2012 októberében vásároltam, kiegészítettem sárhányókkal, csomagtartóval, stb. Kiváló túrázásra aszfalton, murván, keményebb földúton. Nagyon jól lehet vele haladni aszfalton. A teleszkópot általában keményre állítva használom, nagyon rossz úton puhítom, meredek emelkedőkön kiiktatom. Tempós haladáshoz jó a váz geometriája. A tárcsafékek megbízhatóak, egész évben használom a bringát, nem csalódtam bennük. Igényes a bowdenek elvezetése a vázon. Kb. ötezer km-t tettem meg vele, mindig várom, hogy újra túrázhassak egyet. A karcsú ülés meglepően kényelmes. A hátsó váltó megfelelően teszi a dolgát. A vátókarok jól kezelhetők vastag kesztyűben is. A gumik jók a változatos terepviszonyokra. Szubjektív kérdés, de nekem nagyon tetszik (fehér-zöld változat), emiatt féltem a rossz tekintetektől. Összességében nagyon szeretem, minden nap munkába járásra, túrázásra (egyszeri kb. 80km), néha több napon elosztott családi túrákra használtam. Egyszer kipróbálom egy hosszabb túrán is, csak időt kérek rá valakitől. Bevásárlásra és egyéb városi ügyintézésre használom a régi kis montimat, nehogy megtetszen valakinek a KTM.
Vásárlást követően kicseréltem a pedálokat, mert néhány száz km után széttapostam őket (egyszerűen gagyi, a 15 éves montim műanyag pedálja még mindig bírja). Belsőt is cseréltem, nem szerettem a szelepeket az eredetin. Az első váltó kissé nehézkes, előre kell gondolkozni, ha használni szeretném. Sokszor használom zord terepen, ezért törődést igényel a hajtásrendszer. Kb. 1200km-ként nagyszerviz van, ekkor láncot is cserélek. A megtett utak során 3 lánc, 1 hátsó lánckerék sor, 1 hátsó fékbetétpár fogyott. Hátránya a szépsége, vannak színváltozatok, amelyek talán nem ennyire vonzóak.
Nagyon jó hosszabb túrákra változó terepen. A mély homokot és a nagy sarat nem szereti a vékony kerekek miatt (nem is erre találták ki).