- A-G-Y-V-Á-L-T-Ó (Shimano nexus inter-7)
- shimano agydinamó
- könnyű súly
- megfizethető ár
- csendesen suhan
- elől-hátul lámpa, műanyag sárvédő, csomagtartó tartozék
- nehéz beszerezni (mondjuk ez nem a bicikli hibája)
- vannak elnagyolt részletek (pl kábelelvezetés)
- kontrás fék
- kulacstartónak nincs furat a vázon
Szerettem volna egy minél gondozás-mentesebb biciklit városi közlekedésre, lehetőleg 150.000 forintig. Meghatározó volt, hogy legyen legalább 7 sebességes agyváltós. Több modellt megnéztem, de vagy nagyon drága volt, vagy csak 3 sebességes váltóval szerelték. Végül a Csepel Spring mellett döntöttem, de nem volt egyszerű a beszerzése, mert bár minden webshopban kínálgatják és akciózzák, de senkinek sincs raktáron. Sok boltot felhívtam, de csak egy volt, aki azt mondta, hogy a Csepel központi raktárban még van egy darab 2012-es modell, zöld-fekete, 3 sebességes váltóval, de ha szeretném átszerelteti nekem 7 sebességesre. így lett végül biciklim, amit most nagyon szeretek. Egyelőre sok tapasztalatom nincs vele, mert még új, de élvezet lesz vele bringázni. Szerintem nagyon szép bicikli, fiatalos, kicsit sem nagypapás. Ajánlom mindenkinek, akinek elege van a láncváltó folyamatos tisztogatásából és beállításából.
Kb 650km és 3 év után cseréltem a nyeregcsövet egy BBB BSP-20 SkyScraper nyeregcsőre [fekete, 27.2 mm, 400 mm]. A gyári valami iszonyú bután egy félkör profilú acéldarabbal, annak is a gömbölyű felével szorított rá a nyereg pálcáira. A kicsi felfekvő felület miatt folyton kilazult, illetve a sok megtépés miatt már elnyíródott az imbusz rögzítőcsavar is. Cseréltem a gyári Selle Royal Travel nyerget egy Selle Royal Respiro Soft Moderate nyeregre. Ezzel lényegesen kényelmesebb. Kellett állítani a láncfeszességen, de más dráma nem volt.
- városi közlekedés
- munkába / boltba járáshoz (csomagtartó van hozzá hátul)
- túrázásokhoz / kirándulásokhoz
- azoknak is ajánlom, akik nem tekernek minden nap, illetve aki nem akar sokat vesződni a karbantartással