-könnyű hajtás,jól gurul a 28-as kerekekkel
-jó egyenesfutás
-könnyű ez a Schwinn-Csepel városi bringa
-képeken csúnya,de élőben nagyon jól néz ki(az enyém fekete színű)
-a ballonos gumik és az első teló miatt gyengébb minőségű úton is megfelel
-Kényelmes,nagyon jó vele bicajozni (szerintem)
-kulacstartónak nincs kialakítva a vázon csavaros rögzítési lehetőség
2013.07.12-én balatoni túrához vettem ezt a Schwinn-Csepel bringát,amihez jó társnak bizonyult.A meredek emelkedőket
nem szereti,dehát a 3 sebességes agyváltótól ezt nem is lehet elvárni.
Vízszintes úton a középső fokozat 20-25 km/órához megfelelő.
A gyári belső gumik minősége rossz. Az első napokban varrás mentén repedt
mindkettő.
A hátsó kerékanya alatt nem volt gyári alátét,ezt pótoltam,mert másképp a szerelésnél
az anya erősen koptatja az alu vázat.
2013.10.26. 1000 km.- a fent említett problémákon kívül más gond nem adódott.
2014.02.10 (1250 km) -gumikba defektgátló zselét töltöttem.
07.24.(1930 km)-hátsó kerékben van egy kis nyolcas,a küllők túl lazák.(javítva)
11.03. 3000 km.-egyben van,csapágyak nem lógnak,nincs probléma
2015.04.13. 3510 km-lánc csere
06.11. 4000 km
09.28.6000 km A gyári nyeregcsövet és nyeregbilincset hagyományosra cseréltem,
mert állandóan recsegett,rossz konstrukció volt.
2016.02.19. 6190km Az agydinamó elkezdett lötyögni és fura hangokat adni.Elvittem szerelőhöz de nem tudta megjavítani,így egy új ipari csapágyas első kerék került a helyére,ez egy kicsit jobban gurul,a világítást pedig elemlámpákkal pótoltam.Ez van.
2016.08.27 7860 km lánccsere
Túrázásra és fitnesszre
Városi közlekedésre