-jó gumik (schwalbe big apple)
-pumpát is adtak hozzá (absolut gratis!!!)
-semmi több
-a gyári pedál a "legjobb minőségű" (Egy egész hetet túlélt!!!)
-a dinamós világítás egy kalap sz*r
-a gyári festés szintén nagyon zsír ( 2x2cm-es darabokban válik, pattog le )
-az agyváltóról a váz precíz megmunkálása miatt letört az anyacsavar (a villasatutávolság 130mm az agyváltót pedig 120-as hoz tervezték)
-Túl széles kormány, nehéz a lépcsőn felvinni, könnyen fent lehet vele akadni mindenen,
-a gyári nyeregcső pár hónap után epkezdett kotyogni
-a küllők is kezdenek rozsdásodni
-a hajtókar és a lánctányér elvált egymástól ( a csóka akitől vettem azt mondta hogy túl erősen taposom a kontrát, Nem arra van? Később egy másik szerelőnek aki régóta a szakmában van le esett az álla mert ilyet még életében nem látott > ez ezek szerint szintén gepida sajátosság )
-a kontrafék nem fék (ha súlyból taposom akkoris 30m en áll meg ez a tanyabájk) , a kerék blokkolása és a farolás csak álom
-a gyári felnizabáló "Logan made in Gagyisztán" első fékről és annak nemlétező erejéről ne is beszéljünk (minden fékezés hangereje felér egy 130-al robogó vonat fékezésével)
Többet még nem tapasztaltam de van egy olyan érzésem hogy jobb lenne az egész gépet úgy ahogy van kivágni a kukába. (ha beleférne, már rég megtettem volna)
Kerékpár jellegű készítmény
Terveim szerint nyári bringának építek egy valódi kerékpárt (szélsebes outit) és ez a kerékpárhoz megszólalásig hasonlító silány minőségű készítményt pedig pár tél alatt teljesen elrohasztom a sós hólével. (erre azárt van szükség mert egybe nem fér bele a kukába és a flex tárcsát is kár lemme a "szemét" átmératezésére pazarolni.
egy valag pénzt lehúzni a budin
HA JÓ BRINGÁT AKARSZ NE LÉGY LUSTA ÉPÍTENI/ÉPÍTTETNI!!!
Ellenkező esetben teljesen meg utáltathatod magaddal a kerékpározást

