Elég masszív szerkezet, nagyon jók és könnyűk a gyári sárvédői.
Alu fékkarokkal és V-féktestekkel van szerelve.
A kerekei dupla falú felnisek és elég jól bírják a kiképzést. Nem megy beléjük 8-as egykönnyen.
A legnagyonn hátrány, hogy bitang nehéz a váz. Összeszerelve a bringa 15 kilónál is többet nyom (54-es váz). Úgyhogy elég jó kis edzés otthon a sufin-tuningolt szerelőállványra fel- és lerakni.
A markolatváltó szar, mármint jól működik, de kényelmetlen, hogy kevés fogást biztosít a kezeimnek, úgyhogy átépítettem bikaszarv kormányra.
A középcsapágyháznál a kitámasztónak nincs kialakítva rögzatő szerkezet, úgyhogy bivalyra meg kellett húznom a rögzítőcsavart, hogy a lenyitás mozdulatától ne másszon el.
Használtan vettem a cangát és az első tulaja nem igazán tartotta karban, úgyhogy sokat kellett fáradoznom, hogy kipofozzam. A kormányt is átépítettem.