Csepel Spring városi/cruiser/fitnesz

2 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
  • Modellév:
    2016
    (frissítve: 2016.03.)
  • Listaár: 109.400 Ft - 152.800 Ft

HASONLÓ városi/cruiser/fitnesz TERMÉKEK




Csontdaráló avatar
3 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
[ az olvasók 97%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, több mint 1 évig, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
  • A-G-Y-V-Á-L-T-Ó (Shimano nexus inter-7)
  • shimano agydinamó
  • könnyű súly
  • megfizethető ár
  • csendesen suhan
  • elől-hátul lámpa, műanyag sárvédő, csomagtartó tartozék
Hátrány
  • nehéz beszerezni (mondjuk ez nem a bicikli hibája)
  • vannak elnagyolt részletek (pl kábelelvezetés)
  • kontrás fék
  • kulacstartónak nincs furat a vázon
Tapasztalat

Szerettem volna egy minél gondozás-mentesebb biciklit városi közlekedésre, lehetőleg 150.000 forintig. Meghatározó volt, hogy legyen legalább 7 sebességes agyváltós. Több modellt megnéztem, de vagy nagyon drága volt, vagy csak 3 sebességes váltóval szerelték. Végül a Csepel Spring mellett döntöttem, de nem volt egyszerű a beszerzése, mert bár minden webshopban kínálgatják és akciózzák, de senkinek sincs raktáron. Sok boltot felhívtam, de csak egy volt, aki azt mondta, hogy a Csepel központi raktárban még van egy darab 2012-es modell,  zöld-fekete, 3 sebességes váltóval, de ha szeretném átszerelteti nekem 7 sebességesre. így lett végül biciklim, amit most nagyon szeretek. Egyelőre sok tapasztalatom nincs vele, mert még új, de élvezet lesz vele bringázni. Szerintem nagyon szép bicikli, fiatalos, kicsit sem nagypapás. Ajánlom mindenkinek, akinek elege van a láncváltó folyamatos tisztogatásából és beállításából.

 

Kb 650km és 3 év után cseréltem a nyeregcsövet egy BBB BSP-20 SkyScraper nyeregcsőre [fekete, 27.2 mm, 400 mm]. A gyári valami iszonyú bután egy félkör profilú acéldarabbal, annak is a gömbölyű felével szorított rá a nyereg pálcáira. A kicsi felfekvő felület miatt folyton kilazult, illetve a sok megtépés miatt már elnyíródott az imbusz rögzítőcsavar is. Cseréltem a gyári Selle Royal Travel nyerget egy Selle Royal Respiro Soft Moderate nyeregre. Ezzel lényegesen kényelmesebb. Kellett állítani a láncfeszességen, de más dráma nem volt.

Erre ajánlom
  • városi közlekedés
  • munkába / boltba járáshoz (csomagtartó van hozzá hátul)
  • túrázásokhoz / kirándulásokhoz
  • azoknak is ajánlom, akik nem tekernek minden nap, illetve aki nem akar sokat vesződni a karbantartással
Ennyiért vettem
130.000
32 olvasó 97%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

váz (trekking):

Spring, férfi geometria


anyag:

Alumínium


méretek:
  • 19
  • 21

 
színválaszték:
  • Kékes fekete - gyöngy
  • Zöld - fényes fekete
  • Fekete

villa (teló):
Suntour CR 8V-V3,

7V


Meghajtás

hajtókar:

Alumínium

  • 170 mm
  • 38T

középrész:
Thun Jive,

monoblokk 119/122 mm


 
fokozatok száma:
  • 3 (N3)
  • 7 (N7)

Kerék

felni:

Duplafalú alumínium


első agy:
Shimano DH-3N20
külső gumi:
Schwalbe Silento,
  • Reflexcsíkos
  • 28x1,75"

Irányítás

váltókar:
Shimano Nexus
kormány:

City 580/100 aluminium fekete


kormányszár:
KTM Line AS-007 A-Head,

25,4/90 15° aluminium fekete


Fék

 
féktest:
Saccon országúti,

V-fék aluminium


fékkar:
Saccon L321P,

aluminium


Kiegészítők

 
első lámpa:

Secutown halogén kapcsolós álló funkcióval


 
hátsó lámpa:

Led, állóhelyzeti funkcióval


 
sárvédő:

Alu-plasztik, pálcás


 
további kiegészítők:
  • Csomagtartó
  • Kitámasztó
  • Teljes láncvédő
  • Küllőprizmák

tömeg:
  • 16,2 (N3)
  • 16,4 (N7)

Csepel logó

Csepel márka bemutatás

Tudjuk, hogy egy üzleti kiadványban a "ki vagyunk mi?" általában azt jelenti "mit akarunk neked eladni?" de mivel ezt úgy is megtudod hamar, engedd meg hogy írjunk néhány sort magunkról:

Mi a Csepel Kerékpárgyár mérnökei, marketingesei és szerelői vagyunk. Sőt, mi vagyunk a könyvelési osztály, a bérszámfejtés meg az igazgató úr is. Nem csak értünk a bringákhoz, hanem szeretjük is őket, velük együtt azt a számtalan szubkultúrát, mely a kerékpározás nélkül nem is jöhetett volna létre. Ahol lehet, támogatjuk ezt az életformát. Versenyeket és egyéb rendezvényeket szponzorálunk, kiemelten foglalkozunk a biciklis futárokkal, hisz ennek a kedves, ámde elképesztően zajos társaságnak köszönhetően vált valódi divattá a kerékpározás. Szívből örülünk annak, hogy ma már egy lila fixivel menőbb végigtekerni az Andrássy úton, mint ugyanott szívni apuka leszedált kettes Golfjával.

1-1 (1 kérdés)

Kérdések Statisztika
Csepel Spring 125/192 fijunak jó nekem?
1 válasz
utolsó: 2015. jún.
1-1 (1 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Csepel Spring termékkel kapcsolatban: