- Első ránézésre csinos ez a Koliken városi bringa
- Kényelmes ülése volt (amíg el nem ferdült)
- N3 agyváltó
- Jó csomagtartó
- Jól működő csengő
- Jól működő fékek (első: V fék, hátsó: kontra)
- A pedál kb 10 km után elhullajtotta a golyóit, így nem haza vezetett az első út, hanem a "márkaszervízbe"
- 1-2 nap után történt az első defekt, és utána tragikus hirtelenséggel (24 órán belül) még 8
- 1 hét után elfáradt az első lámpa tartója, ami egy hajlított, krómozott vas konzol volt.
- 1 hét után elferdült az ülés
- A vázon felfedeztünk egy gyári horpadást.
- Az ALUPLASZTIK sárvédők festett vas sárvédők voltak a Jázmin Komfort-on.
A véleményem az, hogy hülyeség volt megvenni, annyi bosszúságot okozott a Koliken Jázmin Komfort! Főleg a defektsorozat, hiszen az ember elmenne biciklizni, és az a vége hogy szomorúan tolja hazáig a dupladefektes biciklit. Végül meg kellett hogy állapítsam: nem csak az alkatrészek gagyik, hanem az összeszerelés is silány munka volt. A defekteket ugyanis, azok az ottfelejtett alu forgácsok okozták, amik még a furatok elkészítésekor keletkeztek. Ezeket a forgácsokat, sem a szerelő srác, sem pedig a felniszalag nem tudta távoltartani a belsőtől. Én itthon rázogatással, fujkálással, mosással, meg egy szép piros szigszalaggal tudtam orvosolni a hibát. Leírtam a hátrányokat, azért tudnék még mesélni, hogy milyen volt mikor leesett a lámpa, vagy észrevettük hogy az ülés ferde, vagy hogy milyen szépen tapad a mágnes a sárvédőkre..
Sokat gondolkodtunk, hogy kinek ajánljuk. Arra jutottunk hogy senkinek: se kicsinek, se nagynak, se fiatalnak, se öregnek, se csórónak, se gazdagnak. SENKINEK nem ajánlom!