval volt egyedül komolyabb bajom (csak ezért pontoztam le a teljesítményt), a gyári Shimano nem volt pontos, folyton ugrált, de nem az elejétől kezdve, gyanítom hibás volt a váltó, vagy elhajolhatott a terhelés alatt, most egy Deore van rajta, az tökéletesen teszi a dolgát és nem kerül sokba ahhoz képest, hogy mennyivel simábban és szebben vált!
A pedál 1 hétig bírta, utána kopott, tört, szép lassan használhatatlanná vált, így azt érdemes már a vásárláskor fém-re cserélni.

A kerékpár nagyon szépen beállítható, és igen kényelmes, aki városba szeretne egy olyan kerékpárt, amivel terepen is tud közlekedni, akkor a Kellys Coach egy jó választás lehet! Sajnos a hivatalos honlapon az ár sokakat elriaszthat, de sok helyen még lehet jó vételként kifogni egyet 90 körül.

Erre ajánlom

Városban aszfaltra, simább földutakra.

Ennyiért vettem
92000
22 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

streetkeros avatar
8 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, kevesebb mint 1 hónapig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Fék, váltók tökéeletesen működnek, teleszkóp vajpuha, minden útegyenetlenséget kimozog, gumik aszfalton jól futnak, vizes földúton kicsit csúsznak.

Hátrány

Gumik vizesen csúsznak, stucni nem állítható, mindenből a legalapabb felszerelést kapta a Kellys Coach.

Tapasztalat

Nem sok ideje van nálam a Coach, eddig nagyon tetszik, jól bevált, kényelmes, semmit nem kellett cserélni, kb. 200 km-rel vettem az első tulajdonostól, sok kiegészítővel.

Erre ajánlom

Trekking, eddzés, túrák, városba..

Mért tömeg
13000 g
Csatolt képek
Kellys Coach  2011 trekking
11 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

bota avatar
2 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
[ az olvasók 97%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

A bringa legnagyobb előnye a kényelme és a szépsége. Előző bringáimon minden túra végén regenerálódásra volt szükségem, nem nagyon akartam másnap használni. Itt erről szó sincs, alig várom mindig a legközelebbi indulást :) . Sajnos kenyérért elmenni nem ezzel a legjobb választás, kivétel nélkül mindenki megnézi, valószínűleg elég tolvajcsalogató. A 28-as kerekek a 14-34-es hátsó fogaskoszorúval elég nagy végsebességet tesznek lehetővé, és még pont megfelelő a komolyabb emelkedők megmászásához is. A széria (műanyag) pedált 20 km után SPD-re cseréltem, ezt másnak is ajánlom, mert hatalmas tartalékot lehet kihozni vele a bringából. A váz nagyon könnyű, ez is jól érezhető az emelkedőknél. A teleszkópot eddig még csak néhány alkalommal kapcsoltam be, jól teljesített, de nincs vele komolyabb tapasztalatom.

Hátrány

Szállításnál figyelembe kell venni, hogy hosszabb és magasabb is, mint egy klasszikus MTB. (kicsit sakkoznom kellett vele a kocsiban, persze ha nem a csomagtérben szállítod, semmi gond).

Nagyon koszolja magát, igazán jól pedig csak tisztán néz ki :) (na jó, ez nem igazi hátrány :) )

A fékekkel nem vagyok kibékülve, olyan a hangja, mintha poros felület poros felülettel érintkezne. Komoly fékezésnél persze nagyon jó a hatásfoka.

Tapasztalat

Hasonló kategóriás bicajom még nem volt, ezért főleg ismerősökével tudom összehasonlítani. Szerintem a használati értéke megegyezik a társaival ugyanezen kategóriából. Mégis - talán a kinézete miatt - mindenkiből különös, pozitív érzéseket csalogat elő már a látvány is, nem beszélve a használatról. Kell hozzá egy kis fetisizmus, de nagyon élvezhető vele a bringázás :) .

Erre ajánlom

A komoly terep nem ennek a bicajnak való, de a várostól kezdve az egyszerűbb földutakig mindenhol maximálisan megállja a helyét. Ha mondjuk 100 kg fölött vagy (hozzám hasonlóan), és nem első sorban az izomsúlyod miatt (hozzám hasonlóan :) ), de szeretnél sportosan bringázni mondjuk egy kis fogyás reményében (vagy csak szimplán élvezet reményében), akkor mindenképpen megfelelő választás lehet a Coach.

Ennyiért vettem
109900
37 olvasó 97%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

csordi14 avatar
1 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 94%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

A bicikli nagyon kényelmes pozíciót biztosít a városi/túrázós bringázáshoz, annak ellenére, hogy a kormánystucni nem állítható. A nagy kerekek és a gumi mintázata miatt nagyon gyorsan lehet vele haladni és ebben az állítható keménységű RST Neon teló jó társ illetve a bicikli is elég könnyű. A legnagyobb előnye a biciklinek talán a váz.

Gyönyörű a bicikli így egy komolyabb zár beszerzése mindenképp ajánlott.

 

Hátrány

- nem állítható olcsónak tűnő kormány/kormánystucni

- a kormánymarkolat lehetne kényelmesebb

- műanyag, csúszós pedálok

- fékek hatásfoka nem ideális (vszínű csak beállítás kérdése)

 

Erre ajánlom
A Coach az első komolyabb biciklim, így összehasonlítási alapom nem mérvadó. Főleg városban illetve túrázáshoz használom szinte minden nap. Eddig semmi problémám nem volt a géppel, ami igazán boszantott volna. Az látszik rajta, hogy nem durva/extrém terepre tervezték cserébe viszont tényleg nagyon kényelmes és élmény vele A-ból B-be jutni(gyorsan). Hosszútávon mindenképp érdemes a pedál illetve néhány kormányalkatrész cseréje és esetleg a menetes hátsó agy kazettásra cserélése (mondjuk idáig semmiféle hátrányt nem tapasztaltam emiatt). 
Ennyiért vettem
69900
36 olvasó 94%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-4 (4 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

váz (trekking):

Kellys Crosslite 6061


anyag:

6061 Alumínium


méretek:
  • 17"
  • 19"
  • 21"

 
színválaszték:
  • Fekete-sárga
  • Fekete-kék

villa (teló):

SR Suntour NEX, 63 mm rugóút, rugós


Meghajtás

hajtókar:
Shimano Tourney,

FC-M131, 48x38x28


lánc:
KMC Z7
fogaskoszorú:
Shimano Acera,

CS-HG31-8, 11-34t


középrész:

VP cartridge


első váltó:
Shimano Altus,

FD-M191


hátsó váltó:
Shimano Acera
 
fokozatok száma:

3x8


pedál:

VP NonSlip, alumínium


Kerék

felni:
Kellys Draft,

622x19, 32 lyukas


első agy:

Alumínium


hátsó agy:
Shimano Acera hátsó,

FH-RM30


külső gumi:

Kellys Softline

  • 700 x 38C

Irányítás

kormány:

Kalloy Uno


markolat:

Kellys Exbone 2Density


kormányszár:

Kalloy Uno


kormánycsapágy:

KLS Expert integrált


nyereg:

KLS CrossLine


nyeregcső:

Kalloy Uno


Fék

 
féktest:

Apse V-fék


 
fékváltó kar:
Shimano Altus/Acera
tömeg:

13.35 kg (19")


Kellys logó

Kellys márka bemutatás

„A Kelly's a szabadidő kihasználása. Minél kevesebb szabadidővel rendelkezel, annál jobban megfontolod, hogyan használd ki - minél örömteljesebben és minél aktívabban.”

A Kelly's, mint kerékpár és kiegészítők márkája 1994-től létezik és jelenleg a világ 29 országában van bejegyezve.

A kerékpárokat a Szlovák MAMA társaság gyártja, mely a New York-i Cycle Source Group tagja. Az Európa-szerte évente eladott 50.000 Kelly's kerékpár a Cycle Source Group gyártásának 10%-át képviseli.

A név mögött amerikai és szlovák know-how, tervezés, logisztika, műszaki fejlesztés, divat, és precizitás egyesítése áll. Széles skálában kínál szabadidő, sport és verseny kerékpárokat, melyek terepen és aszfaltúton egyaránt használhatóak.

A Kelly's kerékpárokra 2 év teljes körű és 3 év vázgarancia vonatkozik.

1-3 (3 kérdés)

Kérdések Statisztika
Merida 2014 Crossway 05-V vs. Kelly's Coach Helix 2013?
30 válasz
utolsó: 2014. máj.
Mit ajánlotok: Kellys Coach, Csepel Elite Acera, Magellan Corvus
12 válasz
utolsó: 2013. aug.
Merida Matts 10-V vagy Kellys Coach?
1 válasz
utolsó: 2012. ápr.
1-3 (3 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Kellys Coach termékkel kapcsolatban: