Gyönyörű.
Masszív, teljesen remekül összerakott gép.
Remek geometria.
Kényelmes minden szempontból.
Pontos váltás, hangtalan hajtás.
Jó fékhatás, nem is ciceg.
Drága.
Nem mértem, de nehezebbnek tűnik a Kellysemhez képest.
Talán kicsit lassabban gördül.
Nekem nem jön be az egyoldalas SPD.
Nyikorgós fék.
Tesóm bicaja ez az Orbea, bár eddig csak én használtam. Jó pár túrán túl vagyok vele, hegyen is, síkon is.
Élmény vele tekerni. Hangtalanul suhan, az ember úgy ül rajta, mintha oda teremtették volna. A markolat zseniális, az ülés betétes nadrág nélkül is kényelmes 50-60 km után is, a kormány jó széles. Városban a szarvakkal enyhén "buszjellege" van. A trekkinghajtóművel - ami érezhetően merevebb egy Aliviónál - halad is szépen. Bár kicsit talán kevébé gördül jól a gumi, ellenben remekül tapad. Nem véletlenül ami síkon előny, hegyen hátrány, ott az MTB hajtóművel nekem szimpatikusabb tekerni, hiába van ezen 36-os legnagyobb tányér hátul.
A jól bevált teleszkóp hozza a megfelelő teljesítményt.
Számomra főleg városban zavaró az egyoldalas SDP, mert hiába jön bele az ember a forgatásba, akkor is keresni kell.
A fékek teszik a dolgukat, még a János-hegyről lefelé sem sikerült megtréfálniuk, ellenben nyikorognak.
A váltás pontos, a váltókar remek, bár szerintem egy 300 ezer forintos listaárú bringára jobb hátsó váltó dukálna.
Nem mértem meg, de felvittem az Erzsébet-kilátóba, és érzésre kicsit nehéznek tűnt a Kellysem után, ránézésre is masszívabb bringa.
Hobbikerékpározásra. Sokkal inkább túrázásra, mint városba, akár nagyobb súlyú bringások számára. Elsősorban sík terepre, de azért megállja a helyét hegyen is. Akinek nagyon számít a küllem, a minőségi váz, a kiegészítők, a százéves név, és ezekért hajlandó sokat fizetni.