- Merev váz, hiba nélküli egyenes futás (nem bizonytalan, ha elengedett kormánnyal felegyenesedve tekersz)
- A fékek jól adagolhatóak
- Kényelmes hosszú távon, vagy enyhébb terepen is, a lengéscsillapító teszi a dolgát
- Megnyerő külső
- A tárcsafék a bejáratás végéig gyenge (már ha ez egyáltalán hátrány).
- A nyeregcső "rugózik", de ez ne legyen előny vásárláskor - nem ér semmit, csak egy újabb hibafaktor.
ui1: Az első tárcsa 50 km után elkezdett rendesen harapni.
ui2: 2000 km (enyhe tereptúrák, hosszabb aszfalt kirándulások, és főként városi mindennapos)) után még mindig semmi negatív, közben egy kötelező szervíz (semmi problémát nem találtak)...
ui3: A 2014-es szezont végül közel 2800 km-el zártam, javarészt városban, de volt hosszabb túra több is, valamint bejártuk együtt a budai dombságot és a Pilist. Semmi új problémát nem tudok írni. - Várjuk a 2015-ös tavaszt...
ui4: 3500 km-nél hátsó fogaszkoszorú két tányérja (városi használatban leginkább használt) hegyesre kopott, és ugrott a lánc - Koszorú+Lánc csere kb 8000Ft.
Mindennapos használat, túra, kirándulás egyszerűbb terepen...