Csepel Spring városi/cruiser/fitnesz

2 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
  • Modellév:
    2016
    (frissítve: 2016.03.)
  • Listaár: 109.400 Ft - 152.800 Ft

HASONLÓ városi/cruiser/fitnesz TERMÉKEK



1-2 (2 vélemény)
Rendezés

Csontdaráló avatar
3 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
[ az olvasók 97%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, több mint 1 évig, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
  • A-G-Y-V-Á-L-T-Ó (Shimano nexus inter-7)
  • shimano agydinamó
  • könnyű súly
  • megfizethető ár
  • csendesen suhan
  • elől-hátul lámpa, műanyag sárvédő, csomagtartó tartozék
Hátrány
  • nehéz beszerezni (mondjuk ez nem a bicikli hibája)
  • vannak elnagyolt részletek (pl kábelelvezetés)
  • kontrás fék
  • kulacstartónak nincs furat a vázon
Tapasztalat

Szerettem volna egy minél gondozás-mentesebb biciklit városi közlekedésre, lehetőleg 150.000 forintig. Meghatározó volt, hogy legyen legalább 7 sebességes agyváltós. Több modellt megnéztem, de vagy nagyon drága volt, vagy csak 3 sebességes váltóval szerelték. Végül a Csepel Spring mellett döntöttem, de nem volt egyszerű a beszerzése, mert bár minden webshopban kínálgatják és akciózzák, de senkinek sincs raktáron. Sok boltot felhívtam, de csak egy volt, aki azt mondta, hogy a Csepel központi raktárban még van egy darab 2012-es modell,  zöld-fekete, 3 sebességes váltóval, de ha szeretném átszerelteti nekem 7 sebességesre. így lett végül biciklim, amit most nagyon szeretek. Egyelőre sok tapasztalatom nincs vele, mert még új, de élvezet lesz vele bringázni. Szerintem nagyon szép bicikli, fiatalos, kicsit sem nagypapás. Ajánlom mindenkinek, akinek elege van a láncváltó folyamatos tisztogatásából és beállításából.

 

Kb 650km és 3 év után cseréltem a nyeregcsövet egy BBB BSP-20 SkyScraper nyeregcsőre [fekete, 27.2 mm, 400 mm]. A gyári valami iszonyú bután egy félkör profilú acéldarabbal, annak is a gömbölyű felével szorított rá a nyereg pálcáira. A kicsi felfekvő felület miatt folyton kilazult, illetve a sok megtépés miatt már elnyíródott az imbusz rögzítőcsavar is. Cseréltem a gyári Selle Royal Travel nyerget egy Selle Royal Respiro Soft Moderate nyeregre. Ezzel lényegesen kényelmesebb. Kellett állítani a láncfeszességen, de más dráma nem volt.

Erre ajánlom
  • városi közlekedés
  • munkába / boltba járáshoz (csomagtartó van hozzá hátul)
  • túrázásokhoz / kirándulásokhoz
  • azoknak is ajánlom, akik nem tekernek minden nap, illetve aki nem akar sokat vesződni a karbantartással
Ennyiért vettem
130.000
32 olvasó 97%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Baka R avatar
5 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 98%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2013, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

-könnyű hajtás,jól gurul a 28-as kerekekkel

-jó egyenesfutás

-könnyű ez a Schwinn-Csepel városi bringa

-képeken csúnya,de élőben nagyon jól néz ki(az enyém fekete színű)

-a ballonos gumik és az első teló miatt gyengébb minőségű úton is megfelel

-Kényelmes,nagyon jó vele bicajozni (szerintem)

Hátrány

-kulacstartónak nincs kialakítva a vázon  csavaros rögzítési lehetőség

Tapasztalat

2013.07.12-én balatoni túrához vettem ezt a Schwinn-Csepel bringát,amihez jó társnak bizonyult.A meredek emelkedőket

nem szereti,dehát a 3 sebességes agyváltótól ezt nem is lehet elvárni.

Vízszintes úton a középső fokozat 20-25 km/órához megfelelő.

A gyári belső gumik  minősége rossz.  Az első napokban varrás mentén repedt

 mindkettő.

A hátsó kerékanya alatt nem volt gyári alátét,ezt pótoltam,mert másképp a szerelésnél

az anya erősen koptatja az alu vázat.

2013.10.26. 1000 km.- a fent említett problémákon kívül más gond nem adódott.

2014.02.10 (1250 km) -gumikba defektgátló zselét töltöttem.

          07.24.(1930 km)-hátsó kerékben van egy kis nyolcas,a küllők túl lazák.(javítva)

         11.03.  3000 km.-egyben van,csapágyak nem lógnak,nincs probléma

2015.04.13. 3510 km-lánc csere

          06.11. 4000 km

          09.28.6000 km A gyári nyeregcsövet és nyeregbilincset hagyományosra cseréltem,

                                       mert  állandóan recsegett,rossz konstrukció volt.

2016.02.19. 6190km  Az agydinamó elkezdett lötyögni és fura hangokat adni.Elvittem szerelőhöz de nem tudta megjavítani,így egy új ipari csapágyas első kerék került a helyére,ez egy kicsit jobban gurul,a világítást pedig elemlámpákkal pótoltam.Ez van.

2016.08.27       7860 km lánccsere                                  

Erre ajánlom

Túrázásra és fitnesszre

Városi közlekedésre

 

 

 

Ennyiért vettem
94500 Ft
Mért tömeg
16000 g
Csatolt képek
Csepel Spring  2013 városi/cruiser/fitnesz
Csepel Spring  2013 városi/cruiser/fitnesz
60 olvasó 98%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-2 (2 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

váz (trekking):

Spring, férfi geometria


anyag:

Alumínium


méretek:
  • 19
  • 21

 
színválaszték:
  • Kékes fekete - gyöngy
  • Zöld - fényes fekete
  • Fekete

villa (teló):
Suntour CR 8V-V3,

7V


Meghajtás

hajtókar:

Alumínium

  • 170 mm
  • 38T

középrész:
Thun Jive,

monoblokk 119/122 mm


 
fokozatok száma:
  • 3 (N3)
  • 7 (N7)

Kerék

felni:

Duplafalú alumínium


első agy:
Shimano DH-3N20
külső gumi:
Schwalbe Silento,
  • Reflexcsíkos
  • 28x1,75"

Irányítás

váltókar:
Shimano Nexus
kormány:

City 580/100 aluminium fekete


kormányszár:
KTM Line AS-007 A-Head,

25,4/90 15° aluminium fekete


Fék

 
féktest:
Saccon országúti,

V-fék aluminium


fékkar:
Saccon L321P,

aluminium


Kiegészítők

 
első lámpa:

Secutown halogén kapcsolós álló funkcióval


 
hátsó lámpa:

Led, állóhelyzeti funkcióval


 
sárvédő:

Alu-plasztik, pálcás


 
további kiegészítők:
  • Csomagtartó
  • Kitámasztó
  • Teljes láncvédő
  • Küllőprizmák

tömeg:
  • 16,2 (N3)
  • 16,4 (N7)

Csepel logó

Csepel márka bemutatás

Tudjuk, hogy egy üzleti kiadványban a "ki vagyunk mi?" általában azt jelenti "mit akarunk neked eladni?" de mivel ezt úgy is megtudod hamar, engedd meg hogy írjunk néhány sort magunkról:

Mi a Csepel Kerékpárgyár mérnökei, marketingesei és szerelői vagyunk. Sőt, mi vagyunk a könyvelési osztály, a bérszámfejtés meg az igazgató úr is. Nem csak értünk a bringákhoz, hanem szeretjük is őket, velük együtt azt a számtalan szubkultúrát, mely a kerékpározás nélkül nem is jöhetett volna létre. Ahol lehet, támogatjuk ezt az életformát. Versenyeket és egyéb rendezvényeket szponzorálunk, kiemelten foglalkozunk a biciklis futárokkal, hisz ennek a kedves, ámde elképesztően zajos társaságnak köszönhetően vált valódi divattá a kerékpározás. Szívből örülünk annak, hogy ma már egy lila fixivel menőbb végigtekerni az Andrássy úton, mint ugyanott szívni apuka leszedált kettes Golfjával.

1-1 (1 kérdés)

Kérdések Statisztika
Csepel Spring 125/192 fijunak jó nekem?
1 válasz
utolsó: 2015. jún.
1-1 (1 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Csepel Spring termékkel kapcsolatban: