- Kiváló geometria, a súlypont jó helyen van.
- Nem markolatváltós - ez nálam előny.
- Viszonylag kis fordulókör.
- A gyári gumikkal 5.5 bar nyomáson szinte már száguldozni lehet!
- A gyári külső elég ellenálló. 4 év alatt 4 defektem volt, de a külső mentségére legyen szólva, hogy ez mind királydinnye termése okozta, az pedig elég masszív.
- Nem kirívó a desigja (antracit-fehér), de mégis esztétikus a szemnek - nem tolvajmágnes!
- Nyikorog az első villa - egy olajozás lehet segítene.
- A műanyag pedál az első esésemkor eltörött, ezért fémre cseréltem.
- Ha kis szögben haladok el párhuzamosan húzódó aknafedél szélén, vagy mennék fel kis szögben alacsony (1-2 cm) padkára, a kerékpár kereke megvezetődik, és az arcommal ellenőrizhetem az aszfaltkeménységet... vizes úton ez a hatás hatványozódik, fém csatornafedélen haladva kanyarban gyökkettővel merek menni! Ugyancsak instabil az úttartás kavicsozott, murvás úton. A probléma az első km óta fenn áll (nyilván az idő előrehaladtával fokozódik). A gyári külsőben van már 5000 km, megérett a cserére.
- A nyereg 30+ km után már kényelmetlen - 100+ km felett ez már fájdalmassá fokozódik. 4 év után megérett a cserére.
Tökéletes női táska nem létezik, de tökéletes crossway kerékpár majdnem! :) Mivel városban munkába járásra, bevásárlásra, illetve 100+ km túrákra használom, elég multifunkcionális. Felkerült rá sárvédő, illetve egy hátsó csomagtartó is.
Amit rögtön cserélni kellett:
- műanyag pedál fémre
4 év nyúzás után megérett a cserére:
- nyereg
- markolat
- gyári külsők
A fentiekben felsorolt cserék után és folyamatos szervizeléssel egy 100%-os vasparipa. Amíg nem törik ketté a váz, addig fogom hajtani (ehhez erősen gyanús, hogy több életet kell leélnem)
- Városi tekerésre, ahol néha útba jön 1-1 Római part (földút), de a kavicsos, murvás szakaszokat ildomos kerülni. Ha mégsem tudod kikerülni, vagy vizes a pálya, mindenképp légy ezzel a vasparipával megfontoltabb.
- Hosszabb kerékpártúrára (100+), de a nyeregcserét érdemes megfontolni.