Orbea Sport H20 trekking

1 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4]
  • Modellév: 2013 (frissítve: 2013.08.)
  • Listaár: 306.000 Ft

HASONLÓ trekking TERMÉKEK



1-1 (1 vélemény)
Rendezés

perelli avatar
16 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 82%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2013, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Gyönyörű.

Masszív, teljesen remekül összerakott gép.

Remek geometria.

Kényelmes minden szempontból.

Pontos váltás, hangtalan hajtás.

Jó fékhatás, nem is ciceg.

 

Hátrány

Drága.

Nem mértem, de nehezebbnek tűnik a Kellysemhez képest.

Talán kicsit lassabban gördül.

Nekem nem jön be az egyoldalas SPD.

Nyikorgós fék.

Tapasztalat

Tesóm bicaja ez az Orbea, bár eddig csak én használtam. Jó pár túrán túl vagyok vele, hegyen is, síkon is.

Élmény vele tekerni. Hangtalanul suhan, az ember úgy ül rajta, mintha oda teremtették volna. A markolat zseniális, az ülés betétes nadrág nélkül is kényelmes 50-60 km után is, a kormány jó széles. Városban a szarvakkal enyhén "buszjellege" van. A trekkinghajtóművel - ami érezhetően merevebb egy Aliviónál - halad is szépen. Bár kicsit talán kevébé gördül jól a gumi, ellenben remekül tapad. Nem véletlenül ami síkon előny, hegyen hátrány, ott az MTB hajtóművel nekem szimpatikusabb tekerni, hiába van ezen 36-os legnagyobb tányér hátul.

A jól bevált teleszkóp hozza a megfelelő teljesítményt.
Számomra főleg városban zavaró az egyoldalas SDP, mert hiába jön bele az ember a forgatásba, akkor is keresni kell.
A fékek teszik a dolgukat, még a János-hegyről lefelé sem sikerült megtréfálniuk, ellenben nyikorognak.
A váltás pontos, a váltókar remek, bár szerintem egy 300 ezer forintos listaárú bringára jobb hátsó váltó dukálna.

Nem mértem meg, de felvittem az Erzsébet-kilátóba, és érzésre kicsit nehéznek tűnt a Kellysem után, ránézésre is masszívabb bringa.

Erre ajánlom

Hobbikerékpározásra. Sokkal inkább túrázásra, mint városba, akár nagyobb súlyú bringások számára. Elsősorban sík terepre, de azért megállja a helyét hegyen is. Akinek nagyon számít a küllem, a minőségi váz, a kiegészítők, a százéves név, és ezekért hajlandó sokat fizetni.

Ennyiért vettem
254000
11 olvasó 82%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-1 (1 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

váz (trekking):

Orbea T-ravel


méretek:
  • 17
  • 20.5
  • 22
  • 23.5

 
színválaszték:

szürke


villa (teló):

Suntour NXC D LO


Meghajtás

hajtókar:

Shimano FC-T51 26x36x48


fogaskoszorú:

Shimano HG6 11-36 10s


hátsó váltó:
Shimano Deore
pedál:

VP-X93


Kerék

külső gumi:

Vittoria Rand Trail 700x38


 
komplett kerék:

Orbea Disc 28


Irányítás

kormány:

Orbea Raised Alu


kormányszár:

Orbea állítható


kormánycsapágy:

félintegrált


nyereg:
Selle Bassano Virtual Hybrid,

Selle Royal Respiro


nyeregcső:

Orbea Oci


Fék

tárcsafék:
Formula RX
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Orbea Sport H20 termékkel kapcsolatban: