- Szép (nekem:)
- Ötletes a váz (bowdenek elvezetése)
- Elég masszív.
- Később lehet még alakítgatni
- A nyereg
- A pedál
- A teleszkóp
Én beleszerettem a vázba ezért vettem meg. Na meg, azért mert akár melyik boltba megfordultam, érdeklődni, hogy mért, ezt és miért ne mást-márkát válasszak mindenhol az volt a válasz," azért mert ez egy KTM"!:) Persze, csak ez nem magyarázza, hogy miért kerül többe, mint egy hasonló felszereltségű konkurens áru. Bevallom, ha nem lett volna, nagyon akciós nem ezt veszem.
Sebaj, az elengedet árat így is rá költöttem. Avid váltókar; Avid SD Sl fékkar; Deore XT fékek; (piros Ritchey gumi). De ez sem volt elég, nem sokára a nyeregnek is mennie kelet, kényelmetlen volt (nekem). A pedál KB: hat hónapot bírt mielőtt széthullott. Ez piciókát meglepett, hiszen ez egy KTM:) , de nem vert a víz, hiszen még garis. A boltban „arany maszatok” voltak megkaptam a világ leggagyibb pedálját. Már induláskor zörgött darált. Hozzá tették, a pedál különben sem garanciális tartozék. (?) No Comment!
Mégis a legkedvesebb része a gépnek az első teló. Sár nehéz, nehezen mozdul az is Max 30 mm. Cserébe csak teljesen tehermentesen lehet lockkolni (ez nem vicc ez is KTM). Én kifejlesztettem egy technikát, egyik kézzel megrántod, felfelé a másikkal vakon forgatod a gombot, amíg sikerül. A legjobb ezt egy forgalmas úton csinálni.(ha biztosítom, tudná, átszámolná a díjszabásomat).
Minden más teszi a dolgát, probléma még nem volt velük. Én kicsit átalakítottam városi használatra, vékonyabb gumik, országúti sor, majd csípünk a kormányból is kicsit. Azért így már lehet vele haladni.
A többi alkatrész hibátlanul működik.
*Az ár/érték arány normál árral értendő (nem az enyémmel)
U.I. Eladva: Nem bánom annyira
Valljuk be a Cross bicikli egy megalkuvás ennek tükrében kel nézni.
Inkább túrára, mint városra.
Azért gondold meg még egyszer!!