Az alkatrészeket nem szeretném részletezni, én többek közt azért vettem meg nyugodt szívvel, mert a fékéről itt elég jó véleményeket írtak mások. Ez szerintem is jó, (persze tény, hogy a tárcsafékre vigyázni kell, úgyhogy aki dobálja, annak nem ajánlom).
Ami szerintem nagyon jól sikerült, és ez a többi KTM-re is vonatkozik, az a váz. Konkrétan a bovdenek elvezetésére gondolok. Az elég király, hogy sehol nem kell a vázhoz fogni, ezzel sérülést okozva a festésen.
Az első váltó működése nekem kicsit nehézkes. Bár az országúti fék-váltó rendszere után elég nehéz megszoknom.
A bringa talán egyetlen igazi gyenge pontja (és ezt a dealer is mondta) a pedál. Az tényleg nem egy minőségi darab, de azt nem nagy dolog kicserélni.
Eddig kb. 280km-t mentem vele, aszfalton és terepen is, nekem nagyon bevált! Az ár-érték aránnyal annyira nem vagyok tisztában, lehet, hogy használtan olcsóbban is kapni hasonló tudású gépet. Én nem voltam annyira türelmes, viszont nagyon megtetszett a KTM váz (végül is lányból vagyok, na!).
Az eredeti nyeregcső helyett én rugósat kértem bele a plussz kényelemért. Az is bevált.
Az árkon-bokron át kicsit túlzás, de mindenkinek ajánlom, aki szeret letévedni a "civilizált" utakról.
Ajánlom a "minőségi" magyar aszfalt utakra, földutakra, erdészeti utakra a Bükkben vagy bárhol!