- könnyű (előző biciklim 20 kilójához képest)
- gyönyörű színű és geometriájú váz
- kényelmes, ha beállítod
- egész jó fékek
- ár/érték arány magasan a legjobb ebben az árban a Crossway 10-V
- teleszkópon a rugózást nem lehet kikapcsolni, és egyáltalán nem állítható
- középcsapágy gagyi, 50km után már kattogott minden tekerésnél, amúgy is hangos
- sárvédőt rakhattak volna rá (2000Ft kb.)
- rövid tengelytáv (szubjektív)
100k alatt kerestem trekkinget, és az alkatrészeket nézegetve a Crossway 10-V-re esett a választásom. Árkategóriájában általában Tourney váltóval és marokváltó "karokkal" szerelt modellek vannak, ezen nem a legolcsóbb shift-triggerek és legalább Altus váltó található.
190-es magasságomhoz az 52-es vázcső méret kényelmes, és sikerült úgy beállítani a kormányt/ülést, hogy jó magasan ülök, könnyen lehet kanyarodni, a magas csapágyház miatt pedig nem ér le könnyen a pedál, ami a 2011-esen már fémből van.
A teleszkóp jó is, meg nem is. A gyárilag írt 50mm-t kirugózza, sajnos elég gyakran, emiatt nem lehet hatékonyan tempósan tekerni, minden pedálfordulatra berugózik, és kikapcsolhatatlan. De legalább van, szépen csillapít. Még gyakorlatilag új, de már kattog a középcsapágy, ráadásul négyszögtengelyes, amit nagyon jó lenne elfelejteni 2011-ben.
Ennyi pénzt megért, remélem sokáig bírja, az első pedig, amit cserélni fogok, az a középcsapágy és a hajtókar.
Normális tekerésre, akár erdőben, szolídabb terepen, és persze aszfalton, de száguldozni nem lehet vele, csak ha tekersz, mint a barom.