Schwalbe Marathon külsővel volt használva a CST Standard
Viszonylag tartós,jó a súlya
Egy hét alatt 0,5 Bar levegőt elenged,sajnos
Talán a Schwalbe belsője jobb nála,de nem annyival amennyivel többe kerül.
Túrázás,város
Schwalbe Marathon külsővel volt használva a CST Standard
Viszonylag tartós,jó a súlya
Egy hét alatt 0,5 Bar levegőt elenged,sajnos
Talán a Schwalbe belsője jobb nála,de nem annyival amennyivel többe kerül.
Túrázás,város
Összeségében egy nagyon jó belső, az ár érték aránya nagyon jó .Ritkán kap vele az ember defektet és akkor is könnyen javíthatóak szoktak lenni.
Bármire,(azért a kemény terepre nem a legideálisabb ).
Minimálisan enged csak a szelep, extrahosszú szelepest vettem, a széles felnihez.
Semmi kiemelkedő hátrányt nem tapasztaltam, teszi a dolgát a CST Standard, jó arra amire egy belsőt terveztek:)
Én a CST szingós belsőjét használom, és tartaléknak is az van. 22es külsővel, 2000km en defekt mentesen.
Én országúti kerékpározásra használom.
Nem találkoztam vele
Nálam 1 éve teljesít szolgálatot a 622 19/23 méretű CST Standard az országutimon, eddíg semmiféle hátránnyal nem találkoztam. Jól tartja a nyomást, átlag 7 báron használom. Átlag ár, átlag teljesítmény.
Lehet,hogy ez most csak az én pechsorozatom lesz, de 2-ből 2 nekem nagyon hamar elszállt. Függetlenül mindenféle külső behatástól. Az első akkor ment tönkre, mikor megküldtem 4 barral. Bírnia kéne. Városban mentem vele 8km-t és mikor legközelebb akartam felülni már lapos volt a gumi. Ezt nem én szereltem le,de a boltban azt mondta a srác: felütés. (Városban 4 baron ezt valószínűtlennek tartom) Örültem, hogy közel volt a bicikli bolt, felültem és hazamentem. Ugyanúgy CST belsőt kaptam az előző helyére.
A másodikkal ma mentem a Mecsekben, kapta a kiképzést jól helyt is állt a CST Standard. Amikor mentem haza aszfalton tekerve éreztem, hogy nincs rendben valami. Amikor néztem, hogy mi a **** kaptam defektet tök sima aszfalton CST 1383 gumikkal (nem az a fajta, ami felszed mindent és könnyen kiszúrja akármi. 3,5baron volt) akkor láttam, hogy a gyári illesztésnél, ahogy van az a kis sorja a gumin van egy pici luk. A kb 1 hetes belsőn anyagfáradás/anyaghiba. Én itt befejeztem a pályafutásomat a márkával.
Javaslom mindenkinek ha boltba viszi szereltetni a defektjét külön kérje, hogy valami jobb márkát tegyenek bele, mert automatikusan eddig 2 helyen is ilyet kaptam.
Rugalmas
Nem túl nehéz
Jó ideig megtartja a nyomást (4,5 bar)
Könnyű foltozni
Drága
Gumírozott szelepszár
CST belsőm korábban nem volt, viszont külsőből több is, gondoltam megpróbálom. Kicsit drágának tartom a többi versenytársához képest.
Aszfalt
volt már olyan, hogy a szelepnél kiszakadt a Standard és azért minőségben is picit gyengébb mint a 1,5-szer drágább schwable belsők(fém szelep ilyen rögzítőcsavarral és szebb átlátszó műanyag szelepsapkával volt több)
Alapvetően elég jó a Standard. Szerintem a specialized is ott készül, mert szinte ugyan az a kettő. Van most 2 vékonyított presta szereles és azokkal elég könnyen defektet kaptam, de könníűek és igényesek... most vettem 1 sima 800ft-os presta szelepeset, aminek a szelep része kiakad, meg csúnyább, de azzal sincs gond. Talán a szelep nyakánál a gumi túl vastag, így figyelni kell a gumi felrakásánál, mert szélesebb a felninél ez a CST belső gumi...
-CST C1383 külsővel használom, amivel eddig csak egyszer kaptam vele defektet.
- Én általában 3.5- 4 bar nyomáson használom és azt bírja.
- Felütni még nem ütöttem fel egyet sem ezért erről nem tudok nyilatkozni.
-Presta szelepes belsőhöz adnak rögzíző anyát, így nem csúszik vissza a felnibe pumpáláskor.
- Az anyaga nem a legjobb. Eddigi tapasztalataim alapján körülbelül 1 év után már nagyon elvékonyodik és ezután már szúrás nélkül is előjönnek rajt apróbb lyukak.
Hobby mtb, trekking felhasználásra.
Continental Sport Contact külsővel használom és még nem kapott defektet. (Le is kopogom.)
ELLENŐRIZD A MÉRETET, MIELŐTT MEGVESZED! Nem mindig az van a dobozban, ami rá van írva!
Két 26-ost vettem a doboza szerint, és az egyikben egy jóval nagyobb kerületű volt. Csak otthon vettem észre, már nem volt kedvem visszavinni. Most úgy van beharmonikázva a külsőbe. Nem tudom ez hosszabb távon baj lesz-e, egyelőre nem jelzett hibát. Na hogy ezt még a gyárban csomagolták rosszul, vagy abban a nagy zuglói bicikliboltban hülyéskedett valaki, azt nem tudom.
Olcsó és tartós belső, amely kb. 2 hétig őrzi meg az általam használt 7,5 bar nyomást. Az hogy ennyi idő alatt fél bar-ral is csökken a guminyomás a tömlő porózusságából és a szelep kicsit gyengébb záródásából is eredhet, de hát ez nem is igazán számít, hisz gyanítom, nem sok kerékpáros van, aki ne ellenőrizné, indulás előtt a guminyomást vagy ne ellenőrizné legalább olyankor, amikor úgy érzi gyengébben megy aznap a tekerés :).
Ez a belső pont azt nyújtja, amit az ára alapján várhatunk tőle.
Nem sűrű a defekt, nagyon olcsó, 4 bar nyomást elviseli.
Szép színes doboza van :)
A teljesítményhez képest elfogadható az ára.
Kicsit túlsúlyos, de ehhez az árhoz képest többet nem lehet kivánni, mást nem észleltem
xc, túra
nálam még magától nem eresztet le
a szelep igen hosszú benne
a defekteket nem a belsőnek kell bírnia, hanem a külsőnek így erről nem tudok mit mondani
nem a legolcsóbb de teszi a dolgát
levegő megtartásra :-D
Egy jó fajta belső jó szeleppel könnyü behejezni a hejére ha netán defektes lenne vagyis kapnál egy defektet akkor könnyű megragasztani.
Nincs hátránya de azért lehet ennél olcsóbban is szerezni belsőt.
Nagyon jó.
Bármire.
nem túl drága és elég megbízható
azt persze nem lehet mondani hogy nem kap defektet de olyen belső nincs is
a javítása nem nehéz jól tartja a ragasztásokat
nemnincsnemnincs egy belsőnél hátrány nem igazán lehet talán repedés vagy hasonló de ennél nincs
bármibárhovabármikor
Talán ez a legelterjedtebb márkás (de legalábbis nem noname), alsókategóriás belső. Városi és mtb területeken használtam/használom. Egy belső defektállósággáról nem tudom mennyire érdemes beszélni - alapvetően ez a külsőn múlik. Általában szúrt defektjeim voltak. A gumi anyaga elég hálás, a foltokat könnyen fogadja és tartósak maradnak rajta. Volt felütéses defektem is, itt hasadt a tömlő, de a folt megfogta - elég tartósnak bizonyult, mert nem húzta szét a nyomás. Ha üresbe (nem kerékre felrakva, külsővel) fújjuk fel, jobban tágúl (nyúlik) mint egy minőségibb darab (nem vészesen).
Az egyetlen komolyabb hátránya, hogy nagy nyomást nem enged sokáig magában tartani (kb mint a panaracer) főleg ha intenzívebb behatásoknak van kitéve (pl: 4 bar döngölt köves földút, kisebb dombokkal, vagy lépcsőzés, kisebb letörések, szükségszerű ugrások, talajtól való elemelkedések során jelentkezik) 6 bar nyomáson egy hét után legalább 1,5 bar-t veszít, aszfaltos felhasználás mellett.
MIvel nem menetes szelep és nem lehet a felnihez csavarni, elmászhat a belső (ilyenkor ferdén áll a szelep, nincs meg a felni síkjával bezárt 90fok ) illetve kis kézi pumpával való fújásnál nagy igénybevételt kell elviselnie - aminek következménye hogy a szelepcsonk elválhat a belsőtől, vagy kirepedhet a csatlakozásnál a gumi.
Teljesítményorientált bringások, inkább pár százassal áldozzanak többet egy márkásabb és menetes szeleppel szerelt tömlőre
Pótbelsőnek. Kis terhelhetősége folytán, inkább csak könnyű túra és városi alkalmazásra. Ha szeretsz pumpálni, akkor meg bármire jó - mert a nyomásvesztő rossz tulajdonságán kívűl, mindent tud, amit egy tömlő.
16x1,90/2,125" Autó, 118 g
20x1,1/8x1,3/8" Presta, 102 g
20x1,75/2,125" Autó, 149 g
24x1,75/2,125" Presta, 180 g
24x1,75/2,125" Autó, 182 g
26x1,75/2,125" Presta, 195 g
26x1,75/2,125" Autó, 197 g
29x1,75/2,125" Presta, 250 g
650x18/25" Autó, 105 g
650x18/25" Presta, 103 g
700x18/25C" Presta, 98 g
700x18/25C" Autó, 100 g
700x25/32, 27x1,1/8-1,1/4 Autó, 116 g
700x25/32, 27x1,1/8-1,1/4 Presta, 114 g
700x35/43, 27x1,3/8-1,3/4 Autó, 155 g
„Hajts gyorsan, költs okosan”
A Cheng Shin Tire-t (CST) 1967-ben alapították Tajvanon. Jelenleg a cég főbb kapacitásai Kínában találhatóak. A CST kezdetben kizárólag kerékpárgumik gyártásával foglalkozott, melyek Maxxis márkanév alatt váltak ismertté és népszerűvé világszerte. A világ legnagyobb kerékpárgumi-gyáraként a Chen Shing a Maxxis-on kívül több másik nagy márka részére is termel.
A nagyobb márkáknál kivívott eredményeket felhasználva, a cég a közelmúltban kilépett a háttérből, és saját márkanév alatt is hozott ki gumikat, a nagyokra jellemző magas ár nélkül. A CST kínálatában ma már nem csak a különböző kerékméretű és felhasználási célú kerékpárokra, hanem egyéb járművekre tervezett gumik is megtalálhatóak.
A cég egy szorosabb együttműködés nyomán 2009-től névadó szponzora a korábbiakban is CST gumikon versenyző, egyik legnépszerűbb hazai csapatnak, a Merida Maraton Team- CST-nek.