Olcsó, tartós, megbízható ez a CST belső gumi.
Szerkesztés: Maradjunk annyiban, hogy nem drága a Standard.
Nem könnyű, mindennapi használat (10-20 km/nap) mellett a nyomást kb. 1 hétig tartja (tehát kb. 1 hét alatt 0,5-1 bar nyomást enged). Defektállóságát nehéz megítélni, de azzal a külsővel, amivel kb. 9000 km-t megúsztam defekt nélkül, egy kb. 500 km-t futott CST belsővel kaptam defektet.
Szerkesztés: Volt egy olyan darab, ami álló helyében kidurrant (széthasadt, 15 cm hosszban). Egy métert sem mentem vele. Az illesztésnél szakadt szét, valószínűleg gyári hibás volt.
Nem rossz a CST belső, de azért bőven találni nála lényegesen jobbat (pl.: Continental, Schwalbe). Ár/érték arányát tekintve viszont egészen korrekt, egy komolyabb defektvédelemmel ellátott külsővel használva mindennapos használatra is megfelelő, sőt, ajánlható.
Szerkesztés: Amik a bringámban vannak, azok teszik a dolgukat különösebb hiba nélkül, a gyári hibás Standard viszont kiábrándító, emiatt csak 3 répa jár.
Télen, esőben, hóban, sós hólében szétáztatni ilyen belsőt kell, nem a duplájába kerülő Schwalbét, és erre valóban jó, mert az anyaga elég tartós. Éppen ezért tartalékbelsőnek is jó, mert több éves állás meg sem kottyan neki. Komolyabb, sportolásra használt bringához viszont érdemes jobb belsőt venni, mert annyit nem spórolunk rajta, mint amennyi kellemetlenséggel jár a gyakoribb pumpálás, a valamivel nagyobb defektveszély és a 10-15 %-kal nagyobb tömeg.
Szerkesztés: Igazából nem ajánlom, a gyári hibás tapasztalat miatt. Akkor már inkább a legolcsóbb teszkós és annál elnézzük, ha minőségi gond van, vagy a drága Schwalbe, ami nálam etalon.


