- olcsó (az ennél olcsóbbak általában használhatatlanok)
- a gumi anyaga sima felületű tartós
- a hegesztés (összeeresztés) tartós (nem hasadt soha)
- defektállósága jó
- a szeleptő strapabíró (pumpáláskor a szelepet ért rángatásból eredő erőhatásokat jól viseli)
- foltozható (jól tartja a foltokat)
- nyomás csökkenés (vélhetően a szelep gyengesége folytán)
- kissé nyúlós alapanyag (pl michelin-hez képest)
- sima - gumiborítású - nem menetes szelep
Talán ez a legelterjedtebb márkás (de legalábbis nem noname), alsókategóriás belső. Városi és mtb területeken használtam/használom. Egy belső defektállósággáról nem tudom mennyire érdemes beszélni - alapvetően ez a külsőn múlik. Általában szúrt defektjeim voltak. A gumi anyaga elég hálás, a foltokat könnyen fogadja és tartósak maradnak rajta. Volt felütéses defektem is, itt hasadt a tömlő, de a folt megfogta - elég tartósnak bizonyult, mert nem húzta szét a nyomás. Ha üresbe (nem kerékre felrakva, külsővel) fújjuk fel, jobban tágúl (nyúlik) mint egy minőségibb darab (nem vészesen).
Az egyetlen komolyabb hátránya, hogy nagy nyomást nem enged sokáig magában tartani (kb mint a panaracer) főleg ha intenzívebb behatásoknak van kitéve (pl: 4 bar döngölt köves földút, kisebb dombokkal, vagy lépcsőzés, kisebb letörések, szükségszerű ugrások, talajtól való elemelkedések során jelentkezik) 6 bar nyomáson egy hét után legalább 1,5 bar-t veszít, aszfaltos felhasználás mellett.
MIvel nem menetes szelep és nem lehet a felnihez csavarni, elmászhat a belső (ilyenkor ferdén áll a szelep, nincs meg a felni síkjával bezárt 90fok ) illetve kis kézi pumpával való fújásnál nagy igénybevételt kell elviselnie - aminek következménye hogy a szelepcsonk elválhat a belsőtől, vagy kirepedhet a csatlakozásnál a gumi.
Teljesítményorientált bringások, inkább pár százassal áldozzanak többet egy márkásabb és menetes szeleppel szerelt tömlőre
Pótbelsőnek. Kis terhelhetősége folytán, inkább csak könnyű túra és városi alkalmazásra. Ha szeretsz pumpálni, akkor meg bármire jó - mert a nyomásvesztő rossz tulajdonságán kívűl, mindent tud, amit egy tömlő.

