- Szép
- Amire én használom, arra tökéletes: városi közlekedés, néha kisebb túrák szinte mindig aszfalton
- Sebesség. Teljesen sík úton 51,8-at mentem vele, de lehet menne több is. Hobbi bringásként szerintem ez nem rossz.
- Nagyon jól megy, jól kezelhető (ehhez persze fontos időnként ellenőrizni a beállításokat, és érdemes foglalkozni az optimális üléspozíció-beállítással is, megéri)
- A fékhatás
- Mint minden bringánál a pedálok itt is gyorsan recsegni kezdenek. Le fogom cserélni egy multi pedálra
- A gumi markolat elmozdult, ha nagyon erősen kapaszkodtam. Ezt már lecseréltem egy Gepidára.
- A gumi a szokásos terep és aszfalt keverék volt gyárilag, ami nem tetszett annyira. Nem feltétlenül hátrány, mert aki terepen is használja annak jól jöhet. Nekem viszont a hosszabb tekeréseknél inkább nyűg volt, mert hangos, és aszfalton nem túl kényelmes.
- A teleszkóp a szokásos trekking teló. Ezt is cserélem majd idővel, bár nem nagyon prioritás, mert a teleszkóp így sincs kihasználva. Talán merev villával is meglennék, bár a kisebb kátyúkhoz Pesten jól jön majd egy alap Rock Shox.
- A fehér szín miatt a használat (karcok, olajfolt) látszik rajta
Első bringám. Nem is nagyon szeretnék váltani másikra. Nagyon meg vagyok elégedve vele. Lehet fejleszteni. A pedál, gumi és markolat cserével hibátlan a bicó. Voltam vele 122 kilométeres távon is, és azt is nagyon jól bírta. Terepen nem használtam csak nagyon enyhe földúton vagy parkban, de a teleszkóp és a sok fokozat miatt elmegy. Időnként nem szabad sajnálni az időt vagy a pénzt a beállításokra és a karbantartásra és azt nagyon meghálálja.
Munkába járáshoz, néha túrázáshoz (20-40, akár 120 km is) ettől a kategóriától nincs jobb választás. A kategórián belül ültem már pár konkurens bringán, de egyik sem győzött meg. A full Alivio (kivéve hátsó váltó mert az Deore) felszereltség kiegészülve a hidraulikus tárcsafékkel nagyon jól dolgozik. Nem bántam meg hogy megvettem.