KTM Life Track trekking

7 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.2]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
  • Modellév:
    2014
    (frissítve: 2014.04.)
  • Listaár: 175.000 Ft

Használt KTM Life Track eladó
100.000 Ft
új árához képest: -43%

HASONLÓ trekking TERMÉKEK



1-7 (7 vélemény)
Rendezés

Kextoo avatar
1 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
[ az olvasók 91%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2014, több mint 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Nem vagyok profi bringás, eddig ezzel kb 2000 km .-t tettem meg.
Amiért e mellett döntöttem, mert nagyon tetszett. Sokszor meg is nézik, motorosok még köszönnek is útközben.
Több bringát is kipróbáltam vétel előtt, ez az első olyan biciklim ami tökéletesen megfelelt méretügyileg nekem.
Hosszabb úton is kényelmes, egyszerre eddig 100 km. -t tekertem vele. A régi bicómmal 25km volt a maximum amit egyhuzamba bírtam, de már attól is zsibbadt minden alkatrészem, pedig azt 20 évvel ezelőtt vettem.

Amit eddig kicseréltem rajta: a pedál, és a gumik. A pedál tönkrement vettem egy spd.-t, gumik is elkoptak az első 1000 km után, ezért vettem  defekt tűrőket. ezekkel eddig kb 600.-at mentem, de nem látszik rajtuk semmi. 
Minden évben elviszem átnézetni szakihoz, eddig semmi komolyabb javítanivaló nem volt rajta.
Én nagyon elégedett vagyok vele, nem tervezek semmi cserét rajta, csak, ha vmi tönkremegy.
 

Hátrány

- a pedálok, egyértelmű! Most azt mondom, már a boltból se hoznám ki a gyáriakkal.

Erre ajánlom

- város, de könnyebb terep sem akadály neki.

Ennyiért vettem
170000
Csatolt képek
KTM Life Track  2014 trekking
KTM Life Track  2014 trekking
KTM Life Track  2014 trekking
22 olvasó 91%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

BakonyiB avatar
1 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2013, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Kezdem azzal, hogy mivel ez az első komoly kerékpárom 26 év után (16 évesen volt egy Csepelem :) ) természetesen nincs komoly összehasonlítási alapom, így elfogult is vagyok. Igaz a vásárlást 2-3 hét kutatómunka és sok boltlátogatás előzte meg. 500 km utáni tapasztalatok:

- Kinézet: gyönyörű, megnézik, igazi tolvajmágnes. Eddig a festés is bírja, ez még nem a 2014-es matt változat. Szerencsére a munkahelyen őrzött parkoló van.

- Fék: a 2013-as modell még hagyományos v-fékes, de eddig amikor kellett (2-3 nehezebb helyzet) megállt rendesen. Több kereskedő is azt mondta, hogy a mechanikus tárcsafék felejtős.

- Váltók: szépen, zaj nélkül működnek (hátul Deore), az emelkedőkön is jól szuperálnak.

- Ülés: nekem az első hosszú menet után ráállt a hátsóm, kényelmes. Felnik, gumi: masszívak. Pedig murván és földúton (na meg pesti utakon) is megyek.

Hátrány

Már a kereskedésben mondták, hogy a pedál (műanyag-alu vegyes) rossz konstrukció, de eddig azzal sincs gond.

Amúgy eddig: +++

Erre ajánlom

Munkába járás, túrázás. Nem gond a földút és a murva sem.

Ennyiért vettem
165.000 két KTM lámpa az árban
Csatolt képek
KTM Life Track  2013 trekking
naplementében
29 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Miki40 avatar
3 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Teljesen elégedett vagyok a hosszas teszt olvasgatások , beszélgetések után választott Life Trackkel. Ár- érték arányban jobb el sem képzelhetõ ( persze rendkívül jó áron vásároltam:-)).A nemtúl szerény 130 kg. súlyommal könnyedén megbírkózik, váltója, teleszkópja, hajtása eddig 600 km megtétele mellett kifogástalanul teljesít. Ezidáig abszolút megbízható, nem találtam bednne hibát, de jövõre kicsit drágább KTM-re váltanék.:-)

 

 

Hátrány

Jelenleg még nem tapasztaltam.

Erre ajánlom

Városi közlekedés aszfalt úton, valamint könnyū terepen, jómagam Balaton körül használom, kifogástalan.

 

Csatolt képek
KTM Life Track  2012 trekking
21 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

BenyA1987 avatar
6 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
[ az olvasók 96%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2013, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

A KTM Life Track nagyon szép, jól egyben van az egész

A fék bikául fog még úgy is hogy 130kgot kell megfognia

A váltó pontosan és gyorsan vált annak ellenére hogy nem veszem el a nyomatékot váltásnál,

A hajtás is jó de a pedált egy hét után cserélnem kellett mivel a 130 kilómmal nem birkózott meg a müanyag.

A teleszkópját meg imádom, hogy kikapcsolható. Engem az sem zavar hogy csak tehermentesen lehet kapcsolgatni. Még nem voltam olyan helyzetben hogy menet közben kelljen kapcsolgatni... Városban kikapcsolt állapotban hajtom, erdősebb részen bekapcsolom és olyan simán suhanok át vele az erdőn hogy csak nah.

A fordulokkal nincs baj, simán és gyorsan lehet tekerni. Felfelé meg szinte magától gurul :D (nah jó nem, de nem megerőltető vele a felfelé sem)

Szerintem eléggé megbizható és stabil a bringa, szép a design és hasznos a kikapcsolható teleszkóp.

Hátrány

Csak a pedállal volt problámám, amióta kicseréltem egy erősebbre semmi gondom a bringával.

 

Tapasztalat

Egy cheyenne bronco bringát cseréltem le erre a Life Track-re és meg kell mondjam a munkába járásra és pici turázgatásra ez sokkal de sokkal jobb.

Erre ajánlom

Városi közlekedésre, kirándulgatásra, munkába járásra.

Ennyiért vettem
159000
Mért tömeg
13400 g
Csatolt képek
KTM Life Track  2013 trekking
23 olvasó 96%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Hudson avatar
11 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 88%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

- Szép (nekem:)
- Ötletes a váz (bowdenek elvezetése)
- Elég masszív.
- Később lehet még alakítgatni

Hátrány

- A nyereg
- A pedál
- A teleszkóp

Tapasztalat

Én beleszerettem a vázba ezért vettem meg. Na meg, azért mert akár melyik boltba megfordultam, érdeklődni, hogy mért, ezt és miért ne mást-márkát válasszak mindenhol az volt a válasz," azért mert ez egy KTM"!:) Persze, csak ez nem magyarázza, hogy miért kerül többe, mint egy hasonló felszereltségű konkurens áru. Bevallom, ha nem lett volna, nagyon akciós nem ezt  veszem.

Sebaj, az elengedet árat így is rá költöttem. Avid váltókar; Avid SD Sl fékkar; Deore XT fékek; (piros Ritchey gumi). De ez sem volt elég, nem sokára a nyeregnek is mennie kelet, kényelmetlen volt (nekem). A pedál KB: hat hónapot bírt mielőtt széthullott. Ez piciókát meglepett, hiszen ez egy KTM:) , de nem vert a víz, hiszen még garis. A boltban „arany maszatok” voltak megkaptam a világ leggagyibb pedálját.  Már induláskor zörgött darált. Hozzá tették, a pedál különben sem garanciális tartozék. (?)   No Comment!
Mégis a legkedvesebb része a gépnek az első teló. Sár nehéz, nehezen mozdul az is Max 30 mm. Cserébe csak teljesen tehermentesen lehet lockkolni (ez nem vicc ez is KTM). Én kifejlesztettem egy technikát, egyik kézzel megrántod, felfelé a másikkal vakon forgatod a gombot, amíg sikerül. A legjobb ezt egy forgalmas úton csinálni.(ha biztosítom, tudná, átszámolná a díjszabásomat).
Minden más teszi a dolgát, probléma még nem volt velük. Én kicsit átalakítottam városi használatra, vékonyabb gumik, országúti sor, majd csípünk a kormányból is kicsit. Azért így már lehet vele haladni.
A többi alkatrész hibátlanul működik.
*Az ár/érték arány normál árral értendő (nem az enyémmel)

 

U.I. Eladva: Nem bánom annyira

Erre ajánlom

Valljuk be a Cross bicikli egy megalkuvás ennek tükrében kel nézni.
Inkább túrára, mint városra.
Azért gondold meg még egyszer!!

Ennyiért vettem
147000
Csatolt képek
KTM Life Track  2010 trekking
Szép
KTM Life Track  2010 trekking
KTM Life Track  2010 trekking
43 olvasó 88%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Bigtimi avatar
1 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
[ az olvasók 85%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, több mint 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

-tartós váz

-jó összeszerelés

-minden terepen jó tempó

-kényelmes

-megfelelő fékhatás

Hátrány

-nehéz

-viszonylag gyenge váltók

 

Tapasztalat

  Mindenhol elmegy, nem küszködve, nem lassan. Kivéve mélyhomok, amiben semmi sem megy, illetve az extrém hegyi terepre nem érdemes menni vele. ezenkívül nincs jobb "öszvér".

 

Erre ajánlom

Gyakorlatilag versenyzésen kívül bármit lehet vele csinálni, amihez kerékpár kell. A boltba is elvisz, de nem akadály egy hosszú túra sem.

Ennyiért vettem
125000
Mért tömeg
14400 g
Csatolt képek
KTM Life Track  2007 trekking
13 olvasó 85%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ettore avatar
2 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 90%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

 Egy viszonylag egyszerű szereltségű kerékpárról van szó, aminek SHI Alivio váltója, és nem besorolt SHI V fékjei vannak! Ettől függetlenül rendkívül tartósak, és jól teljesítenek, még esőben is.

2005-ben vásároltam, kb. 11000 km van benne, de még csak a kötelező dolgokat cseréltem rajta: lánc, hátsó fogaskeréksor, fékbetét...   (Még 8-casom sem volt...)

Rendkívül megbízható, és kényelmes a váz, és minden egyéb részegység!

A kategóriából adódóan sokat használtam országúton, de nem válok meg tőle, mert a régen várt Speci Tarmac mellett, megtartom terepre. Az áttételek és nagy kerekei révén tartottam a tempót a jóval könyebb országútisokkal. Könyebb terepen viszont a Montisok sem ellenfelek.

 Hegyre fel aszfalton is jól dolgozik, de itt kevés a technika, mert gyakran ugrál a megeröltetéstől a fokozatok között. A merev alu váz miatt lefelé kikészül a csukló.

  Igazi öszvérként, mindenhol jó vele menni, és csak ajánlani tudom a márkát, és ha valaki nem akar vagyonokat költeni kerékpárra, vagy több gépet fenntartani, akkor is jó választás.

Hátrány

A teleszkópja túl puha, és nem is lehet rajta segíteni. (Ez jól jön durva terepen, de máshol hátrány.)

 A tömege nagy.  Minden kötelező szerelvénnyel 14,7 kg-ot mértem, amit nem könnyű megmozgatni, így a gyorsulni nem nagyon lehet vele, de 35-40 km/h-s tempót lehet vele tartani.

Tapasztalat

 Egy kb. 5-szörös értékű országútit is gyűrök, ami más világ, és jobban megy, de ha árértékről van szó, akkor a trekking a nyerő!

Erre ajánlom

Bárhová el lehet vele jutni, és megbízható társ hosszútávon is.

Versenyre alkalmatlan.

Ennyiért vettem
120000
Mért tömeg
14700 g
Csatolt képek
KTM Life Track  2005 trekking
Polír Alu Life Track
KTM Life Track  2005 trekking
Szemből az öreg harcos!
20 olvasó 90%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-7 (7 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

váz (trekking):

Life Alloy T: 1245 Cross


anyag:

6061 Alumínium


méretek:
  • 46 cm
  • 51 cm
  • 56 cm
  • 60 cm

 
színválaszték:

Matt fekete-narancssárga


villa (teló):

Suntour SF14 NEX MLO 700C


Meghajtás

hajtókar:
Shimano Tourney,

M311 48-38-28/CG


első váltó:
Shimano Altus,

M190


hátsó váltó:
Shimano Deore,

M591


 
fokozatok száma:

3x8


pedál:

Wellgo C-127 MTB-Alloy


Kerék

felni:

Remerx Dragon L719 Disc 700C


első agy:

Shimano RM35-CL


hátsó agy:

Shimano RM35-C


külső gumi:
Schwalbe Tyrago,

37-622


Irányítás

kormány:

KTM Line HB-KT3 Lowrizer 25.4/620


kormányszár:

KTM Line AS-009 A-Head, 17°


kormánycsapágy:

Ritchey OE Logic Zero Drop-In


nyereg:

KTM VL-3257


nyeregcső:

KTM Line SP-620 350/27.2


Fék

tárcsafék:
Shimano BR-M375,

mechanikus tárcsafék


 
féktárcsa:
  • Shimano RT30 160 mm (első)
  • Shimano RT30 160 mm (hátsó)

 
fékváltó kar:
Shimano Altus,

ST-EF51 3/8


Kiegészítők

 
további kiegészítők:

KTM kitámasztó


tömeg:

13,8 kg


KTM logó

KTM márka bemutatás

A cég eredete egészen 1934-ig nyúlik vissza, ekkor alapított Hans Trunkenpolz Mattighofenben, Ausztriában. A KTM név 1953-tól ismert, Ernst Konkreif és Trunkenpolz az alapítók, valamint Mattighofen város nevének kezdőbetűjeiből. Kerékpárgyártással 1964 óta foglalkoznak.

1989-ig már 1.000.000 KTM kerékpár hagyja el a gyárat, 2004-re ez a szám 2.500.000-re nő. A márka első világbajnoki győzelmét Yader Zoli, olasz Cross-Country kerékpárversenyző szerzi 2005-ben. Ugyanebben az évben készül el a márka első full-karbon váza.

A kerékpárvázak porfestést kapnak, melyhez a KTM csakis vízoldékony, tehát környezetünkre káros oldószerektől mentes anyagokat használ. 2009-ben elkészül egy több mint 200.000 euróba kerülő teszt-berendezés, melyen 70 óra alatt a kerékpár teljes élettartama szimulálható. Ennek köszönhetően a KTM ellenőrizni tudja új modelljei tartósságát. Az alumínium vázakra 5 év, a karbon vázakra pedig 3 év garanciát vállal, ami bizonyítékul szolgál a kiváló minőségre.

A gyár körülbelül 150 különféle modellt kínál, mtb, országúti, cross, városi és trekking, valamint elektromos kerékpárokat is magába foglaló választékában, mely világszerte 30 országban elérhető.

1-2 (2 kérdés)

Kérdések Statisztika
KTM Chicago, KTM Life One , KTM Life Track - melyik lenne ideális?
29 válasz
utolsó: 2014. máj.
Merida Crossway TFS 100 - Mennyivel jobb a tárcsafékes változat?
4 válasz
utolsó: 2013. júl.
1-2 (2 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű KTM Life Track termékkel kapcsolatban: