CST Standard belső gumi

33 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.7]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.9]
  • Modellév:
    2014
    (frissítve: 2014.04.)
  • Listaár: 790 Ft - 990 Ft

HASONLÓ belső gumi TERMÉKEK




mosfet avatar
153 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
  • olcsó (az ennél olcsóbbak általában használhatatlanok)
  • a gumi anyaga sima felületű tartós
  • a hegesztés (összeeresztés) tartós (nem hasadt soha)
  • defektállósága jó
  • a szeleptő strapabíró (pumpáláskor a szelepet ért rángatásból eredő erőhatásokat jól viseli)
  • foltozható (jól tartja a foltokat)
Hátrány
  • nyomás csökkenés (vélhetően a szelep gyengesége folytán)
  • kissé nyúlós alapanyag (pl michelin-hez képest)
  • sima - gumiborítású - nem menetes szelep
Tapasztalat

Talán ez a legelterjedtebb márkás (de legalábbis nem noname), alsókategóriás belső. Városi és mtb területeken használtam/használom. Egy belső defektállósággáról nem tudom mennyire érdemes beszélni - alapvetően ez a külsőn múlik. Általában szúrt defektjeim voltak. A gumi anyaga elég hálás, a foltokat könnyen fogadja és tartósak maradnak rajta. Volt felütéses defektem is, itt hasadt a tömlő, de a folt megfogta - elég tartósnak bizonyult, mert nem húzta szét a nyomás. Ha üresbe (nem kerékre felrakva, külsővel) fújjuk fel, jobban tágúl (nyúlik) mint egy minőségibb darab (nem vészesen).

Az egyetlen komolyabb hátránya, hogy nagy nyomást nem enged sokáig magában tartani (kb mint a panaracer) főleg ha intenzívebb behatásoknak van kitéve (pl: 4 bar döngölt köves földút, kisebb dombokkal, vagy lépcsőzés, kisebb letörések, szükségszerű ugrások, talajtól való elemelkedések során jelentkezik) 6 bar nyomáson egy hét után legalább 1,5 bar-t veszít, aszfaltos felhasználás mellett.

MIvel nem menetes szelep és nem lehet a felnihez csavarni, elmászhat a belső (ilyenkor ferdén áll a szelep, nincs meg a felni síkjával bezárt 90fok ) illetve kis kézi pumpával való fújásnál nagy igénybevételt kell elviselnie - aminek következménye hogy a szelepcsonk elválhat a belsőtől, vagy kirepedhet a csatlakozásnál a gumi. 

 

Teljesítményorientált bringások, inkább pár százassal áldozzanak többet egy márkásabb és menetes szeleppel szerelt tömlőre

Erre ajánlom

Pótbelsőnek. Kis terhelhetősége folytán, inkább csak könnyű túra és városi alkalmazásra. Ha szeretsz pumpálni, akkor meg bármire jó - mert a nyomásvesztő rossz tulajdonságán kívűl, mindent tud, amit egy tömlő. 

Csatolt képek
CST Standard  2009 belső gumi
7 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

 
méret:
  • 12x1,5/2,25
  • 16x1,75
  • 16x1,90/2,125"
  • 20x1,1/8x1,3/8"
  • 20x1,50/1,75"
  • 20x1,75/2,125"
  • 24x1,75/2,125"
  • 26x1,75/2,125"
  • 29x1,75/2,125"
  • 650x18/25
  • 700x18/25C
  • 700x25/32, 27x1,1/8-1,1/4"
  • 700x35/43, 27x1,3/8-1,3/4"

 
szeleptípus:
  • autó
  • presta

 
tömeg (g):
  • 16x1,90/2,125" Presta, 116 g
  • 16x1,90/2,125" Autó, 118 g

  • 20x1,1/8x1,3/8" Presta, 102 g

  • 20x1,1/8x1,3/8" Autó, 104 g
  • 20x1,50/1,75" Presta, 126 g
  • 20x1,50/1,75" Autó, 128 g
  • 20x1,75/2,125" Presta, 147 g
  • 20x1,75/2,125" Autó, 149 g

  • 24x1,75/2,125" Presta, 180 g

  • 24x1,75/2,125" Autó, 182 g

  • 26x1,75/2,125" Presta, 195 g

  • 26x1,75/2,125" Autó, 197 g

  • 29x1,75/2,125" Presta, 250 g

  • 650x18/25" Autó, 105 g

  • 650x18/25" Presta, 103 g

  • 700x18/25C" Presta, 98 g

  • 700x18/25C" Autó, 100 g

  • 700x25/32, 27x1,1/8-1,1/4 Autó, 116 g

  • 700x25/32, 27x1,1/8-1,1/4 Presta, 114 g

  • 700x35/43, 27x1,3/8-1,3/4 Autó, 155 g

  • 700x35/43, 27x1,3/8-1,3/4 Presta, 153 g

CST logó

CST márka bemutatás

„Hajts gyorsan, költs okosan”

A Cheng Shin Tire-t (CST) 1967-ben alapították Tajvanon. Jelenleg a cég főbb kapacitásai Kínában találhatóak. A CST kezdetben kizárólag kerékpárgumik gyártásával foglalkozott, melyek Maxxis márkanév alatt váltak ismertté és népszerűvé világszerte. A világ legnagyobb kerékpárgumi-gyáraként a Chen Shing a Maxxis-on kívül több másik nagy márka részére is termel.

A nagyobb márkáknál kivívott eredményeket felhasználva, a cég a közelmúltban kilépett a háttérből, és saját márkanév alatt is hozott ki gumikat, a nagyokra jellemző magas ár nélkül. A CST kínálatában ma már nem csak a különböző kerékméretű és felhasználási célú kerékpárokra, hanem egyéb járművekre tervezett gumik is megtalálhatóak.

A cég egy szorosabb együttműködés nyomán 2009-től névadó szponzora a korábbiakban is CST gumikon versenyző, egyik legnépszerűbb hazai csapatnak, a Merida Maraton Team- CST-nek.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű CST Standard termékkel kapcsolatban: