KTM Life Track trekking

7 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.2]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
  • Modellév:
    2014
    (frissítve: 2014.04.)
  • Listaár: 175.000 Ft

HASONLÓ trekking TERMÉKEK




Hudson avatar
11 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 89%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

- Szép (nekem:)
- Ötletes a váz (bowdenek elvezetése)
- Elég masszív.
- Később lehet még alakítgatni

Hátrány

- A nyereg
- A pedál
- A teleszkóp

Tapasztalat

Én beleszerettem a vázba ezért vettem meg. Na meg, azért mert akár melyik boltba megfordultam, érdeklődni, hogy mért, ezt és miért ne mást-márkát válasszak mindenhol az volt a válasz," azért mert ez egy KTM"!:) Persze, csak ez nem magyarázza, hogy miért kerül többe, mint egy hasonló felszereltségű konkurens áru. Bevallom, ha nem lett volna, nagyon akciós nem ezt  veszem.

Sebaj, az elengedet árat így is rá költöttem. Avid váltókar; Avid SD Sl fékkar; Deore XT fékek; (piros Ritchey gumi). De ez sem volt elég, nem sokára a nyeregnek is mennie kelet, kényelmetlen volt (nekem). A pedál KB: hat hónapot bírt mielőtt széthullott. Ez piciókát meglepett, hiszen ez egy KTM:) , de nem vert a víz, hiszen még garis. A boltban „arany maszatok” voltak megkaptam a világ leggagyibb pedálját.  Már induláskor zörgött darált. Hozzá tették, a pedál különben sem garanciális tartozék. (?)   No Comment!
Mégis a legkedvesebb része a gépnek az első teló. Sár nehéz, nehezen mozdul az is Max 30 mm. Cserébe csak teljesen tehermentesen lehet lockkolni (ez nem vicc ez is KTM). Én kifejlesztettem egy technikát, egyik kézzel megrántod, felfelé a másikkal vakon forgatod a gombot, amíg sikerül. A legjobb ezt egy forgalmas úton csinálni.(ha biztosítom, tudná, átszámolná a díjszabásomat).
Minden más teszi a dolgát, probléma még nem volt velük. Én kicsit átalakítottam városi használatra, vékonyabb gumik, országúti sor, majd csípünk a kormányból is kicsit. Azért így már lehet vele haladni.
A többi alkatrész hibátlanul működik.
*Az ár/érték arány normál árral értendő (nem az enyémmel)

 

U.I. Eladva: Nem bánom annyira

Erre ajánlom

Valljuk be a Cross bicikli egy megalkuvás ennek tükrében kel nézni.
Inkább túrára, mint városra.
Azért gondold meg még egyszer!!

Ennyiért vettem
147000
Csatolt képek
KTM Life Track  2010 trekking
Szép
KTM Life Track  2010 trekking
KTM Life Track  2010 trekking
44 olvasó 89%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

váz (trekking):

Life Alloy T: 1245 Cross


anyag:

6061 Alumínium


méretek:
  • 46 cm
  • 51 cm
  • 56 cm
  • 60 cm

 
színválaszték:

Matt fekete-narancssárga


villa (teló):

Suntour SF14 NEX MLO 700C


Meghajtás

hajtókar:
Shimano Tourney,

M311 48-38-28/CG


első váltó:
Shimano Altus,

M190


hátsó váltó:
Shimano Deore,

M591


 
fokozatok száma:

3x8


pedál:

Wellgo C-127 MTB-Alloy


Kerék

felni:

Remerx Dragon L719 Disc 700C


első agy:

Shimano RM35-CL


hátsó agy:

Shimano RM35-C


külső gumi:
Schwalbe Tyrago,

37-622


Irányítás

kormány:

KTM Line HB-KT3 Lowrizer 25.4/620


kormányszár:

KTM Line AS-009 A-Head, 17°


kormánycsapágy:

Ritchey OE Logic Zero Drop-In


nyereg:

KTM VL-3257


nyeregcső:

KTM Line SP-620 350/27.2


Fék

tárcsafék:
Shimano BR-M375,

mechanikus tárcsafék


 
féktárcsa:
  • Shimano RT30 160 mm (első)
  • Shimano RT30 160 mm (hátsó)

 
fékváltó kar:
Shimano Altus,

ST-EF51 3/8


Kiegészítők

 
további kiegészítők:

KTM kitámasztó


tömeg:

13,8 kg


KTM logó

KTM márka bemutatás

A cég eredete egészen 1934-ig nyúlik vissza, ekkor alapított Hans Trunkenpolz Mattighofenben, Ausztriában. A KTM név 1953-tól ismert, Ernst Konkreif és Trunkenpolz az alapítók, valamint Mattighofen város nevének kezdőbetűjeiből. Kerékpárgyártással 1964 óta foglalkoznak.

1989-ig már 1.000.000 KTM kerékpár hagyja el a gyárat, 2004-re ez a szám 2.500.000-re nő. A márka első világbajnoki győzelmét Yader Zoli, olasz Cross-Country kerékpárversenyző szerzi 2005-ben. Ugyanebben az évben készül el a márka első full-karbon váza.

A kerékpárvázak porfestést kapnak, melyhez a KTM csakis vízoldékony, tehát környezetünkre káros oldószerektől mentes anyagokat használ. 2009-ben elkészül egy több mint 200.000 euróba kerülő teszt-berendezés, melyen 70 óra alatt a kerékpár teljes élettartama szimulálható. Ennek köszönhetően a KTM ellenőrizni tudja új modelljei tartósságát. Az alumínium vázakra 5 év, a karbon vázakra pedig 3 év garanciát vállal, ami bizonyítékul szolgál a kiváló minőségre.

A gyár körülbelül 150 különféle modellt kínál, mtb, országúti, cross, városi és trekking, valamint elektromos kerékpárokat is magába foglaló választékában, mely világszerte 30 országban elérhető.

1-2 (2 kérdés)

Kérdések Statisztika
KTM Chicago, KTM Life One , KTM Life Track - melyik lenne ideális?
29 válasz
utolsó: 2014. máj.
Merida Crossway TFS 100 - Mennyivel jobb a tárcsafékes változat?
4 válasz
utolsó: 2013. júl.
1-2 (2 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű KTM Life Track termékkel kapcsolatban: