Megkaptam vele az első defeketet, igaz, CST ultra race nagyonkönnyűhajtogatható gumikkal, de kellett rá várni sokat.. szóval jól tűrte a kiképzést, eddig, igaz, nem is mentem a susnyásba-szilánkosba vele.
A nyomást meglepően jól tartja ez a CST belső gumi.. 8barra fújva egy hét alatt kb. 0.5 bart enged.. Mi ez, ha nem kiváló nyomástartás?
Olcsó, bringához járt, amúgy meg minőségre nem rossz.
Compliance-e igen magas (nem tudom, bringás körökben használják-e ezt, de ha valami kb. országúti belső méretű üreges rugalmas cső képlékenységéről beszélek, akkor muszáj vagyok a compliance kifejezést asználni..) így pillekönnyű felfújtatni, félkézzel belenyomom a 8 bart extend állópumpámmal..
Végül mégis csak defektet kaptam vele. Azon kívül nem jut eszembe.
A CST termékek ár-érté arányban igencsak kedvezőek.. Ez érvényes erre a belső gumira is, nemhiába szerelik ezzel a Wiliereket gyárilag, mert optimális megoldást biztosítanak átlagos felhasználóknak, mint én is pölö.
A defektért felelős szilánkot a külső begyűjtötte, az is CST volt, sajnos elég lágy keverék, így magas nyomáson is szedi a törmeléket (nem kell rámenni, ha meg mégis, akkor érdemes egyszer átforgatni kesztyűtenyér alatt menet közben..)
szerintem ezért az árért többet nem várhatunk. A nyomást tartja, súlyra nem vészes, a defektállósága meg egész jónak mondható. Remek választás!
Országúi belső guminak.