Gepida Nedao városi/cruiser/fitnesz

3 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[2.6]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[2.3]
  • Modellév:
    2014
    (frissítve: 2013.12.)
  • Listaár: 80.000 Ft

HASONLÓ városi/cruiser/fitnesz TERMÉKEK




MrPawnsop avatar
2 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
[ az olvasók 92%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, 500-1000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Mielőtt elkezdeném le kell írnom hogy a biciklit használtan vettem azaz alig használt-újszerű állapotban.Nekem ezelőtt Schwinn-Csepel Cruiser Classic volt, nemigazán lehet őket összehasonlítani mert teljesen eltér a felszereltségük, de a Gepida igényesebben van összeszerelve és jobb alkatrészekkel.Például gyors záras az üléscső, és igényesebb gumi van rajta.A világítással is meg vagyok elégedve mert annak ellenére hogy dinamós rendszer van rajta hátulra úgynevezett standlicht-es lámpát raktak azaz ha megállunk  egy kereszteződésben és a dinamó nem forog akkor még a hátsó lámpa világít egy kis ideig.A bringa nagyon jól fordul mivel elég rövid a váz valamint  alacsony a súlypontja tehát járdán elég jól lehet vele kerülgetni az embereket persze normál krúzolós tempónál.Ez egyébként egy agyváltós-kontrás modell.Az agyváltó nagyon jól végzi a dolgát, nagyon meg vagyok vele elégedve(pedig állandóan tekergetem).Az első fék pont elég a kontra együttes használatával, mondjuk kontra nélkül is megállítja a biciklit mert és utálom a kontrát és nem használom.A csomagtartó határait még nem feszegettem csak egy párszor használtam, de rendben van a kitámasztó is jó.A Gepida keró rosszabb minőségű úton is jól viselkedik, valamint esőben nem csap fel a jó sárvédők miatt.Ja és  egy lényeges dolog, mindennap dolgozni járok vele, valamint piacra és  napi dolgaimat is ezzel intézem mit például posta, piac, kisebb bevásárlás.

Hátrány

A gyári ülés kényelemetlen ezért le lett cserélve.A kormány hossza nekem rövid és pont úgy kell rajta görnyednem hogy az már nagyon kényelmetlen, ezért ha lesz lehetőségem lecserélem egy "busz" kormányra.Ami legjobban zavar ezen a Gepida cruiser biciklin az a középrész, mert annyira alacsonyan van hogy tekerés közben többször leér a cipőm orra, ha meg fel megyegyek a padkán és lenti pozícióban van a pedál akkor meg a az ér le és elég nagy a taknyolás veszélye.Tudom hogy ez nem prémium kategória, de a azért a fényezés is hagy némi kívánni valót maga után.

Tapasztalat

Ahogy fentebb írtam Schwinn-em volt.A Gepida jobb minőségű alkatrészekből van összerakva, kisebb, rövidebb vázzal, egy lehellettel  jobb fényezéssel, és könnyebb vázzal.De Schwinn jobban tetszik főleg a váza, meg sokkal gazdagabb a választék, fapadostól a fullosig.Nekem ez azért is nagyon fontos mert nem akartam kontrásat hanem simaváltósat V-fékekkel.Sajnos a Gepidából csak kontrás van amit hatalmas csalódásként éltem meg főleg mikor észrevettem hogy nincs hátul fékcsonk, de ez az én hibám mert figyelmetlen voltam.Mondjuk még a súlyra visszatérva nekem classic-om volt és azzal a felszereltséggel olyan nehéz volt az a cruiser mint egy tank.

Erre ajánlom

Sima biciklizés, gurulás, krúzolás.Esetleg aki megteheti második biciklinek.

Ennyiért vettem
55000
Csatolt képek
Gepida Nedao  2011 városi/cruiser/fitnesz
25 olvasó 92%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

anyag:

Acél


méretek:

Női:

  • 44 cm

Férfi:

  • 47 cm

 
színválaszték:

fekete


villa (merevvilla):

Acél


Meghajtás

hajtókar:

Prowheel 38T/170mm


középrész:
Neco monoblokk,

Neco acél BSA


 
fokozatok száma:

3


Kerék

felni:
Beretta Alu MT-240,

36 lyuk


első agy:

Gepida Alu


külső gumi:

Innova Crusier 26x2.125


Irányítás

kormány:

Gepida Cruiser Acél 680 mm


kormányszár:

Gepida Alu


kormánycsapágy:

Steel Black


nyereg:

Gepida Crusier


nyeregcső:

Gepida Acél 25.4x300 mm


Fék

 
féktest:
Logan V
fékkar:

Logan Alu-Plasztik


Kiegészítők

 
első lámpa:

Halogen


 
hátsó lámpa:

Basta Delayed


 
további kiegészítők:
  • Csomagtartó
  • Láncvédő
  • Kitámasztó
  • Csengő
  • Sárvédő

tömeg:

16.8 kg


Gepida logó

Gepida márka bemutatás

Az első Gepida kerékpárok 90-es évek elején, Hódmezővásárhelyen készültek. Nevüket egy ókori nép után kapták, melynek sírjait a város környékén tárták fel. A márka sikeres volt, kerékpárjait importálták is, 1996-ra azonban az ületi kapcsolatok megszakadása miatt a gyártó cég tönkrement.

A Gepida nevet 1998-ban vásárolta meg a fővárosi Olimpia Kft, amely ugyanebben az évben, a kelet-európai kerékpárgyártók közül elsőként bevezette az ISO 9002 minőségbiztosítási rendszert, és a tömeggyártásról átállt a komolyabb fejlesztésre és minőségi termelésre.

2005-re többek között Hollandia, Belgium, Horvátország, Németország, Svédország, Ausztria, Luxemburg, Oroszország, Szerbia, Finnország, Szlovákia, Románia utcáin is futnak Gepida bringák, az eladott kerékpárok 80%-a exportra kerül.

A Gepida kínálatával jól igazodik a piaci igényekhez, mind az országúti, mind a terepkerékpárok terén akad választék, a legkisebbektől a legnagyobbakig mindenkire gondolva. Található köztük divatos fixi is, és 2008-tól az elektromos kerékpárok piacán is jelen van a cég. Vázaira örök garanciát vállal.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Gepida Nedao termékkel kapcsolatban: