CST Standard 2014 belső gumi

33 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.7]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.9]
  • Modellév:
    2014
    (frissítve: 2014.04.)
  • Listaár: 790 Ft - 990 Ft

HASONLÓ belső gumi TERMÉKEK



16-30 (33 vélemény)
Rendezés

arsen avatar
1 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Schwalbe Marathon külsővel volt használva a CST Standard

Viszonylag tartós,jó a súlya

Hátrány

Egy hét alatt 0,5 Bar levegőt elenged,sajnos

Tapasztalat

Talán a Schwalbe belsője jobb nála,de nem annyival amennyivel többe kerül.

Erre ajánlom

Túrázás,város

Ennyiért vettem
850
Csatolt képek
CST Standard  2009 belső gumi
Mi ez a pukli benne? X-akták
Szerinted hasznos?

bal5 avatar
11 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, 1 évig, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
  • Kiválló defektállóság
  • Olcsó
  • Erős
Hátrány
  • Talán kicsit gyorsan enged le
  • Gyorsan öregszik a CST Standard
Tapasztalat

Összeségében egy nagyon jó belső, az ár érték aránya nagyon jó .Ritkán kap vele az ember defektet  és akkor is könnyen javíthatóak szoktak lenni.

Erre ajánlom

Bármire,(azért a kemény terepre nem a legideálisabb ).

Ennyiért vettem
900
Csatolt képek
CST Standard  2012 belső gumi
Most ez van benne már egy jó ideje
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

mateetam avatar
13 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

Minimálisan enged csak a szelep, extrahosszú szelepest vettem, a széles felnihez. 

Hátrány

Semmi kiemelkedő hátrányt nem tapasztaltam, teszi a dolgát a CST Standard, jó arra amire egy belsőt terveztek:)

Tapasztalat

Én a CST szingós belsőjét használom, és tartaléknak is az van. 22es külsővel, 2000km en defekt mentesen.

Erre ajánlom

Én országúti kerékpározásra használom.

Ennyiért vettem
1000
Csatolt képek
CST Standard  2011 belső gumi
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

madsnail avatar
4 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, több mint 1 évig, virsli gumis/oútisként használtam
Előny
  • Tűrhető árban van ez a CST belső gumi
  • Nem kaptam még defektet vele
  • Jó hoszú a szelep, szerintem bármilyen felnihez jó
Hátrány

Nem találkoztam vele

Tapasztalat

Nálam 1 éve teljesít szolgálatot a 622 19/23 méretű CST Standard az országutimon, eddíg semmiféle hátránnyal nem találkoztam. Jól tartja a nyomást, átlag 7 báron használom. Átlag ár, átlag teljesítmény.

Mért tömeg
101 g
Csatolt képek
CST Standard  2011 belső gumi
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

toronte avatar
23 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, 0-500 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
  • teljesen átlagos belső lenne a CST Standard, ha...
Hátrány
  • 2/2 eddig nekem gyári hibás, vagy ez tényleg ilyen rossz minőségű?
  • inkább párszáz forinttal drágábban márkásat ezentúl
Tapasztalat

Lehet,hogy ez most csak az én pechsorozatom lesz, de 2-ből 2 nekem nagyon hamar elszállt. Függetlenül mindenféle külső behatástól. Az első akkor ment tönkre, mikor megküldtem 4 barral. Bírnia kéne. Városban mentem vele 8km-t és mikor legközelebb akartam felülni már lapos volt a gumi. Ezt nem én szereltem le,de a boltban azt mondta a srác: felütés. (Városban 4 baron ezt valószínűtlennek tartom) Örültem, hogy közel volt a bicikli bolt, felültem és hazamentem. Ugyanúgy CST belsőt kaptam az előző helyére.

A másodikkal ma mentem a Mecsekben, kapta a kiképzést jól helyt is állt a CST Standard. Amikor mentem haza aszfalton tekerve éreztem, hogy nincs rendben valami. Amikor néztem, hogy mi a **** kaptam defektet tök sima aszfalton CST 1383 gumikkal (nem az a fajta, ami felszed mindent és könnyen kiszúrja akármi. 3,5baron volt) akkor láttam, hogy a gyári illesztésnél, ahogy van az a kis sorja a gumin van egy pici luk. A kb 1 hetes belsőn anyagfáradás/anyaghiba. Én itt befejeztem a pályafutásomat a márkával.

Javaslom mindenkinek ha boltba viszi szereltetni a defektjét külön kérje, hogy valami jobb márkát tegyenek bele, mert automatikusan eddig 2 helyen is ilyet kaptam.

Ennyiért vettem
800
3 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

NyilasMisi avatar
92 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, csak kipróbáltam, túrázgató/városi harcosként
Előny

Rugalmas

Nem túl nehéz

Jó ideig megtartja a nyomást (4,5 bar)

Könnyű foltozni

Hátrány

Drága

Gumírozott szelepszár

Tapasztalat

CST belsőm korábban nem volt, viszont külsőből több is, gondoltam megpróbálom. Kicsit drágának tartom a többi versenytársához képest.

Erre ajánlom

Aszfalt

Ennyiért vettem
1000
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

BF2 hungarolada avatar
141 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
  • ennél olcsóbban tényleg csak hulladék fajtát lehet kapni... például  volt már olyan, hogy felfújásnál szétrobban az illesztésnél :D
  • a schwable túl drága volt a sok defekthez azért használtam cst-t(26*2,35 méretben) és ezt is ugyan úgy átszúrja a tüske, csak hát jóval olcsóbb ez a CST belső gumi

 

Hátrány

volt már olyan, hogy a szelepnél kiszakadt a Standard és azért minőségben is picit gyengébb mint a 1,5-szer drágább schwable belsők(fém szelep ilyen rögzítőcsavarral és szebb átlátszó műanyag szelepsapkával volt több)

Tapasztalat

Alapvetően elég jó a Standard. Szerintem a specialized is ott készül, mert szinte ugyan az a kettő. Van most 2 vékonyított presta szereles és azokkal elég könnyen defektet kaptam, de könníűek és igényesek... most vettem 1 sima 800ft-os presta szelepeset, aminek a szelep része kiakad, meg csúnyább, de azzal sincs gond. Talán a szelep nyakánál a gumi túl vastag, így figyelni kell a gumi felrakásánál, mert szélesebb a felninél ez a CST belső gumi...

Mért tömeg
140 g
Csatolt képek
CST Standard  2009 belső gumi
141 - 2-3 folt (vékonyfalú)
CST Standard  2009 belső gumi
vastagfalú :)
4 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Avalanche avatar
16 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

-CST C1383 külsővel használom, amivel eddig csak egyszer kaptam vele defektet.

- Én általában 3.5- 4 bar nyomáson használom és azt bírja.

- Felütni még nem ütöttem fel egyet sem ezért erről nem tudok nyilatkozni.

-Presta szelepes belsőhöz adnak rögzíző anyát, így nem csúszik vissza a felnibe pumpáláskor.

 

Hátrány

- Az anyaga nem a legjobb. Eddigi tapasztalataim alapján körülbelül 1 év után már nagyon elvékonyodik és ezután már szúrás nélkül is előjönnek rajt apróbb lyukak.

 

Tapasztalat

Erre ajánlom

Hobby mtb, trekking felhasználásra.

Ennyiért vettem
790
Csatolt képek
CST Standard  2010 belső gumi
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Vannekemkisbiciklim avatar
11 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, több mint 1 évig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Continental Sport Contact külsővel használom és még nem kapott defektet. (Le is kopogom.)

Hátrány

ELLENŐRIZD A MÉRETET, MIELŐTT MEGVESZED! Nem mindig az van a dobozban, ami rá van írva!

Két 26-ost vettem a doboza szerint, és az egyikben egy jóval nagyobb kerületű volt. Csak otthon vettem észre, már nem volt kedvem visszavinni. Most úgy van beharmonikázva a külsőbe. Nem tudom ez hosszabb távon baj lesz-e, egyelőre nem jelzett hibát. Na hogy ezt még a gyárban csomagolták rosszul, vagy abban a nagy zuglói bicikliboltban hülyéskedett valaki, azt nem tudom.

Ennyiért vettem
? valahányszáz
Csatolt képek
CST Standard  2010 belső gumi
épp ilyen van benne,nem szedem szét most
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

vischlen avatar
17 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, 1 évig, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

Olcsó és tartós belső, amely kb. 2 hétig őrzi meg az általam használt 7,5 bar nyomást. Az hogy ennyi idő alatt fél bar-ral is csökken a guminyomás a tömlő porózusságából és a szelep kicsit gyengébb záródásából is eredhet, de hát ez nem is igazán számít, hisz gyanítom, nem sok kerékpáros van, aki ne ellenőrizné, indulás előtt a guminyomást vagy ne ellenőrizné legalább olyankor, amikor úgy érzi gyengébben megy aznap a tekerés :).

Hátrány

Ez a belső pont azt nyújtja, amit az ára alapján várhatunk tőle.

Ennyiért vettem
980
Csatolt képek
CST Standard  2010 belső gumi
4 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

edde avatar
13 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, 1000-2000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Nem sűrű a defekt, nagyon olcsó, 4 bar nyomást elviseli.

Szép színes doboza van :)

A teljesítményhez képest elfogadható az ára.

Hátrány

Kicsit túlsúlyos, de ehhez az árhoz képest többet nem lehet kivánni, mást nem észleltem

Tapasztalat

Erre ajánlom

xc, túra

Ennyiért vettem
600
Csatolt képek
CST Standard  2011 belső gumi
Odabenn van :)
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

tete007 avatar
22 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, 500-1000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

nálam még magától nem eresztet le
a szelep igen hosszú benne
a defekteket nem a  belsőnek kell bírnia, hanem a külsőnek így erről nem tudok mit mondani

Hátrány

nem a legolcsóbb de teszi a dolgát

Erre ajánlom

levegő megtartásra :-D

Ennyiért vettem
500
Csatolt képek
CST Standard  2011 belső gumi
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

szerzsike avatar
54 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 6 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Egy jó fajta belső jó szeleppel könnyü behejezni a hejére ha netán defektes lenne vagyis kapnál egy defektet akkor könnyű megragasztani.

Hátrány

Nincs hátránya de azért lehet ennél olcsóbban is szerezni belsőt.

Tapasztalat

Nagyon jó.

Erre ajánlom

Bármire.

Ennyiért vettem
1000
Csatolt képek
CST Standard belső gumi
belső
Szerinted hasznos?

Poseidon avatar
18 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, 3 hónapig, BMX gyilkolóként használtam
Előny

nem túl drága és elég megbízható
azt persze nem lehet mondani hogy nem kap defektet de olyen belső nincs is
a javítása nem nehéz jól tartja a ragasztásokat

Hátrány

nemnincsnemnincs egy belsőnél hátrány nem igazán lehet talán repedés vagy hasonló de ennél nincs

Erre ajánlom

bármibárhovabármikor

Ennyiért vettem
980
Csatolt képek
CST Standard  2011 belső gumi
CST Standard  2011 belső gumi
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

mosfet avatar
153 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
  • olcsó (az ennél olcsóbbak általában használhatatlanok)
  • a gumi anyaga sima felületű tartós
  • a hegesztés (összeeresztés) tartós (nem hasadt soha)
  • defektállósága jó
  • a szeleptő strapabíró (pumpáláskor a szelepet ért rángatásból eredő erőhatásokat jól viseli)
  • foltozható (jól tartja a foltokat)
Hátrány
  • nyomás csökkenés (vélhetően a szelep gyengesége folytán)
  • kissé nyúlós alapanyag (pl michelin-hez képest)
  • sima - gumiborítású - nem menetes szelep
Tapasztalat

Talán ez a legelterjedtebb márkás (de legalábbis nem noname), alsókategóriás belső. Városi és mtb területeken használtam/használom. Egy belső defektállósággáról nem tudom mennyire érdemes beszélni - alapvetően ez a külsőn múlik. Általában szúrt defektjeim voltak. A gumi anyaga elég hálás, a foltokat könnyen fogadja és tartósak maradnak rajta. Volt felütéses defektem is, itt hasadt a tömlő, de a folt megfogta - elég tartósnak bizonyult, mert nem húzta szét a nyomás. Ha üresbe (nem kerékre felrakva, külsővel) fújjuk fel, jobban tágúl (nyúlik) mint egy minőségibb darab (nem vészesen).

Az egyetlen komolyabb hátránya, hogy nagy nyomást nem enged sokáig magában tartani (kb mint a panaracer) főleg ha intenzívebb behatásoknak van kitéve (pl: 4 bar döngölt köves földút, kisebb dombokkal, vagy lépcsőzés, kisebb letörések, szükségszerű ugrások, talajtól való elemelkedések során jelentkezik) 6 bar nyomáson egy hét után legalább 1,5 bar-t veszít, aszfaltos felhasználás mellett.

MIvel nem menetes szelep és nem lehet a felnihez csavarni, elmászhat a belső (ilyenkor ferdén áll a szelep, nincs meg a felni síkjával bezárt 90fok ) illetve kis kézi pumpával való fújásnál nagy igénybevételt kell elviselnie - aminek következménye hogy a szelepcsonk elválhat a belsőtől, vagy kirepedhet a csatlakozásnál a gumi. 

 

Teljesítményorientált bringások, inkább pár százassal áldozzanak többet egy márkásabb és menetes szeleppel szerelt tömlőre

Erre ajánlom

Pótbelsőnek. Kis terhelhetősége folytán, inkább csak könnyű túra és városi alkalmazásra. Ha szeretsz pumpálni, akkor meg bármire jó - mert a nyomásvesztő rossz tulajdonságán kívűl, mindent tud, amit egy tömlő. 

Csatolt képek
CST Standard  2009 belső gumi
7 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

16-30 (33 vélemény)
Rendezés
 
méret:
  • 12x1,5/2,25
  • 16x1,75
  • 16x1,90/2,125"
  • 20x1,1/8x1,3/8"
  • 20x1,50/1,75"
  • 20x1,75/2,125"
  • 24x1,75/2,125"
  • 26x1,75/2,125"
  • 29x1,75/2,125"
  • 650x18/25
  • 700x18/25C
  • 700x25/32, 27x1,1/8-1,1/4"
  • 700x35/43, 27x1,3/8-1,3/4"

 
szeleptípus:
  • autó
  • presta

 
tömeg (g):
  • 16x1,90/2,125" Presta, 116 g
  • 16x1,90/2,125" Autó, 118 g

  • 20x1,1/8x1,3/8" Presta, 102 g

  • 20x1,1/8x1,3/8" Autó, 104 g
  • 20x1,50/1,75" Presta, 126 g
  • 20x1,50/1,75" Autó, 128 g
  • 20x1,75/2,125" Presta, 147 g
  • 20x1,75/2,125" Autó, 149 g

  • 24x1,75/2,125" Presta, 180 g

  • 24x1,75/2,125" Autó, 182 g

  • 26x1,75/2,125" Presta, 195 g

  • 26x1,75/2,125" Autó, 197 g

  • 29x1,75/2,125" Presta, 250 g

  • 650x18/25" Autó, 105 g

  • 650x18/25" Presta, 103 g

  • 700x18/25C" Presta, 98 g

  • 700x18/25C" Autó, 100 g

  • 700x25/32, 27x1,1/8-1,1/4 Autó, 116 g

  • 700x25/32, 27x1,1/8-1,1/4 Presta, 114 g

  • 700x35/43, 27x1,3/8-1,3/4 Autó, 155 g

  • 700x35/43, 27x1,3/8-1,3/4 Presta, 153 g

CST logó

CST márka bemutatás

„Hajts gyorsan, költs okosan”

A Cheng Shin Tire-t (CST) 1967-ben alapították Tajvanon. Jelenleg a cég főbb kapacitásai Kínában találhatóak. A CST kezdetben kizárólag kerékpárgumik gyártásával foglalkozott, melyek Maxxis márkanév alatt váltak ismertté és népszerűvé világszerte. A világ legnagyobb kerékpárgumi-gyáraként a Chen Shing a Maxxis-on kívül több másik nagy márka részére is termel.

A nagyobb márkáknál kivívott eredményeket felhasználva, a cég a közelmúltban kilépett a háttérből, és saját márkanév alatt is hozott ki gumikat, a nagyokra jellemző magas ár nélkül. A CST kínálatában ma már nem csak a különböző kerékméretű és felhasználási célú kerékpárokra, hanem egyéb járművekre tervezett gumik is megtalálhatóak.

A cég egy szorosabb együttműködés nyomán 2009-től névadó szponzora a korábbiakban is CST gumikon versenyző, egyik legnépszerűbb hazai csapatnak, a Merida Maraton Team- CST-nek.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű CST Standard termékkel kapcsolatban: